Peadisainerita Gucci
Moemaailma raputas teade sellest, et Gucci loominguline juht Sabato De Sarno lahkub ametist. De Sarno asus Guccit juhtima pärast Alessandro Michele’ lahkumist ning ta jõudis täita oma rolli kõigest kaks aastat. Tehti ka teatavaks, et moemärgi 2025. aasta sügistalvise kollektsiooni eest vastutab Gucci disainistuudio, samal ajal kui käib aktiivne otsing uue peadisaineri leidmiseks.
Zara ja Style Not Com’i kapselkollektsioon
Beka Gvishiani, kes tuntud oma sinise Instagrami konto @stylenotcom poolest, toob oma sõnumid nii-öelda pärisellu. Koostöös Zaraga on valminud kapselkollektsioon, mis on inspireeritud Yves Klein sinisest ning Gvishiani tsitaatidest, ning kuhu kuuluvad vabaajarõivad, kodu- ja kirjatarbed. Kollektsioon jõuab esmalt müügile New Yorgi, Londoni, Milano ja Pariisi Zara esindustesse rahvusvaheliste moenädalate ajal, hiljem – alates 3. märtsist – on see saadaval ka Zara veebipoes.
BVLGARI ehetes Damiano David
Itaalia rokkbändi Måneskin karismaatiline esilaulja Damiano David on saanud BVLGARI uueks globaalseks brändisaadikuks. Brändi sõnul kehastab muusik, kes on tuntud oma julge ja enesekindla stiilitunnetuse poolest, täiuslikult BVLGARI ehtemaailma luksuslikku ja julget vaimu.
Calvin Klein naasis moelavale
Pärast seitsmeaastast eemalolekut New Yorgi moenädalalt esitles Calvin Klein oma 2025. aasta sügiskollektsiooni. Moemärgi uus loovjuht Veronica Leoni, kes teinud endale nime The Row, Phoebe Philo Celine’i ja Jil Sanderi moemärkide juures, tõi lavale minimalistliku, kuid detailirohke kollektsiooni. Leoni sõnul soovis ta oma debüüdiga ümber defineerida tänapäeva naiselikkuse ja mehelikkuse, pidades silmas „värsket ja puhast“ Ameerika ilu. Moeetendsel olid kohal ka ikoonilised moemaailma nimed, nagu Kate Moss, Christy Turlington ning ka Calvin Klein ise.
L’Oreal ja Jacquemus
Jacquemus on tegemas esimesi samme iluvaldkonda, alustades koostööd L’Oréaliga. Lisaks ühisele iluprojektile investeerib L’Oréal ka moemärki endasse. “Fifteen years ago, I began dreaming of and creating Jacquemus, with perfume and beauty always part of my vision for the brand. Today, I am proud to celebrate another milestone for the Maison we have built together over the years,” sõnas Simon Porte Jacquemus. “This is just the beginning.”
Demna nimetati Gucci loovjuhiks selle aasta alguses ja sellest hetkest alates on kogu moemaailma pilgud olnud endisel Balenciaga disaineril. Nüüd saab heita esimese pilgu sellele, milline saab olema Demna Gucci versioon.
Värskelt avaldatud kollektsioon ja sellega ühes kampaania kannab nime “La Famiglia” ning on pressiteate sõnul “uuring Gucci’likkusest” ehk annab aimu brändist kui mõtteviisist ja omaette keelest. Kaadris näeb selliseid Gucci karakteried nagu Miss Aperitivo, L’Influencer, La Bomba ja Primadonna.
Inspiratsiooni ammutas Demna 1960ndatest – kollektsioonist leiab dekadentlikud karusnahkkmantlid, sädelevad õhtukleidid ja nahast komplektid, taaselustades ning ümber mõtestades Gucci pärandit. Samuti leiab kollektsioonist värsked versioonid ikoonilistest Bamboo 1947 käekottidest ja brändi legendaarsetest loafers’itest ning loomulikult teeb tagasituleku GG-monogramm.
View this post on Instagram
Tundub, et Demnale omase sürrealistliku käekirja kaudu on sündimas segu traditsioonist ja mängulisusest, luksusest ja eksperimendist, elegantsist ja sensuaalsusest. Kampaania ise on justkui eelroog, pakkudes esimest maitset disaineri visioonist enne suurt debüüti, mis on planeeritud 2026. aasta veebruarikuusse.
View this post on Instagram
Tutvu kogu kampaania ligi 40 komplektiga Gucci Instagramis!
NikeSKIMS sündis eesmärgiga ühendada Nike’i sporditehnoloogia ja SKIMSi skulptuurne, keha toetav lähenemine – et panna iga naine tundma end samaaegselt kauni, mugava ja tugevana. Värskelt loodud brändi esimene dropp jõuab nii Nike’i kui ka SKIMSi veebipoodidesse juba käesoleval nädalal, 26. septembril. See koosneb kolmest põhikollektsioonist ja neljast hooajalisest lisast.
Lanseerimiskampaania raames valmis ka lühifilm “Bodies at Work”, mille lavastas Janicza Bravo ning mille visuaalid lõid Luis Alberto Rodriguez ja Rob Woodcox. Video toob fookusesse enam kui 50 sportlast, nende seas ka Serena Williams… ja muidugi Kim Kardashian ise.