Juubeli tähistamiseks on Villeroy & Boch avanud pop-up poe Kaubamaja Kodumaailmas, kus on esile tõstetud kaubamärgi ikoonilised nõudekollektsioonid: uus Château de Septfontaines, trendikas Manufacture Rock, kultuslik La Boule, šikk Metro Chic ning muidugi pidulik juubelikollektsioon ise.

Villeroy&Bochi juubelikollektsiooni kuulub ikooniline, seitsmest osast koosnev kausside komplekt La Boule Paradiso, neljast osast koosnev Birthday Cake Paradiso ning viis eri kruusi, millel kõige legendaarsemate Villeroy & Bochi kollektsioonide mustrid.
Klassikaliselt elegantne Château de Septfontaines
Villeroy & Bochi uus nõudekollektsioon Château de Septfontaines on inspireeritud samanimelisest lossist Luksemburgis. Kõnealune loss on klassikaline ja elegantne, nii on ka uus lauanõude sari eriliselt kaunis. Ainulaadse atraktiivse välimuse saavutamiseks on disainis ühendatud läikiv ja matt viimistlus, millele lisavad luksuslikkust 20-karaadise kullaga detailid.

Luksuslik ja detailiderohke MetroChic
MetroChic on õhukesele portselanile kohaselt puhasvalge taustatooniga, samas kerge. Õhuliselt luuportselanilt tulevad reljeefselt esile väljendusrikkad musta ja kuldsega geomeetrilised mustrid. Kuld on nõudele kantud erilise “Inglaze Gold” tehnoloogia abil, mis teeb need kauakestvaks ja aitab säilitada sära.

Loodusest sündinud Manufacture Rock
Villeroy & Bochi kollektsiooni Manufacture Rock disain on oma inspiratsiooni saanud loodusest. Selle kollektsiooni nõud näevad välja ja tunduvad katsudes kui ehtne kivim. Kuidas? Miljonite aastate jooksul paekivikihtide vahel tekkinud looduslik materjal on keerulise protsessi käigus ehtsat kivist stantsi kasutades portselani valatud. Nii on igal portselanesemel täiesti realistlik põlevkivipind.

Kultuslik La Boule
RedDot disainiauhinna võitnud Villeroy & Bochi kultusliku klassiku LaBoule’i teekond sai alguse juba 1971, mil see esmakordselt julgetes toonides müüki tuli. Täna on see – ulmeliselt mõjuv kera ja matrjoškalaadne lauanõude komplekt – ülemaailmselt kuulus. Seda seitsmeosalist portselannõude komplekti saab kasutada nii söögilaual kui sisekujunduselemendina ning sellest on saanud äratuntavamaid elemente Villeroy & Bochi valikus.

Villeroy & Bochi hüpikpood Kaubamaja Kodumaailmas jääb avatuks 31. augustini.
Milliseid trende meestele tänavune sügishooaeg toob? Goldtime teab vastust.
Ei ole saladus, et Eesti mehed on aksessuaaride kandmises muutunud üha julgemaks – eriti kui jutt käib käeehetest. Lihtne nahkrihm või mustast metallist käevõru võib kanda endas rohkem tähendust, kui esmapilgul paistab. Trendid soosivad kihilist kandmist: mitu erinevat materjali ja tekstuuri ühes koos loovad isikupärase ja pingevaba tulemuse.
Animaalsed motiivid
Looma- ja taimemustrid on jõudnud ka meeste ehete maailma. Need sümboliseerivad jõudu, kaitset ja vabadust – väärtusi, mis kõnetavad meest, kes ei pelga näidata oma sisemist energiat. Olgu see Thomas Sabo käevõru panteriga või krokodilliga sõrmus, mille kujundus vihjab looduse rütmile – need detailid annavad välimusele jõulise ja iseloomuliku nüansi.
Must minimalism
Minimalism ei tähenda tagasihoidlikkust. Vastupidi – mustad metallid ja puhtad vormid on efektsed just oma lihtsuses. Need aksessuaarid, mida pakuvad nii The Man, Diesel kui Emporio Armani brändid, on korraga nii soliidse kui mässulise mehe valik, sobides ülikonna manseti kõrvale, aga ka nahkjaki alla. Ajatu ja universaalne must toon ei küsi olukorda ega aastaaega – see lihtsalt sobib.

Kell kui iseloomu peegel
Käekell jääb alati meeste aksessuaarimaailma keskmesse. Olgu eelistuseks klassikaline Šveitsi disain, sportlik nutikell või robustsem Casio kronograaf – kell on rohkem kui ajamõõdik, see on hoiak. Goldtime’i valikust leiab mainekaid brände nagu Tissot, Longines, Emporio Armani, mis ühendavad tehnilise täpsuse ja isikupärase disaini – ideaalse tasakaalu mehe jaoks, kes hindab nii funktsionaalsust kui ka esteetikat.
Igavene kaitsetahe
Eesti mehelikule jõule on Goldtime loonud ka midagi sügavamat – The Man “Kaitsetahe” kollektsiooni, mis on austusavaldus riigikaitsele ja neile, kes seisavad meie vabaduse eest. Iga selle kollektsiooni ost toetab Reservväelaste fondi, aidates tõsta Eesti kaitsetahet ja ühtsustunnet.
Parim valik kellasid ja ehteid meestele ootab Goldtime’i kauplustes üle Eesti ja e-poes goldtime.ee.
Brändi lugu sai alguse 1894. aastal Inglismaa kirdeosas South Shieldsis, kus John Barbour rajas oma ettevõtte J. Barbour & Sons. Üle 130 aasta hiljem on bränd endiselt perekonna omanduses – nüüd juba viienda põlvkonna juhtimisel – ning tegutseb samas piirkonnas. Just seal asub ka Barbouri tehas, kus valmistatakse siiani käsitsi brändi ikoonilisi Bedale’i ja Beauforti vahatatud jopesi. Samuti hoolitsetakse seal klientide rõivaste pikaealisuse eest – jopesid vahatatakse, parandatakse ja taaselustatakse käsitsi, et anda neile uus elu.

Barbour on sünonüüm praktilisele elegantsile ja ajatud britilikule stiilile. Brändi kollektsioonid – meestele, naistele, lastele ja isegi koertele – on inspireeritud Inglise maapiirkonna väärtustest ja loodusest. Lisaks legendaarsetele ülerõivastele pakub moemärk ka särke, pükse, kudumeid, kleite, aksessuaare ja jalanõusid.
Täna on bränd tõeline ülemaailmne ikoon, mille tooteid müüakse rohkem kui 55 riigis üle maailma – alates Suurbritanniast ja Euroopast kuni Ameerika Ühendriikide ja Aasiani.
Avasta Barbour Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas ja Kaubamaja e-poes!