Vagabond Shoemakers
Vagabond on ilmselt üks tuntumaid Rootsi jalatsibrände, mis pakub laia valikut moodsale linnainimesele. Nende kollektsioonidest leiab nii minimalistlikke nahkjalatseid kui ka robustsema joonega platvormsaapaid. Vagabond on õigemast õigem valik neile, kes hindavad kvaliteeti, trenditeadlikkust ja põhjamaist disaini.
View this post on Instagram
Flattered
Rootsi Flattered ühendab moodsad siluetid ja teadliku tootmise. Bränd alustas kunagi klassikalistest baleriinadest, kuid nüüdseks pakub stiilseid jalatseid igaks hooajaks – madalatest mokassiinidest trendikate saabasteni. Kõik jalanõud valmivad käsitööna Euroopas ja neid iseloomustab minimalistlik põhjamaine esteetika, mis sobib ideaalselt teadlikule moesõbrale.
View this post on Instagram
Nude of Scandinavia
Norra bränd Nude of Scandinavia esindab tõelist põhjamaist luksust. Disainilt lihtsad, ent rafineeritud jalanõud on valmistatud pehmest nahast ja vürtsitatud põnevate detailidega. Bränd rõhub ennekõike mugavusele ja kestvusele, pakkudes jalatseid, mis sobivad ideaalselt ühe läbimõeldud garderoobi osaks.
View this post on Instagram
Ilse Jacobsen
Taani disainer Ilse Jacobsen sai tuntuks oma ikooniliste kummikutega, mis on samaaegselt funktsionaalsed ja šikid. Tema jalatsikollektsioonid on inspireeritud looduse lähedusest ja Taani rannikuelust, sobivades suurepäraselt ka linnaellu. Lisaks saabastele leiab tema valikust ka mugavaid sandaale ja praktilisi jalanõusid muutlikuks ilmaks.
View this post on Instagram
Aaltonen
Üks Soome vanimaid jalatsibrände, mille ajalugu ulatub juba 1889. aastasse. Aaltoneni tugevuseks on ajatu disain, kvaliteetne nahk ja põhjamaisele kliimale sobivad materjalid. Brändi valikust leiab nii klassikalisi saapaid kui ka elegantseid kingi, mis sobivad ideaalselt nii kontorisse kui ka igapäevaseks kandmiseks.
Kõik loetletud Skandinaavia brändid on saadaval Kaubamaja Kingamaailmas ning veebipoes kaubamaja.ee!
Milliseid trende meestele tänavune sügishooaeg toob? Goldtime teab vastust.
Ei ole saladus, et Eesti mehed on aksessuaaride kandmises muutunud üha julgemaks – eriti kui jutt käib käeehetest. Lihtne nahkrihm või mustast metallist käevõru võib kanda endas rohkem tähendust, kui esmapilgul paistab. Trendid soosivad kihilist kandmist: mitu erinevat materjali ja tekstuuri ühes koos loovad isikupärase ja pingevaba tulemuse.
Animaalsed motiivid
Looma- ja taimemustrid on jõudnud ka meeste ehete maailma. Need sümboliseerivad jõudu, kaitset ja vabadust – väärtusi, mis kõnetavad meest, kes ei pelga näidata oma sisemist energiat. Olgu see Thomas Sabo käevõru panteriga või krokodilliga sõrmus, mille kujundus vihjab looduse rütmile – need detailid annavad välimusele jõulise ja iseloomuliku nüansi.
Must minimalism
Minimalism ei tähenda tagasihoidlikkust. Vastupidi – mustad metallid ja puhtad vormid on efektsed just oma lihtsuses. Need aksessuaarid, mida pakuvad nii The Man, Diesel kui Emporio Armani brändid, on korraga nii soliidse kui mässulise mehe valik, sobides ülikonna manseti kõrvale, aga ka nahkjaki alla. Ajatu ja universaalne must toon ei küsi olukorda ega aastaaega – see lihtsalt sobib.

Kell kui iseloomu peegel
Käekell jääb alati meeste aksessuaarimaailma keskmesse. Olgu eelistuseks klassikaline Šveitsi disain, sportlik nutikell või robustsem Casio kronograaf – kell on rohkem kui ajamõõdik, see on hoiak. Goldtime’i valikust leiab mainekaid brände nagu Tissot, Longines, Emporio Armani, mis ühendavad tehnilise täpsuse ja isikupärase disaini – ideaalse tasakaalu mehe jaoks, kes hindab nii funktsionaalsust kui ka esteetikat.
Igavene kaitsetahe
Eesti mehelikule jõule on Goldtime loonud ka midagi sügavamat – The Man “Kaitsetahe” kollektsiooni, mis on austusavaldus riigikaitsele ja neile, kes seisavad meie vabaduse eest. Iga selle kollektsiooni ost toetab Reservväelaste fondi, aidates tõsta Eesti kaitsetahet ja ühtsustunnet.
Parim valik kellasid ja ehteid meestele ootab Goldtime’i kauplustes üle Eesti ja e-poes goldtime.ee.
																													Brändi lugu sai alguse 1894. aastal Inglismaa kirdeosas South Shieldsis, kus John Barbour rajas oma ettevõtte J. Barbour & Sons. Üle 130 aasta hiljem on bränd endiselt perekonna omanduses – nüüd juba viienda põlvkonna juhtimisel – ning tegutseb samas piirkonnas. Just seal asub ka Barbouri tehas, kus valmistatakse siiani käsitsi brändi ikoonilisi Bedale’i ja Beauforti vahatatud jopesi. Samuti hoolitsetakse seal klientide rõivaste pikaealisuse eest – jopesid vahatatakse, parandatakse ja taaselustatakse käsitsi, et anda neile uus elu.

Barbour on sünonüüm praktilisele elegantsile ja ajatud britilikule stiilile. Brändi kollektsioonid – meestele, naistele, lastele ja isegi koertele – on inspireeritud Inglise maapiirkonna väärtustest ja loodusest. Lisaks legendaarsetele ülerõivastele pakub moemärk ka särke, pükse, kudumeid, kleite, aksessuaare ja jalanõusid.
Täna on bränd tõeline ülemaailmne ikoon, mille tooteid müüakse rohkem kui 55 riigis üle maailma – alates Suurbritanniast ja Euroopast kuni Ameerika Ühendriikide ja Aasiani.
Avasta Barbour Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas ja Kaubamaja e-poes!