Foto: BVLGARI

5 moe- ja ilu-uudist möödunud nädalast

Möödunud nädal tõi endaga kaasa mitu märgilist uudist nii moe- kui ka ilumaailmast. Näiteks lahkus Sabato De Sarno Gucci moemajast, Zara ühendas jõud Instagrami-ikooniga ning BVLGARI teatas uuest brändisaadikust. Aga alustame algusest. 

Peadisainerita Gucci

Moemaailma raputas teade sellest, et Gucci loominguline juht Sabato De Sarno lahkub ametist. De Sarno asus Guccit juhtima pärast Alessandro Michele’ lahkumist ning ta jõudis täita oma rolli kõigest kaks aastat. Tehti ka teatavaks, et moemärgi 2025. aasta sügistalvise kollektsiooni eest vastutab Gucci disainistuudio, samal ajal kui käib aktiivne otsing uue peadisaineri leidmiseks.

Zara ja Style Not Com’i kapselkollektsioon

Beka Gvishiani, kes tuntud oma sinise Instagrami konto @stylenotcom poolest, toob oma sõnumid nii-öelda pärisellu. Koostöös Zaraga on valminud kapselkollektsioon, mis on inspireeritud Yves Klein sinisest ning Gvishiani tsitaatidest, ning kuhu kuuluvad vabaajarõivad, kodu- ja kirjatarbed. Kollektsioon jõuab esmalt müügile New Yorgi, Londoni, Milano ja Pariisi Zara esindustesse rahvusvaheliste moenädalate ajal, hiljem – alates 3. märtsist – on see saadaval ka Zara veebipoes.

BVLGARI ehetes Damiano David

Itaalia rokkbändi Måneskin karismaatiline esilaulja Damiano David on saanud BVLGARI uueks globaalseks brändisaadikuks. Brändi sõnul kehastab muusik, kes on tuntud oma julge ja enesekindla stiilitunnetuse poolest, täiuslikult BVLGARI ehtemaailma luksuslikku ja julget vaimu.

Calvin Klein naasis moelavale

Pärast seitsmeaastast eemalolekut New Yorgi moenädalalt esitles Calvin Klein oma 2025. aasta sügiskollektsiooni. Moemärgi uus loovjuht Veronica Leoni, kes teinud endale nime The Row, Phoebe Philo Celine’i ja Jil Sanderi moemärkide juures, tõi lavale minimalistliku, kuid detailirohke kollektsiooni. Leoni sõnul soovis ta oma debüüdiga ümber defineerida tänapäeva naiselikkuse ja mehelikkuse, pidades silmas „värsket ja puhast“ Ameerika ilu. Moeetendsel olid kohal ka ikoonilised moemaailma nimed, nagu Kate Moss, Christy Turlington ning ka Calvin Klein ise.

L’Oreal ja Jacquemus

Jacquemus on tegemas esimesi samme iluvaldkonda, alustades koostööd L’Oréaliga. Lisaks ühisele iluprojektile investeerib L’Oréal ka moemärki endasse. “Fifteen years ago, I began dreaming of and creating Jacquemus, with perfume and beauty always part of my vision for the brand. Today, I am proud to celebrate another milestone for the Maison we have built together over the years,” sõnas Simon Porte Jacquemus. “This is just the beginning.”

Veel sarnaseid artikleid


Foto: CHANEL

Nana Komatsu CHANEL COCO NEIGE 2025/26 kollektsioonis

CHANEL esitleb oma uut COCO NEIGE 2025/26 kollektsiooni – luksuslikku talveuniversumit, kus sportlik funktsionaalsus kohtub moelaval sündinud elegantsiga. Kampaania pearollis on Jaapanist pärit näitlejanna Nana Komatsu, kelle lumisesse mägimaastikku põimitud portreed jäädvustas fotograaf Sean Thomas.

Algselt 2018. aastal loodud COCO NEIGE on CHANEL’i talvine erikollektsioon, mis on mõeldud nii nõlvadele kui ka linnatänavatele. See toob kokku mugavuse, liikuvuse ja majesteetliku peenuse – täpselt sellise lähenemise, mis on Gabrielle Chaneli pärandi tuum.

„Mulle meeldib, kuidas kollektsioon pole piiratud – see annab vabaduse mängida moega nii mägedes kui linnas,“ ütleb Nana Komatsu. Ning tõesti, tema kanda on komplektid, mis toovad talve garderoobi poeetilist soojuse ja jõulisuse kontrasti: roosa taftist suusakomplekt, rohekas-lilla bukleest ülikond, kašmiirkampsunid, kahetoonilised tepitud joped ning graafilised mustvalged komplektid.

Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis!

Kollektsioon on juba saadaval ka CHANELi butiikides.

Veel sarnaseid artikleid


COS
Foto: Vito Fernicola

COS avab pühadeaja skulptuursete vormide ja pehmete tekstuuridega

Moebränd COS juhatab pühadehooaja sisse uue kollektsiooni ja kampaaniaga, mis keskendub volüümile, tekstuuridele ja ajatule elegantsile. Fotograaf Vito Fernicola jäädvustatud moevalikus kohtuvad meeldivad kontrastid – skulptuursed siluetid versus pehmed kudumid, struktureeritud rätsepatöö versus hubane luksus.

Naistele pakub kollektsioon 80ndate mõjutustega vorme, mida kannavad endas punane ülikond, tuxedo-kleit ning kunstkarusnahast mantel. Meestemoes kohtuvad kihilisus, kudumid ja modernne rätsepatöö, luues enesekindla, kuid pingevaba stiili. Aksessuaarides tõuseb fookusesse tekstuur – kunstkarv lisab talvist pehmust, krokodilliefekt aga struktureeritud selgust. Värvipaletis domineerivad moemärgile omased neutraalsed toonid, mida täiendab erkpunane aktsent.

Muide, COS laieneb sel hooajal ka kodulõhnade maailma, tutvustades kahte uut küünalt – männilõhnaline Forêt ja talviselt vürtsikas Rogue Feu.

Tutvu COSi piduliku kollektsiooniga galeriis!

COSi pidulik valik jõuab poodidesse ja veebipoodi novembris.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid