TÖÖPAKKUMINE: PÖFF otsib korraga kolme turundusinimest

Foto: PÖFF Moekino

1997. aastal asutatud Pimedate Ööde filmfestival on Eesti suurim filmifestival ning igal aastal toimuv kultuuriüritus, mis korraldab lisaks põhifestivalile ka samal ajal toimuvaid alafestivale PÖFF Shorts, Just Film ja rahvusvahelise filmitööstuse üritust Industry@Tallinn & Baltic Event, aprillis Haapsalu õudus- ja fantaasiafilmide festival (HÕFF) ning augustis Tartu armastusfilmide festivali (Tartuff).

Täna otsib PÖFFi oma meeskonnaga liituma turundusjuhti, turunduse koordinaatorit ja Industy@Tallinn & Baltic Event turunduse koordinaatorit.

PÖFFi turundusjuhi ülesanded:

  • Kogu PÖFF-i turundusstrateegia väljatöötamine ja selle elluviimine koostöös Industry@Tallinn & Baltic Eventi ning alafestivalide turundustiimiga;
  • Turundus- ja sotsiaalmeediaplaani koostamine ja vastava meeskonna loomine (sh värbamine) ning juhtimine selle elluviimiseks;
  • Sotsiaalmeedia kanalite ja kontaktide võrgustike kasvustrateegiate väljatöötamine ja elluviimine;
  • Visuaalse kontseptsiooni ja kampaaniasõnumite väljatöötamine koos loovagentuuri ja kommunikatsiooniosakonnaga;
  • Turunduseelarve planeerimine, jälgimine ja arvete kinnitamine;
  • Kampaaniate planeerimine, läbiviimine, ristturundus koostööpartnerite ja sponsoritega;
  • Lojaalsusprogrammi arendamine ja turundamine;
  • Turundusmaterjalide: trükiste, trükireklaamide, välimeedia, audiovisuaalse reklaami, internetireklaami, geriljaturunduse planeerimine ja elluviimine koos turunduse koordinaatoriga;
  • Infoliikumise ja koostöö koordineerimine alafestivalide ja erinevate osakondade vahel;
  • Veebilehe arendamise nõustamine ja koordineerimine erinevate osakondade vahel;
  • Aruannete koostamine ning panustamine festivali toetustaotluste kirjutamisse;
  • Panus kõrvalfestivalide HÕFF ja Tartuff korraldamisse.

PÖFFi turunduse koordinaatori ülesanded:

  • Turundusmaterjalide: trükiste, trükireklaamide, välimeedia, audiovisuaalse reklaami, internetireklaami, geriljaturunduse planeerimine ja elluviimine koos turundusjuhiga;
  • Visuaalse kontseptsiooni ja kampaaniasõnumite väljatöötamine koos loovagentuuri, turundusjuhi ja kommunikatsiooniosakonnaga;
  • Igapäevase turundustegevuste ja projektide koordineerimine;
  • Koostöö graafiliste disaineritega turundusmaterjalide tootmiseks, tähtajaliselt esitamine vastavalt turundusplaanile;
  • Sponsorite ja koostööpartnerite turundusalase koostöö koordineerimine;
  • Sponsorite nähtavuse dokumenteerimine, kokkuvõtte koostamine;
  • Sotsiaalmeedia haldamine koos sotsiaalmeedia koordinaatoriga;
  • Veebilehe oma valdkonnaga seonduva sisu lisamine (WordPress);
  • Festivali meenetekollektsiooni loomine ja müügi koordineerimine;
  • Eriseansside koordineerimine;
  • Aruande koostamine koos turundusjuhiga.

Industry@Tallinn & Baltic Event turunduse koordinaatori ülesanded:

  • Industry@Tallinn & Baltic Event turundusstrateegia väljatöötamine koos PÖFFi turundusjuhiga;
  • Industry@Tallinn & Baltic Event rahvusvahelise turundusplaani koostamine ja elluviimine;
  • Sotisaalmeedia strateegia planeerimine koos PÖFFi turundus- ja kommunikatsioonitiimiga ning elluviimine koos Industry@Tallinn kommunikatsiooni koordinaatoriga;
  • Koostööpartnerite ja sponsoritega kampaaniate planeerimine, tegevuste elluviimine, kontrollimine ja koordineerimine, vajadusel lepingute koostamine;
  • Igapäevase turundustegevuste ja projektide koordineerimine;
  • Kujundustööde tellimine loovagentuurilt;
  • Trükiste ja reklaamide koordineerimine;
  • Veebilehe oma valdkonnaga seonduva sisu lisamine (WordPress);
  • Aruande koostamine koos Industry@Tallinn & Baltic Event tiimiga.

Kogu täiendava informatsiooni, kontaktid ning tähtajad leiab siit. 

Sarnased artiklid

Kommentaarid