Mida siis allahindluste ajal silmas pidada ja kuidas paremaid valikuid teha? Meil on rõõm, et küsisite!
Vikerkaare asemel baastoonid
Olgem ausad, allahindlused on ideaalne aeg baasgarderoobi täiendamiseks või selle alles kujundama hakkamiseks. Suure tõenäosusega leiab allahindlustelt nii hästi istuvaid tumesiniseid teksapükse kui valgeid triiksärke, musti midikleite või õrnhalle kudumeid. Kaamelikarva vihmamantlitest rääkimata. Selliste baastoonide puhul ei ole muret, et need sügise saabudes moest läinud või hoopis oma üleküllusega (nagu teate-küll-mis-tänavusuvine-hittvärv) kõik ära väsitanud oleks.
Sinu suurus otsas? Võta number suurem!
Üks sagedamini esinev mure allahindlusostlemise puhul puudutab õige riidenumbri leidmist. Tihti on populaarsemad numbrid suve keskpaigaks juba otsas. Meie soovitus – proovi ka teisi suuruseid! Oversized siluetti soosib meie toimetus alati, kuid kuna brändide suuruste tabelid kipuvad teineteisest erinema, siis võib juhtuda, et sinu tavapärane suurus ühe brändi puhul on hoopiski kaks numbrit erinev teise brändi juures. Nii et proovi julgelt!
Hinda materjali!
Oled hoidnud silma peal lemmikmoemärgi kudumil, kuid originaalhind tundus liiga krõbe? Kvaliteetsest materjalist esemed väärivadki oma hinda, seega, kui sul õnnestub leida märkimisväärse soodustusega mohäärist või alpakavillast kudum, oled tõeliselt õnnega koos. Katsu rõivaid, uuri tootesilte ning jahi naturaalseid materjale – õige hoolduse korral teenivad need sind veel aastaid.
Klassika on põhjusega klassika
Nagu baastoonidega nii on ka baasesemetega – kui saad klassikalise lõikega mantli või valge T-särgi kätte tavapärasest poole odavama hinnaga, on see igati hästi skooritud leid. Mustad viigipüksid ja A-lõikelised seelikud ei lähe kunagi moest, seega võib julgelt panustada klassikasse, kuid muidugi ainult siis, kui see sobib sinu juba olemasoleva garderoobi ja elustiiliga.
Kas väärt leid või lihtsalt… jahitrofee?
Loomulikult me ei ütle, et allahindlusega ei peaks ostma hooaja alguses silma jäänud õunarohelist kleiti, mis ikka veel südame kiiremini põksuma paneb. Või hoopis linast komplekti või päikesekollast seelikut – isegi, kui sügis on kohe-kohe ukse ees. Me kutsume üles esitama küsimust „Kas ma ikkagi ostaksin selle eseme, kui see ei oleks täna alla hinnatud?”. Nii et lepime kokku, et väldime allahindlustel ostmise pärast ostmist ning keskendume esemetele, mis päriselt ka kandmist leiavad.
Kas on meil pakkuda eelpool mainitud soovitustele ka konkreetseid tootenäiteid? Aga otseloomulikult!
Vaatasime taas kord üle Kaubamaja allahindlusvaliku ning esitleme rõõmuga 20 moeleidu, millel hulganisti potentsiaali teenida igat moemaani veel pikki aastaid. Uudistage valikut galeriis!
Olgu lisatud, et Kaubamaja LAH, kus soodustused ulatuvad kuni 60%-ni, kestab veel teisipäeva, 1. augustini.
1. Juured ulatuvad Jaapanisse
Esimene Havaianase mudel sündis 1962. aastal ja oli inspireeritud Jaapani traditsioonilistest zōri-sandaalidest. Zōri’dele iseloomulik riisiteraline muster kandus üle ka Havaianase kummitallale, millest on saanud brändi äratuntav tunnusmärk.
2. Nimi viitab Havaile
Kuigi Havaianas on sündinud Brasiilias, viitab selle nimi hoopis Havaile – „havaianas“ tähendab portugali keeles… „hawailane“. See peegeldab elujaatavat, murevaba ja troopilist elustiili, mida bränd juba algusest peale kehastab.
3. Pea iga brasiillane ostab vähemalt ühe paari aastas
Brändi populaarsus kodumaal on peaaegu müstiline – hinnanguliselt ostab iga kolmas brasiillane aastas vähemalt ühe paari Havaianase plätusid. Kokku müüakse Brasiilias igal aastal üle 200 miljoni paari. Brändi kohta on isegi öeldud: „Havaianas is the official uniform of all Brazilians.“
4. Moerevolutsioon 1990ndatel
Algusaastatel peeti Havaianaseid pigem tööjalanõudeks, mida kanti maal ja kodus. 1990ndatel tehti aga brändile põhjalik uuenduskuur: tootevalikusse ilmusid uued värvid, mustrid ja mudelid, mis muutsid plätud trendikaks moeaksessuaariks.
5. Kõik kannavad Havaianaseid
Tänaseks on Havaianased esindatud enam kui 100 riigis ning nad on palju enamat kui lihtsalt rannaplätud. Need sobivad linnatänavatele, festivalidele ja isegi moenädalatele.
6. Disainikoostööd tippmoemärkidega
Läbi aastate on Havaianas teinud koostööd mitme luksusmärkide ja disaineriga, sealhulgas Valentino, Dolce & Gabbana, Missoni ja taanlaste ROTATE. Kusjuures, just Kopenhaageni moenädal oli esimesi, kus Havaianased tänavamoepilti ilmusid ja seeläbi (taaskord) viraalseks läksid.
7. Ka kuulsuste lemmik
Jennifer Lopez, Gigi Hadid, Reese Witherspoon ja paljud teised on märgatud Havaianaseid kandmas nii vabal ajal kui ka reisidel. Plätud on saanud sümboliks lõõgastusest, stiilist ja lihtsast, ent läbimõeldud maitsest.
Seega, Havaianas pole lihtsalt jalanõu – see on elustiil. Pole siis ime, et see lihtne plätu on kasvanud kultusobjektiks, mida tuntakse ja armastatakse kogu maailmas.
Eestis ootavad Havaianased avastamist Tallinna ja Tartu Kaubamajas, samuti veebipoes kaubamaja.ee!
„Meie disainid on mõeldud neile, kes soovivad elada kooskõlas keskkonnaga ja väärtustavad klassikalist ilu, ajatut lõiget ja looduslikke kangaid. Me toodame ainult nõudluse alusel ja jääkidevabalt, et iga ese oleks teadlik valik ja samas ka südamega loodud,” kirjeldab Leena.
Kõik Muulini rõivad valmivad Eestis oma ala meistrite käe all, kasutades üksnes sertifitseeritud loodussõbralikke kangaid (OEKO-TEX / GOTS). Just sellesse läbimõeldud ja sihipärasesse maailma astus mõned aastad tagasi ka Liisa Karjahärm – restoranipidaja, moearmastaja, ema ja Muulini kauaaegne modell.
„Liisa tuli Muulini tiimi kolm aastat tagasi ja temast sai kiiresti palju enamat kui lihtsalt meie modell,” meenutab Leena. „Ta kandis meie riideid kõige sagedamini, proovis esimesena uusi mudeleid ning oli alati valmis tulema pildistamistele – isegi siis, kui kõik tuli otsustada viimasel hetkel. Ta on inspireeriv, loova mõtlemisega ja alati valmis kaasa mõtlema.”
Koostöö kulmineerus loomuliku sammuna – ühiselt loodud rannapuhkuse kapselkollektsiooniga, mis sündis soovist pakkuda midagi vaba, mugavat ja kandjat toetavat. Rõivaid, mida tahaks alati reisile kaasa pakkida.
„Minu suur armastus Muulini vastu saigi alguse nende komplektidest,” räägib Liisa. „Ma olen täielik set’i-Liisa* Mul on garderoobis lausa eraldi osa, kus ripuvad kõikvõimalikud komplektid – lühikesed püksid ja triiksärgid, seelikud ja topid. Mind võlus Muulini juures kohe see, et nad loovad samast kangast kombineeritavaid esemeid, mida saab kanda nii koos kui eraldi. Just sellised rõivad leidsid tee ka meie kollektsiooni.”
Kuigi koostööd hakati planeerima sügisel, jõuti loomulikult suverõivasteni. „Eestis on väga keeruline hooajaväliselt suverõivaid leida – eriti midagi, mis oleks mugav, esteetiline ja vastutustundlikult toodetud. Meil tekkis tunne, et Muulin võikski olla see bränd, kelle valikust leiab kuurort-rõivaid aasta ringi, mitte ainult suvekuudel,” selgitab Liisa.
Kollektsioon, mis valmis kahe naise sünergiast ja jagatud väärtustest, kannab endas Muulini selget esteetikat: ajatut joont, looduslikku kangast, ausat tootmist ja läbimõeldud funktsionaalsust. Ning samal ajal ka Liisa energiat – elujaatavat, isiklikku ja mängulist lähenemist rõivastele, mis ei määra inimest, vaid liiguvad temaga kaasa.
14 esemest koosnevat Muulin x Liisa kapselkollektsiooni saab eeltellida muulin.com veebipoest alates 14. juulist.
Tutvu kollektsiooniga galeriis!