Kui oled oma ustavad päikeseprillid tänavu juba piltlikult öeldes ribadeks kandnud, kuid paberite järgi jagub meile eredat päikesevalgust veel vähemalt üheks kuuks, siis on siin mõned esile kerkinud päikeseprillide trendid, mida tasub veel see suvi proovida. Sest olgem ausad, just see aksessuaar võib panna suvekomplektile selle vajaliku punkti, muutes tavapärase riietuse erakordseks.
Mirror, mirror on the wall…
Peegelläikivad päikeseprillid teevad 2024. aastal tugeva tagasituleku. Mitme luksusmoemaja poolt soositud “peegelprillid” on saadaval erinevates värvitoonides, alates klassikalisest hõbedast ja sinisest kuni erksate toonideni välja. Need prillid mitte ainult ei ole praktilised – nii sportides kui rannaliival lesides, vaid lisavad igale riietusele ka futuristlikku hõngu.
Ümmargused vormid
Jane Birkin ja tema ikoonilised retroprillid filmist “La Piscine”… Aegumatu klassika, mis sel hooajal innustanud moedisainereid lisama oma kollektsioonidesse küll väiksema, kuid sellegi poolest šiki ja eristuva raamiga ümmargusi prille.
Värvilised tegelased
Ka erksad ja julged värvid domineerivad 2024. aasta päikeseprillide trendides. Punased, sinised, kollased, roosad, rohelised ja isegi mitmevärvilised nii raamid kui klaasid lisavad mängulist aktsenti igale komplektile. Ja kellele ei meeldiks siis vaadata elule peale läbi värviliste klaaside?
Valged raamid
Kui soovid oma aksessuaaridega tänavu rohkem eksperimenteerida, kuid eelistad puhast ja modernset esteetikat, võivad valged raamid olla just sulle. Millist kuju eelistada? Milline iganes sind kõnetab, olgu see klassikaline või hoopis põnevalt geomeetriline.
Mida suurem, seda parem!
Ülisuurte raamide trend jätkub ka 2024. aastal. On see trend üldse kunagi ära läinud? Polegi oluline. Need suured, sageli dramaatilised päikeseprillid pakuvad piisavat katvust ja meeldivat statement’i iga komplekti juurde – ning enamasti sobivad ka igale näotüübile.
Klassikalised aviatorid
Aviator-päikeseprillid jäävad alati ajatuteks nii meie kui ka moemaailma lemmikuteks. Küll aga mängitakse sel hooajal nii uute innovaatiliste materjalide kui ka toonidega. Õnneks on pea iga prillimärk andnud oma panuse, et aviatorid oleksid nende kollektsioonides esindatud, tagades, et soovi korral saab iga moeteadlik inimene nendega oma prillikogu täiendada.
Kui mõte uutest päikeseprillidest hakkas sulle meeldima, siis Kaubamaja Ilumaailmast leiab eksemplare kaubamärkidelt Prada, Versace, Ray-Ban ja teised, millest see oma õige paar leida. Portaili toimetuse lemmikud leiad galeriist!
Milliseid trende meestele tänavune sügishooaeg toob? Goldtime teab vastust.
Ei ole saladus, et Eesti mehed on aksessuaaride kandmises muutunud üha julgemaks – eriti kui jutt käib käeehetest. Lihtne nahkrihm või mustast metallist käevõru võib kanda endas rohkem tähendust, kui esmapilgul paistab. Trendid soosivad kihilist kandmist: mitu erinevat materjali ja tekstuuri ühes koos loovad isikupärase ja pingevaba tulemuse.
Animaalsed motiivid
Looma- ja taimemustrid on jõudnud ka meeste ehete maailma. Need sümboliseerivad jõudu, kaitset ja vabadust – väärtusi, mis kõnetavad meest, kes ei pelga näidata oma sisemist energiat. Olgu see Thomas Sabo käevõru panteriga või krokodilliga sõrmus, mille kujundus vihjab looduse rütmile – need detailid annavad välimusele jõulise ja iseloomuliku nüansi.
Must minimalism
Minimalism ei tähenda tagasihoidlikkust. Vastupidi – mustad metallid ja puhtad vormid on efektsed just oma lihtsuses. Need aksessuaarid, mida pakuvad nii The Man, Diesel kui Emporio Armani brändid, on korraga nii soliidse kui mässulise mehe valik, sobides ülikonna manseti kõrvale, aga ka nahkjaki alla. Ajatu ja universaalne must toon ei küsi olukorda ega aastaaega – see lihtsalt sobib.

Kell kui iseloomu peegel
Käekell jääb alati meeste aksessuaarimaailma keskmesse. Olgu eelistuseks klassikaline Šveitsi disain, sportlik nutikell või robustsem Casio kronograaf – kell on rohkem kui ajamõõdik, see on hoiak. Goldtime’i valikust leiab mainekaid brände nagu Tissot, Longines, Emporio Armani, mis ühendavad tehnilise täpsuse ja isikupärase disaini – ideaalse tasakaalu mehe jaoks, kes hindab nii funktsionaalsust kui ka esteetikat.
Igavene kaitsetahe
Eesti mehelikule jõule on Goldtime loonud ka midagi sügavamat – The Man “Kaitsetahe” kollektsiooni, mis on austusavaldus riigikaitsele ja neile, kes seisavad meie vabaduse eest. Iga selle kollektsiooni ost toetab Reservväelaste fondi, aidates tõsta Eesti kaitsetahet ja ühtsustunnet.
Parim valik kellasid ja ehteid meestele ootab Goldtime’i kauplustes üle Eesti ja e-poes goldtime.ee.
Brändi lugu sai alguse 1894. aastal Inglismaa kirdeosas South Shieldsis, kus John Barbour rajas oma ettevõtte J. Barbour & Sons. Üle 130 aasta hiljem on bränd endiselt perekonna omanduses – nüüd juba viienda põlvkonna juhtimisel – ning tegutseb samas piirkonnas. Just seal asub ka Barbouri tehas, kus valmistatakse siiani käsitsi brändi ikoonilisi Bedale’i ja Beauforti vahatatud jopesi. Samuti hoolitsetakse seal klientide rõivaste pikaealisuse eest – jopesid vahatatakse, parandatakse ja taaselustatakse käsitsi, et anda neile uus elu.

Barbour on sünonüüm praktilisele elegantsile ja ajatud britilikule stiilile. Brändi kollektsioonid – meestele, naistele, lastele ja isegi koertele – on inspireeritud Inglise maapiirkonna väärtustest ja loodusest. Lisaks legendaarsetele ülerõivastele pakub moemärk ka särke, pükse, kudumeid, kleite, aksessuaare ja jalanõusid.
Täna on bränd tõeline ülemaailmne ikoon, mille tooteid müüakse rohkem kui 55 riigis üle maailma – alates Suurbritanniast ja Euroopast kuni Ameerika Ühendriikide ja Aasiani.
Avasta Barbour Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas ja Kaubamaja e-poes!