Foto: BVLGARI

5 moe- ja ilu-uudist möödunud nädalast

Möödunud nädal tõi endaga kaasa mitu märgilist uudist nii moe- kui ka ilumaailmast. Näiteks lahkus Sabato De Sarno Gucci moemajast, Zara ühendas jõud Instagrami-ikooniga ning BVLGARI teatas uuest brändisaadikust. Aga alustame algusest. 

Peadisainerita Gucci

Moemaailma raputas teade sellest, et Gucci loominguline juht Sabato De Sarno lahkub ametist. De Sarno asus Guccit juhtima pärast Alessandro Michele’ lahkumist ning ta jõudis täita oma rolli kõigest kaks aastat. Tehti ka teatavaks, et moemärgi 2025. aasta sügistalvise kollektsiooni eest vastutab Gucci disainistuudio, samal ajal kui käib aktiivne otsing uue peadisaineri leidmiseks.

Zara ja Style Not Com’i kapselkollektsioon

Beka Gvishiani, kes tuntud oma sinise Instagrami konto @stylenotcom poolest, toob oma sõnumid nii-öelda pärisellu. Koostöös Zaraga on valminud kapselkollektsioon, mis on inspireeritud Yves Klein sinisest ning Gvishiani tsitaatidest, ning kuhu kuuluvad vabaajarõivad, kodu- ja kirjatarbed. Kollektsioon jõuab esmalt müügile New Yorgi, Londoni, Milano ja Pariisi Zara esindustesse rahvusvaheliste moenädalate ajal, hiljem – alates 3. märtsist – on see saadaval ka Zara veebipoes.

BVLGARI ehetes Damiano David

Itaalia rokkbändi Måneskin karismaatiline esilaulja Damiano David on saanud BVLGARI uueks globaalseks brändisaadikuks. Brändi sõnul kehastab muusik, kes on tuntud oma julge ja enesekindla stiilitunnetuse poolest, täiuslikult BVLGARI ehtemaailma luksuslikku ja julget vaimu.

Calvin Klein naasis moelavale

Pärast seitsmeaastast eemalolekut New Yorgi moenädalalt esitles Calvin Klein oma 2025. aasta sügiskollektsiooni. Moemärgi uus loovjuht Veronica Leoni, kes teinud endale nime The Row, Phoebe Philo Celine’i ja Jil Sanderi moemärkide juures, tõi lavale minimalistliku, kuid detailirohke kollektsiooni. Leoni sõnul soovis ta oma debüüdiga ümber defineerida tänapäeva naiselikkuse ja mehelikkuse, pidades silmas „värsket ja puhast“ Ameerika ilu. Moeetendsel olid kohal ka ikoonilised moemaailma nimed, nagu Kate Moss, Christy Turlington ning ka Calvin Klein ise.

L’Oreal ja Jacquemus

Jacquemus on tegemas esimesi samme iluvaldkonda, alustades koostööd L’Oréaliga. Lisaks ühisele iluprojektile investeerib L’Oréal ka moemärki endasse. “Fifteen years ago, I began dreaming of and creating Jacquemus, with perfume and beauty always part of my vision for the brand. Today, I am proud to celebrate another milestone for the Maison we have built together over the years,” sõnas Simon Porte Jacquemus. “This is just the beginning.”

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Gucci

Demna Gucci

Tänavune sügis on moenädalate mõistes üks ainulaadsemaid. Pärast aasta esimeses pooles toimunud “muusikaliste toolide mängu” on ees ootamas mitmete nimekate moemajade uute loovjuhtide debüüdid. Üks disainer, kes küll oma esimest kollektsiooni lavale veel ei too, otsustas siiski anda aimu sellest, mis ees ootab. Jah, me räägime Guccist ja brändi uuest loovjuhist Demnast.

Demna nimetati Gucci loovjuhiks selle aasta alguses ja sellest hetkest alates on kogu moemaailma pilgud olnud endisel Balenciaga disaineril. Nüüd saab heita esimese pilgu sellele, milline saab olema Demna Gucci versioon.

Värskelt avaldatud kollektsioon ja sellega ühes kampaania kannab nime “La Famiglia” ning on pressiteate sõnul “uuring Gucci’likkusest” ehk annab aimu brändist kui mõtteviisist ja omaette keelest. Kaadris näeb selliseid Gucci karakteried nagu Miss Aperitivo, L’Influencer, La Bomba ja Primadonna.

Inspiratsiooni ammutas Demna 1960ndatest – kollektsioonist leiab dekadentlikud karusnahkkmantlid, sädelevad õhtukleidid ja nahast komplektid, taaselustades ning ümber mõtestades Gucci pärandit. Samuti leiab kollektsioonist värsked versioonid ikoonilistest Bamboo 1947 käekottidest ja brändi legendaarsetest loafers’itest ning loomulikult teeb tagasituleku GG-monogramm.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by GUCCI (@gucci)

Tundub, et Demnale omase sürrealistliku käekirja kaudu on sündimas segu traditsioonist ja mängulisusest, luksusest ja eksperimendist, elegantsist ja sensuaalsusest. Kampaania ise on justkui eelroog, pakkudes esimest maitset disaineri visioonist enne suurt debüüti, mis on planeeritud 2026. aasta veebruarikuusse. 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by GUCCI (@gucci)

 Tutvu kogu kampaania ligi 40 komplektiga Gucci Instagramis!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: NikeSKIMS

Tugevalt jõuline NikeSKIMS

Kauaoodatud Nike’i ja SKIMSi koostöökollektsioon on lõpuks ilmavalgust nägemas. Ühiselt loodud brändi NikeSKIMS debüüt hõlmab seitset kollektsiooni ja tervelt 58 eset, pakkudes üle 10 000 kombineerimisvõimaluse.

NikeSKIMS sündis eesmärgiga ühendada Nike’i sporditehnoloogia ja SKIMSi skulptuurne, keha toetav lähenemine – et panna iga naine tundma end samaaegselt kauni, mugava ja tugevana. Värskelt loodud brändi esimene dropp jõuab nii Nike’i kui ka SKIMSi veebipoodidesse juba käesoleval nädalal, 26. septembril. See koosneb kolmest põhikollektsioonist ja neljast hooajalisest lisast.

Lanseerimiskampaania raames valmis ka lühifilm “Bodies at Work”, mille lavastas Janicza Bravo ning mille visuaalid lõid Luis Alberto Rodriguez ja Rob Woodcox. Video toob fookusesse enam kui 50 sportlast, nende seas ka Serena Williams… ja muidugi Kim Kardashian ise.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid