Foto: Zara Home

“29 päeva” Zara Home’iga

Sisustusmärk Zara Home on lansseerinud enda jaoks täiesti uue kategooria – hoolega kureeritud fotod, mis loodud kaunistama igat kodu. 

“29 Days” nime kandev – ja kuufaasidele viitav – fotode kollektsioon koosneb kokku 13 erinevast kaadrist, mille on isiklikult välja valinud Rosa Park, ajakirja Cereal asutaja ning tänasel päeval ka Frances Gallery juht. Kindlasti väärib märkimist, et tegemist ei ole tavapärase fotoplakatite kollektsiooniga, vaid iga fotot müüakse ainult 150 tükki ning need on ka vastavalt käsitsi nummerdatud. 

Mõneti üllatuslikult on kõnealuse kollektsiooni mahedatoonilised ning visuaalselt lummavad fotod anonüümsed. Miks? Väidetavalt selleks, et fotosid saaks nautida nende kõige puhtamal kujul – keskendumata kaadri taga olevale (ehk kuulsale) nimele.

Ühes fotodega on Zara Home toonud valikusse ka erinevad raamid, millega oma fotoostu sobitada. 

Tutvu kõnealuste fotodega galeriis ja veebipoes zarahome.com! 

Veel sarnaseid artikleid


H&M Home
Foto: H&M Home

Kas oled jõuludeks valmis? H&M Home on!

H&M Home’i tänavune jõulukollektsioon ühendab modernse elegantsi ja klassikalise pidulikkuse. Neutraalne värvipalett pruunide ja kreemikasvalge toonidega põimub punaste ja roosade nüanssidega, luues hubase, ent moodsalt rafineeritud meeleolu. 

Jõulukollektsioonis on esindatud nii bistroostiilis punaste detailidega lauanõud, küünlad ja laternad, samuti karvased padjakatted ja jõulusokid, ning loomulikult kuuseehteid punastes, valgetes ja pruunides toonides – kõik, et kodu saaks pühadeks pehmelt särava ja materjalidest rikkaliku ilme.

Kollektsioon jõuab müügile juba käesoleval nädalal, 23. oktoobril H&M Home’i kauplustes ja veebispoes aadressil hm.com.

Uudista kollektsiooni galeriis!

Veel sarnaseid artikleid


Iittala
Foto: Iittala

KAS JUBA KUULSID? Iittalal valmisid esimesed lõhnaküünlad

Soome disainiklassik Iittala on sügistalvise hooaja saabumisega igati sobivalt astunud uude, sensoorse disaini maailma. Nimelt on valminud brändi esimesed lõhnaküünlad, mis on inspireeritud klaasivalmistamise põhielementidest – tulest, liivast ja veest.

Iittala klaasitehases saab kõik alguse tulest, liivast ja veest – kolmest elemendist, mis on klaasivalmistamise tuum. Liiv on algmaterjal, mille tuli muudab helendavaks klaasiks. Vesi, mida kasutatakse puidust vormide niisutamiseks, aitab kujundada sulanud massi. Nüüd on need samad elemendid saanud inspiratsiooniks uuele viisile Iittalat kogeda – läbi kolme maheda aroomi.

Uued küünlad on saadaval nii eraldi kui ka valatult taaskasutatavasse keraamilisse anumasse, mille kuju on inspireeritud Alvar Aalto ikoonilisest lainelisest vormist. Skulpturaalne anum on loodud jätkusuutlikkust silmas pidades – kui küünal on põlenud, saab anumast ajatu sisustuselement, mida võib oma äranägemise järgi taas täita.

Iittala esimese lõhnaküünalde kollektsiooniga saad tutvuda veebipoes iittala.com.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid