Juubeli tähistamiseks on Villeroy & Boch avanud pop-up poe Kaubamaja Kodumaailmas, kus on esile tõstetud kaubamärgi ikoonilised nõudekollektsioonid: uus Château de Septfontaines, trendikas Manufacture Rock, kultuslik La Boule, šikk Metro Chic ning muidugi pidulik juubelikollektsioon ise.
Villeroy&Bochi juubelikollektsiooni kuulub ikooniline, seitsmest osast koosnev kausside komplekt La Boule Paradiso, neljast osast koosnev Birthday Cake Paradiso ning viis eri kruusi, millel kõige legendaarsemate Villeroy & Bochi kollektsioonide mustrid.
Klassikaliselt elegantne Château de Septfontaines
Villeroy & Bochi uus nõudekollektsioon Château de Septfontaines on inspireeritud samanimelisest lossist Luksemburgis. Kõnealune loss on klassikaline ja elegantne, nii on ka uus lauanõude sari eriliselt kaunis. Ainulaadse atraktiivse välimuse saavutamiseks on disainis ühendatud läikiv ja matt viimistlus, millele lisavad luksuslikkust 20-karaadise kullaga detailid.
Luksuslik ja detailiderohke MetroChic
MetroChic on õhukesele portselanile kohaselt puhasvalge taustatooniga, samas kerge. Õhuliselt luuportselanilt tulevad reljeefselt esile väljendusrikkad musta ja kuldsega geomeetrilised mustrid. Kuld on nõudele kantud erilise “Inglaze Gold” tehnoloogia abil, mis teeb need kauakestvaks ja aitab säilitada sära.
Loodusest sündinud Manufacture Rock
Villeroy & Bochi kollektsiooni Manufacture Rock disain on oma inspiratsiooni saanud loodusest. Selle kollektsiooni nõud näevad välja ja tunduvad katsudes kui ehtne kivim. Kuidas? Miljonite aastate jooksul paekivikihtide vahel tekkinud looduslik materjal on keerulise protsessi käigus ehtsat kivist stantsi kasutades portselani valatud. Nii on igal portselanesemel täiesti realistlik põlevkivipind.
Kultuslik La Boule
RedDot disainiauhinna võitnud Villeroy & Bochi kultusliku klassiku LaBoule’i teekond sai alguse juba 1971, mil see esmakordselt julgetes toonides müüki tuli. Täna on see – ulmeliselt mõjuv kera ja matrjoškalaadne lauanõude komplekt – ülemaailmselt kuulus. Seda seitsmeosalist portselannõude komplekti saab kasutada nii söögilaual kui sisekujunduselemendina ning sellest on saanud äratuntavamaid elemente Villeroy & Bochi valikus.
Villeroy & Bochi hüpikpood Kaubamaja Kodumaailmas jääb avatuks 31. augustini.
Nagu paljud armastatud moemärgid, on ka ATP Atelier alguse saanud sõprusest. Maj-La Pizzelli ja Jonas Clason on pikaaegsed sõbrad, kes veetsid oma suvepuhkuseid alati koos Lõuna-Itaalias Otrantos. 2011. aastal lõid nad koos ATP Atelieri – aksessuaaribrändi, mille kõik nahast tooted valmivad käsitööna Toscanas, kus hoitakse au sees sajanditepikkust nahatöökultuuri.
Brändi eesmärk on algusest peale olnud disainida kingi ja aksessuaare, mida saab kanda igal pool – olgu see Stockholmis, New Yorgis või puhkusel mõnes Itaalia väikelinnas. Tulemuseks on tooted, mis on klassikalise joonega, kuid samas vaieldamatult isikupärased.
Ja mida üldse tähendab “ATP”? Väga meeleolukalt – All Tomorrow’s Parties.
Tutvu brändiga Tallinna Kaubamaja Kingamaailmas ja veebipoes kaubamaja.ee!
Hooajale kohaselt viib House of Dagmari sügistalvine kollektsioon meid põhjamaise elegantsi ja modernse naiselikkuse ristteele. Vormide ja vastanduste mängus on traditsiooniline rätsepatöö ning drapeering saanud pehmema ja tänapäevasema tõlgenduse. Kollektsiooni iseloomustab struktuuri ja vabaduse tasakaal, läbikumavad, ent ka katvad kangad, kihilisus ning dünaamilised tekstuurid.
Kaubamajja jõudnud kollektsiooni värvipalett on sügavalt mahe ja samas ootamatuid sähvatusi täis: tummised pruunid, mustad ja hallid toonid põimuvad kahvatu roosa helguse ning elava punase energiaga.
Tutvu House of Dagmari sügistalvise kollektsiooniga galeriis ja Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas!