Foto: 101 Copenhagen

Kopenhaagen on nüüd Tallinnas!

101 Copenhagen on 2017. aastal loodud disainimärk, mis seob ainulaadsel viisil Taani minimalismi ja Jaapani esteetika. Nüüd on see märk – paljude sisekujundusgurmaanide rõõmuks – seadnud end sisse Kaubamaja Kodumaailmas.

Alates 101 Copenhagen algusaegadest on kaubamärgi asutaja Tommy Hyldahl ning disainerid Kristian Sofus Hansen ja Nicolaj Nøddesbo nihutanud piire kunsti ja funktsionaalsuse vahel. Tänu neile kohtuvad selle sisustusmärgi loomingus skulpturaalsed vormid, luksuslikud materjalid ja täpselt viimistletud detailid, mis muudavad iga eseme ajatuks sisekujunduselemendiks. 

101 Copenhageni disainikeel on mõjutatud nii Brutalismist kui ka Wabi-Sabi filosoofiast, mis väärtustab ebatäiuslikkuse ilu ja materjalide loomulikku vananemist. Täna leiab brändi kollektsioonidest nii valgustid, mööbli kui ka dekoratiivsed aksessuaarid, millest igaüks jutustab oma loo ning toob interjööri sügavust ja karakterit. Kaubamaja Kodumaailma jõudmine tähendab, et ka Eesti disainihuvilised saavad nüüd osa sellest kvaliteetsest ning ajas kestvast esteetikast.

Tutvu 101 Copenhageni valikuga Kaubamaja Kodumaailmas ja veebipoes kaubamaja.ee! 

Veel sarnaseid artikleid


Barbed
Foto: Sofia Kriuk

barbed avas veebipoe ja esitles oma esimesest toodet

Möödunud laupäeval, 8. novembril tähistas barbed oma veebipoe avamist ning ka oma esimest toodet – bar/bed’i, mis on metalliktoonis satiinist valmistatud tepitud tekk. Privaatne avaüritus toimus brändi stuudios, tähistades olulist verstaposti barbedi teekonnas.

“bubbles and vibes” meeleolu täis õhtu tõi kokku brändi barbed sõbrad ja loomevaldkonna kolleegid, kes said bar/bed tekki kogeda spetsiaalselt kureeritud installatsiooni näol – seda esitleti nii voodikattes kui ka seinal eksponeerituna, rõhutades selle kahekordset olemust, samaaegselt funktsionaalne ja skulpturaalne. bar/bed’i piiratud kogus on nüüd saadaval ka veebilehel barbedproject.com.

Vaata fotosid toimunud sündmusest galeriis!

barbed ise sai alguse loovstuudiona, mille fookuses on ruumikujundus ja ainulaadsete objektide loomine. Sisearhitekti ja lavakujundaja Veera Gontsugova loodud brändi tuntumate tööde hulka kuulub näiteks Sanga võileivabaar Tallinnas. Täna laiendab barbed oma visiooni, tuues disainifilosoofia laiema publikuni esemete kaudu, mis tõstavad igapäevased ruumid uuele tasemele. Hoia brändi tegemistel silma peal @barbedproject.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Longines

MIDAGI MEESTELE: sügise kõige mõjukamad aksessuaarid

Sügis on aeg, mil tempo aeglustub ja detailid saavad uue tähenduse. Just siis, kui novembri tuuled tuletavad meelde lähenevat isadepäeva, tasub pilk pöörata meestemaailma kõige kõnekamatele detailidele – kelladele ja aksessuaaridele. On ju stiilne aksessuaar märk enesekindlusest ja -teadlikusest. 

Milliseid trende meestele tänavune sügishooaeg toob? Goldtime teab vastust.

Ei ole saladus, et Eesti mehed on aksessuaaride kandmises muutunud üha julgemaks – eriti kui jutt käib käeehetest. Lihtne nahkrihm või mustast metallist käevõru võib kanda endas rohkem tähendust, kui esmapilgul paistab. Trendid soosivad kihilist kandmist: mitu erinevat materjali ja tekstuuri ühes koos loovad isikupärase ja pingevaba tulemuse.

Animaalsed motiivid

Looma- ja taimemustrid on jõudnud ka meeste ehete maailma. Need sümboliseerivad jõudu, kaitset ja vabadust – väärtusi, mis kõnetavad meest, kes ei pelga näidata oma sisemist energiat. Olgu see Thomas Sabo käevõru panteriga või krokodilliga sõrmus, mille kujundus vihjab looduse rütmile – need detailid annavad välimusele jõulise ja iseloomuliku nüansi.

Must minimalism

Minimalism ei tähenda tagasihoidlikkust. Vastupidi – mustad metallid ja puhtad vormid on efektsed just oma lihtsuses. Need aksessuaarid, mida pakuvad nii The Man, Diesel kui Emporio Armani brändid, on korraga nii soliidse kui mässulise mehe valik, sobides ülikonna manseti kõrvale, aga ka nahkjaki alla. Ajatu ja universaalne must toon ei küsi olukorda ega aastaaega – see lihtsalt sobib.

Kell kui iseloomu peegel

Käekell jääb alati meeste aksessuaarimaailma keskmesse. Olgu eelistuseks klassikaline Šveitsi disain, sportlik nutikell või robustsem Casio kronograaf – kell on rohkem kui ajamõõdik, see on hoiak. Goldtime’i valikust leiab mainekaid brände nagu Tissot, Longines, Emporio Armani, mis ühendavad tehnilise täpsuse ja isikupärase disaini – ideaalse tasakaalu mehe jaoks, kes hindab nii funktsionaalsust kui ka esteetikat.

Igavene kaitsetahe

Eesti mehelikule jõule on Goldtime loonud ka midagi sügavamat – The Man “Kaitsetahe” kollektsiooni, mis on austusavaldus riigikaitsele ja neile, kes seisavad meie vabaduse eest. Iga selle kollektsiooni ost toetab Reservväelaste fondi, aidates tõsta Eesti kaitsetahet ja ühtsustunnet.

Parim valik kellasid ja ehteid meestele ootab Goldtime’i kauplustes üle Eesti ja e-poes goldtime.ee.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid