Kõnealuse meigikollektsiooni inspiratsiooniks oli sel korral talisport ja suusakultuur, roosakas jume ja pärlmutterläige – kõik, mis on iseloomulik päevale suusaradadel. See oli ka põhjus, miks CHANEL valis kollektsiooni esitluskohaks Soome, täpsemalt Vihti piirkonna, mis on tuntud suusakeskuste ja rahvusparkide poolest.
Millised mõtted aga Portaili peatoimetajat keset talvist päeva ja CHANELi ilu tabasid? Täpselt sellised:
1. Korallitoon sobib praktiliselt kõigile, kuid sellele, kuidas roosa põsepuna äratab ellu tuhmi palge, on raske vastast leida.
Selle soovituse andis mulle keset meigisessiooni meigikunstnik Ellen Walge, kes on esimene eestlannast meigikunstnik, kes saanud CHANELi ametliku meigisaadiku tiitli. Elleni meigitoolis istudes on iga tema sõna kulda väärt, kuid just roosakama tooni soovitus – minu kahvatule näonahale – jäi mulle enim kõlama.
2. Kui sa ei ole losjooni oma ilurutiini veel lisanud, siis nüüd on viimane aeg.
Isegi mina, kes ma pean end ilumaailmaga keskmisest enam kursis olevaks inimeseks, pidin tõdema, et seni olid losjoonid mind suhteliselt külmaks jätnud. Kui aga nahahooldus-workshop’il meile selgitati, mis on losjooni eesmärk – kuidas see valmistab meie näonaha järgmiseks näohooldusetapiks ette, siis jäin sellele ilueliksiirile pikemalt mõtlema. Koju naastes asetasin sarja N°1 de Chanel losjooni pidulikult oma iluriiulile ning mõni nädal regulaarset kasutamist – võta nüüd kinni, on see platseebo või mitte – ja näonahk särab elujõulisemalt kui ühelgi teisel talvel.
3. See, mida suudab teha kaks korda nädalas happemaski kasutamine…
Võimalik, et minu eelmises punktis mainitud sära eest vastutab ka N°1 de Chaneli punase kameelia, hibiskiekstrakti ja looduslike AHA-hapetega näomask. Kui ma üldjuhul olen olnud väga ebaregulaarne näomaskitaja, siis kõnealust maski peab peal hoidma ainult viis minutit ja selle – kahel korral nädalas – olen suutnud edukalt oma näohooldusrutiini lisada küll.
4. Soome ei ole ainult Helsingi.
See punkt ei tohiks tulla küll üllatusena, aga paratamatult leidsin end keset Vihti piirkonna ürgmetsa mõtlemas sellest, kuidas minu Soome-reisid piirduvad tihtipeale ainult pealinna külastusega. Ometi jagub Soomes lummavat loodust sadade kui mitte tuhandete kilomeetrite jagu ning kuna see on meile ka nii lähedal, siis patt oleks selle avastamine ainult teistele jätta.
5. Mis on tavaline meile… on eksootiline teistele.
Kasvõi sellised väikesed asjad nagu lumi, kaneelisaiad või vastlakuklid. Nii et hinnakem meie pisikesi rõõme, isegi kui ümberringi on luksuslikud kaubamärgid ja rahvusvaheline glamuur.
View this post on Instagram
Kollektsiooni CHANEL Les Beiges Healthy Winter Glow kohta saad rohkem lugeda siit, Ellen Walge ilusoovitused talvise meigi loomiseks aga siit.
Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.
Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.
Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.