Woolishi uudselt meriinovillane veebileht

Foto: Woolish

Kodumaine kudumimärk Woolish annab pidulikult teada, et brändi värske veebileht on ajamasinast nüüd välja astunud ja jõudnud oma kodulehega 2021. aastasse, kus tehnoloogia areng ning kliendi mugavus on seatud esikohale. 

“Pikalt küpsenud koduleht tuli ametlikult välja novembrikuu lõpus ning pisidetaile lihvitakse hetkel jooksvalt kogu tiimiga,” räägib Woolishi tiimist Marie-Helene Jäger. “Uus leht on lihtsam ning selgemini arusaadavam. Kui varasemalt kasutasime ka erinevaid värvikombinatsioone, siis nüüd oleme taustaga jäänud pigem minimalistlikuks ja laseme tootel ise kõneleda. Oleme suundumas eksporditurule ning veebileht on kui visiitkaart, mille kliendile esimese asjana ulatad. See peab rääkima meie kampsunitest võimalikult meieliku, kuid läbipaistva loo.”

Marie-Helene lisab, et just läbipaistvus on Woolishi jaoks tänasel päeval oluline. “Oleme oma tööd ja tegemised kirjeldanud kliendile lahti ning igaüks saab ise otsustada, kas meie toode on piisavalt läbipaistev, et sellesse investeerida. Lisaks oleme uuendanud ka maksevõimalusi. Nüüdsest võid ühe meriinovillase ja ägeda kudumi osta ka järelmaksuga, et sa ikkagi kuu lõpus külmetama ei jääks,” lisab ta.

Uudista Woolishi uut veebilehte aadressil woolish.ee!

Sarnased artiklid

Kommentaarid