Mida siis allahindluste ajal silmas pidada ja kuidas paremaid valikuid teha? Meil on rõõm, et küsisite!
Vikerkaare asemel baastoonid
Olgem ausad, allahindlused on ideaalne aeg baasgarderoobi täiendamiseks või selle alles kujundama hakkamiseks. Suure tõenäosusega leiab allahindlustelt nii hästi istuvaid tumesiniseid teksapükse kui valgeid triiksärke, musti midikleite või õrnhalle kudumeid. Kaamelikarva vihmamantlitest rääkimata. Selliste baastoonide puhul ei ole muret, et need sügise saabudes moest läinud või hoopis oma üleküllusega (nagu teate-küll-mis-tänavusuvine-hittvärv) kõik ära väsitanud oleks.
Sinu suurus otsas? Võta number suurem!
Üks sagedamini esinev mure allahindlusostlemise puhul puudutab õige riidenumbri leidmist. Tihti on populaarsemad numbrid suve keskpaigaks juba otsas. Meie soovitus – proovi ka teisi suuruseid! Oversized siluetti soosib meie toimetus alati, kuid kuna brändide suuruste tabelid kipuvad teineteisest erinema, siis võib juhtuda, et sinu tavapärane suurus ühe brändi puhul on hoopiski kaks numbrit erinev teise brändi juures. Nii et proovi julgelt!
Hinda materjali!
Oled hoidnud silma peal lemmikmoemärgi kudumil, kuid originaalhind tundus liiga krõbe? Kvaliteetsest materjalist esemed väärivadki oma hinda, seega, kui sul õnnestub leida märkimisväärse soodustusega mohäärist või alpakavillast kudum, oled tõeliselt õnnega koos. Katsu rõivaid, uuri tootesilte ning jahi naturaalseid materjale – õige hoolduse korral teenivad need sind veel aastaid.
Klassika on põhjusega klassika
Nagu baastoonidega nii on ka baasesemetega – kui saad klassikalise lõikega mantli või valge T-särgi kätte tavapärasest poole odavama hinnaga, on see igati hästi skooritud leid. Mustad viigipüksid ja A-lõikelised seelikud ei lähe kunagi moest, seega võib julgelt panustada klassikasse, kuid muidugi ainult siis, kui see sobib sinu juba olemasoleva garderoobi ja elustiiliga.
Kas väärt leid või lihtsalt… jahitrofee?
Loomulikult me ei ütle, et allahindlusega ei peaks ostma hooaja alguses silma jäänud õunarohelist kleiti, mis ikka veel südame kiiremini põksuma paneb. Või hoopis linast komplekti või päikesekollast seelikut – isegi, kui sügis on kohe-kohe ukse ees. Me kutsume üles esitama küsimust „Kas ma ikkagi ostaksin selle eseme, kui see ei oleks täna alla hinnatud?”. Nii et lepime kokku, et väldime allahindlustel ostmise pärast ostmist ning keskendume esemetele, mis päriselt ka kandmist leiavad.
Kas on meil pakkuda eelpool mainitud soovitustele ka konkreetseid tootenäiteid? Aga otseloomulikult!
Vaatasime taas kord üle Kaubamaja allahindlusvaliku ning esitleme rõõmuga 20 moeleidu, millel hulganisti potentsiaali teenida igat moemaani veel pikki aastaid. Uudistage valikut galeriis!
Olgu lisatud, et Kaubamaja LAH, kus soodustused ulatuvad kuni 60%-ni, kestab veel teisipäeva, 1. augustini.
Milliseid trende meestele tänavune sügishooaeg toob? Goldtime teab vastust.
Ei ole saladus, et Eesti mehed on aksessuaaride kandmises muutunud üha julgemaks – eriti kui jutt käib käeehetest. Lihtne nahkrihm või mustast metallist käevõru võib kanda endas rohkem tähendust, kui esmapilgul paistab. Trendid soosivad kihilist kandmist: mitu erinevat materjali ja tekstuuri ühes koos loovad isikupärase ja pingevaba tulemuse.
Animaalsed motiivid
Looma- ja taimemustrid on jõudnud ka meeste ehete maailma. Need sümboliseerivad jõudu, kaitset ja vabadust – väärtusi, mis kõnetavad meest, kes ei pelga näidata oma sisemist energiat. Olgu see Thomas Sabo käevõru panteriga või krokodilliga sõrmus, mille kujundus vihjab looduse rütmile – need detailid annavad välimusele jõulise ja iseloomuliku nüansi.
Must minimalism
Minimalism ei tähenda tagasihoidlikkust. Vastupidi – mustad metallid ja puhtad vormid on efektsed just oma lihtsuses. Need aksessuaarid, mida pakuvad nii The Man, Diesel kui Emporio Armani brändid, on korraga nii soliidse kui mässulise mehe valik, sobides ülikonna manseti kõrvale, aga ka nahkjaki alla. Ajatu ja universaalne must toon ei küsi olukorda ega aastaaega – see lihtsalt sobib.

Kell kui iseloomu peegel
Käekell jääb alati meeste aksessuaarimaailma keskmesse. Olgu eelistuseks klassikaline Šveitsi disain, sportlik nutikell või robustsem Casio kronograaf – kell on rohkem kui ajamõõdik, see on hoiak. Goldtime’i valikust leiab mainekaid brände nagu Tissot, Longines, Emporio Armani, mis ühendavad tehnilise täpsuse ja isikupärase disaini – ideaalse tasakaalu mehe jaoks, kes hindab nii funktsionaalsust kui ka esteetikat.
Igavene kaitsetahe
Eesti mehelikule jõule on Goldtime loonud ka midagi sügavamat – The Man “Kaitsetahe” kollektsiooni, mis on austusavaldus riigikaitsele ja neile, kes seisavad meie vabaduse eest. Iga selle kollektsiooni ost toetab Reservväelaste fondi, aidates tõsta Eesti kaitsetahet ja ühtsustunnet.
Parim valik kellasid ja ehteid meestele ootab Goldtime’i kauplustes üle Eesti ja e-poes goldtime.ee.
Brändi lugu sai alguse 1894. aastal Inglismaa kirdeosas South Shieldsis, kus John Barbour rajas oma ettevõtte J. Barbour & Sons. Üle 130 aasta hiljem on bränd endiselt perekonna omanduses – nüüd juba viienda põlvkonna juhtimisel – ning tegutseb samas piirkonnas. Just seal asub ka Barbouri tehas, kus valmistatakse siiani käsitsi brändi ikoonilisi Bedale’i ja Beauforti vahatatud jopesi. Samuti hoolitsetakse seal klientide rõivaste pikaealisuse eest – jopesid vahatatakse, parandatakse ja taaselustatakse käsitsi, et anda neile uus elu.

Barbour on sünonüüm praktilisele elegantsile ja ajatud britilikule stiilile. Brändi kollektsioonid – meestele, naistele, lastele ja isegi koertele – on inspireeritud Inglise maapiirkonna väärtustest ja loodusest. Lisaks legendaarsetele ülerõivastele pakub moemärk ka särke, pükse, kudumeid, kleite, aksessuaare ja jalanõusid.
Täna on bränd tõeline ülemaailmne ikoon, mille tooteid müüakse rohkem kui 55 riigis üle maailma – alates Suurbritanniast ja Euroopast kuni Ameerika Ühendriikide ja Aasiani.
Avasta Barbour Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas ja Kaubamaja e-poes!