Portail

Veel uuendusi Burberry moemajast

Foto: Burberry

Ligikaudu kuu aja pärast teeb Burberry moemajas loovjuhidebüüdi Givenchy endine peadisainer Riccardo Tisci. Seni on disainer pakkunud ainult väikeseid eelvaateid sellest, mida tema juhtimise all moemärgilt oodata on (muuhulgas näiteks koostöökollektsiooni ikoonilise Vivienne Westwoodiga), eelmisel nädalal jõudis avalikkuseni aga palju suurem uudis.

Nimelt on Burberry välja tulemas uue logo ja monogrammimustriga. Nii uus logo kui ka muster on valminud koostöös briti graafilise disaineri Peter Saville’iga ning kuigi paljudele võib kasutusele võetav monogramm näida ehk mõneti võõras, siis tegelikult on see saanud inspiratsiooni Burberry arhiividest. Muster ise mängib erksates toonides B- ja T-tähega, sümboliseerides ei kellegi muu kui kaubamärgi asutaja Thomas Burberry initsiaale.

View this post on Instagram

The #ThomasBurberryMonogram August 2018

A post shared by Burberry (@burberry) on

Kuidas aga uus muster kantakse üle Burberry tulevasse kollektsiooni, kauplustesse, visuaalidesse? Seda saame ilmselt näha juba üsna pea ning hoiame teidki sellega kursis. 

Sarnased artiklid

Kommentaarid