Foto: HAY-HAY.CO

Uus mood Armeenia moodi

Eesti armeenlanna Luciné Ayanian sai hakkama millegagi, mida pole suudetud ära teha isegi kohaliku turu disaineritega – lõi veebipoe, mis ühendab parimaid Armeenia disainereid. Hetkel leiab HAY-HAY.CO veebilehelt 9 disaineri loomet, kuid pood täieneb pidevalt. Kaubavaliku märksõnadeks on modernne Armeenia ning esmapilgul võib tunduda, et tegu on hoopis skandinaavia moega.

Kuidas kujunes kaubavalik? Olles stilist ja blogija on HAY-HAY perenaine Luciné hoidnud pikalt silma peal armeenia lemmikdisaineritel ning soovinud neid maailmale laiemalt tutvustada. Lisaks käis ta oma kontseptsiooni tutvustamas hiljutisel Jerevani moenädalal ning ka senitundmatud nimed said teadlikuks võimalusest veebipoega koostööd teha. Samuti leidub valikus eesti-armeenia päritolu tegijate töid, nagu näiteks SOMA jewellery.

Miks just HAY-HAY? Brändi nime ja visuaali autoriteks on juba teada-tuntud ja ka Portaili välimuse eest hoolitsev Hmmm Creative Studio. Peale pikka uurimustööd armeenia keele ja ajaloo teemal jäi sõelale sõna hay mis vana-armeenia dialektist tõlgituna tähendab „armeenia oma”. Samas inimestele, kes lingvistikast väga ei huvitu, on see lihtne ja sõbralik tervitus. Brändi logo keskmes ilutseb isemoodi mandala, mis on populaarne sümboolika nii vanas kui uues armeenia disainis ja tähendab taassündi.

Portail soovib HAY-HAY-le pikka iga ja et armeenia disainileiud kunagi otsa ei saaks!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: ATP Atelier

Segu Itaaliast ja Skandinaaviast, nüüd Kaubamajas

See ei ole esimene kord, kui Portaili veergudel ATP Atelierist räägime. Täna aga teeme seda vägagi rõõmustaval põhjusel – nimelt on bränd jõudnud Eestisse, täpsemalt Tallinna Kaubamaja Kingamaailma.

Nagu paljud armastatud moemärgid, on ka ATP Atelier alguse saanud sõprusest. Maj-La Pizzelli ja Jonas Clason on pikaaegsed sõbrad, kes veetsid oma suvepuhkuseid alati koos Lõuna-Itaalias Otrantos. 2011. aastal lõid nad koos ATP Atelieri – aksessuaaribrändi, mille kõik nahast tooted valmivad käsitööna Toscanas, kus hoitakse au sees sajanditepikkust nahatöökultuuri.

Brändi eesmärk on algusest peale olnud disainida kingi ja aksessuaare, mida saab kanda igal pool – olgu see Stockholmis, New Yorgis või puhkusel mõnes Itaalia väikelinnas. Tulemuseks on tooted, mis on klassikalise joonega, kuid samas vaieldamatult isikupärased.

Ja mida üldse tähendab “ATP”? Väga meeleolukalt – All Tomorrow’s Parties.

Tutvu brändiga Tallinna Kaubamaja Kingamaailmas ja veebipoes kaubamaja.ee!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: House of Dagmar

House of Dagmar? Jah, House of Dagmar!

House of Dagmar on moemärk, mida Skandinaavia stiili austajad on pikisilmi Kaubamajja oodanud. Kolme õe poolt loodud ning rahvusvaheliselt tunnustatud brändi käekiri ühendab minimalistliku joone ja ajatult šiki elegantsi. Nüüd on see põhjamaine moepärl lõpuks saadaval Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas.

Hooajale kohaselt viib House of Dagmari sügistalvine kollektsioon meid põhjamaise elegantsi ja modernse naiselikkuse ristteele. Vormide ja vastanduste mängus on traditsiooniline rätsepatöö ning drapeering saanud pehmema ja tänapäevasema tõlgenduse. Kollektsiooni iseloomustab struktuuri ja vabaduse tasakaal, läbikumavad, ent ka katvad kangad, kihilisus ning dünaamilised tekstuurid.

Kaubamajja jõudnud kollektsiooni värvipalett on sügavalt mahe ja samas ootamatuid sähvatusi täis: tummised pruunid, mustad ja hallid toonid põimuvad kahvatu roosa helguse ning elava punase energiaga.

Tutvu House of Dagmari sügistalvise kollektsiooniga galeriis ja Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid