Portail

VF Corporation liitus rahvusvahelise Fur Free Retailer programmiga

Foto: Lee®

Maailma juhtivate riiete, jalanõude ja aksessuaaride elustiilibrändide looja VF Corporation liitus Fur Free Retailer programmiga ja astus partnerlusse 43 maailma loomakaitseorganisatsiooni ühendava koalitsiooniga Fur Free Alliance, mida Eestis esindab MTÜ Loomus.

Fur Free Retaileri programmis osalejana rõhutab üle 20 brändi – sealhulgas Vans®, The North Face®, Timberland®, Wrangler®, Lee®, Napapijri® ja Smartwool® – koondav VF Corporation oma pühendumist karusnahavabadele toodetele ja karusnahavabade põhimõtete levitamisele. Selle aasta alguses avaldas VF oma esimesed ametlikud loomsete materjalide kasutamise põhimõtted ning teatas, et korporatsiooni brändid ei kasuta enam karusnahka, angoora villa ega eksootilist nahka.

“Fur Free Retailer programmiga liitudes tõestavad VF ja selle brändid taaskord, et võtame loomade heaolu tõsiselt,” ütles Letitia Webster, VF-i asepresident korporatsiooni globaalse jätkusuutlikkuse alal. “Jätkusuutlikkus ja looduse austamine on VF-i ja kõikide meie brändide põhiväärtused ning me jätkame koostööd tunnustatud loomaõigusorganisatsioonide ja sarnaselt mõtlevate ettevõtetega, et toetada loomsete materjalide kaubanduslike alternatiivide arendamist.”

“Meil on suur rõõm tervitada VF Corporationit Fur Free Retaileri partnerina. Karusnahakaubanduses elavad loomad kohutavates tingimustes ja veedavad kogu oma elu väikestes kõledates puurides. Tänu uuenduslikule mõttemaailmale ja innovaatilistele ettevõtetele nagu VF Corporation muutub see olukord kiiresti ning karusnahavabadest põhimõtetest saab kogu moetööstuse uus norm,” ütles Fur Free Retailer programmi esimees Joh Vinding.

Eestis Fur Free Retailer programmi esindava ja edendava MTÜ Loomuse kommunikatsioonijuht Annika Lepp kinnitab, et looma- ja loodussõbralikkust hindavad eelkõige progressiivsed moeloojad ja ettevõtted, kes on tunnistajaks teadlikkuse jätkuvale kasvule tarbijate hulgas. “VF korporatsiooni ja teisi programmiga liitunud ettevõtjaid ühendab soov panustada paremasse maailma. Selliste ettevõtete jaoks ei ole eetiline ja sotsiaalne vastutus niisama sõnakõlks,” ütles Lepp. Eestist on programmiga liitunud juba 16 ettevõtet ja moeloojat, sealhulgas Reet Aus, Xenia Joost, GUILD, Kätlin Kikkas ja teised.

Sarnased artiklid

Kommentaarid