Foto: Eesti Disainikeskus

TÖÖPAKKUMINE: Eesti Disainikeskus otsib keskuse juhti

MTÜ Eesti Disainikeskus on disainivaldkonna arenduskeskus, mille eesmärk on teha disain ühiskonnas nähtavamaks, tõsta disainialast teadlikkust, toetada disainerite professionaalset arengut ning edendada disaini kasutamist ühiskonna kasuks. EDK on asutatud 2008. aastal Eesti Kunstiakadeemia, Tallinna Tehnikaülikooli, Eesti Disaini Instituudi ja Eesti Disainerite Liidu poolt.

Täna otsib Eesti Disainikeskus otsib juhatuse liiget / keskuse juhti, kelle ülesandeks on juhtida ja arendada igapäevaselt Disainikeskust, kujundada ja suunata nii EDK kui disainivaldkonna strateegiaid, olla disaini kogukonna ühendaja ja koostöösuhete looja ning olla ka disainivaldkonna eestkõneleja ja saadik nii Eestis kui rahvusvaheliselt.

Tööülesannete kirjeldus:

  • Igapäevase töö juhtimine, meeskonna eestvedamine;
  • Strateegiliste tegevuste arendamine ja elluviimine vastavalt asutajate ootustele ja valdkonna vajadustele;
  • EDK jätkusuutlikkuse tagamine, sh jätkusuutlik majandustegevus, tegevuste rahastamiseks vajalike projektide algatamine, kirjutamise korraldamine jmt;
  • Koostöövõrgustike hoidmine ja laiendamine;
  • Disainikeskuse ja disainivaldkonna esindamine siseriiklikult ja rahvusvaheliselt, sh meedias.

Ootused kandidaadile:

  • Varasem meeskondade juhtimise ja organisatsiooni/ettevõtte arendamise kogemus;
  • Võime näha suurt pilti, luua strateegiaid ja neid ellu viia, aga ka algatada ja juhtida arendus- ja koostööprojekte ning tegeleda igapäevaste administratiivsete tegevustega;
  • Majandusalased üldteadmised ja teadmised eelarve koostamisest;
  • Disainivaldkonna tundmine;
  • Rahvusvahelise koostöö kogemus;
  • Proaktiivsus, suhtlemis-, esinemis- koostöö- ja läbirääkimisoskused;
  • Väga hea eesti keele ja inglise keele oskus nii kõnes kui kirjas.

Kasuks tuleb:

  • Lai silmaring, teadmised disainivaldkonnast ja huvi valdkonnas toimuva vastu;
  • Eelnev kogemus rahastuse kaasamisel (näiteks EL fondid, riiklikud toetusmeetmed jmt);
  • Finantsplaneerimise kogemus;
  • Väga hea suhtlemisoskus ning hea analüüsi- ja sünteesivõime;
  • Otsustus- ja vastutusvõime, hea pingetaluvus.

Omalt poolt pakub EDK:

  • Täiskoha koormusega juhatuse liikme kohta;
  • Võimalust osaleda Eesti disainivaldkonna arengute suunamisel;
  • Põnevat rahvusvahelist koostööd;
  • Huvitavaid väljakutseid ja arenguvõimalusi;
  • Konkurentsivõimelist tasu.

Kandideerimiseks saada 31. maiks CV koos kaaskirjaga ja 1-2 lehekülje pikkune nägemus EDK rollist ja arenguvõimalustest aastani 2028 meiliaadressile cv@disainikeskus.ee.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Tiina Talumees Studio

TÖÖPAKKUMINE: Tiina Talumees otsib moetiimi liiget

Tiina Talumees on tunnustatud Eesti moedisainer, keda iseloomustab klassikaline ja naiselik stiil. Ta lõpetas 1997. aastal Eesti Kunstiakadeemia moekunsti erialal ning asutas juba järgmisel aastal oma moestuudio. Tiina väärtustab aeglast moodi, kasutades kvaliteetseid ja kauakestvaid materjale, et luua ajatuid rõivaid. Tema loomingus põimuvad traditsioonilised detailid ja kaasaegne disain. Tiina on pälvinud maineka Kuldnõela auhinna kahel korral.

Täna otsib Tiina Talumees oma Maakri tänaval asuvasse moestuudiosse uut meeskonnaliiget, keda köidab rõivaste disaini ja müügi maailm.

Kui soovid olla osa Tiina Talumees Studio tiimist, aidata korraldada stuudio igapäevaelu ning osaleda brändi loomingulistes tegemistes, oled hea suhtleja ja sul on varasem kogemus rõivatootmises või müügitöös, siis saada oma CV ja motivatsioonikiri aadressile info@tiinatalumees.com. Sooviavaldused on oodatud kuni 20. aprillini.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Kaubamaja | Mari Makarov.

TÖÖPAKKUMINE: Kaubamaja otsib brändi- ja kommunikatsioonijuhti

Kaubamaja on ainulaadne ja eriline paik, kus igapäevane töö on inspireeriv ning täis loovust. Kui turundus ja kommunikatsioon on sinu kirg ning soovid aidata kujundada ühe Eesti tuntuma kaubamärgi kuvandit, siis see võimalus on just sulle.  

Nimelt otsib Kaubamaja brändi- ja kommunikatsioonijuhi kohale inimest, kellel on:

  • varasem kogemus turunduse juhtimises ning teadmised ja huvi valdkonna vastu;  
  • eelnev turundus- või reklaamialane töökogemus ning kõrgharidus;
  • ning kes on analüütiline, oskab hästi planeerida ja suudab töötada ka pingelistes olukordades.  

Brändi- ja kommunikatsioonijuhi tööks on:

  • Kaubamaja sise- ja väliskommunikatsiooni korraldamine (sh turundusmaterjalide loomine ja analüüs nii füüsilises poes kui ka e-poes, pop-up’id, korporatiivmaterjalid, jpm);  
  • turunduskampaaniate koordineerimine ja elluviimine;  
  • lojaalsusprogrammi turundamine ja osalemine ettevõtte jätkusuutlikkuse arengus;  
  • PR-teadete (pressiteated, info ajakirjanikele, üritused) koostamine ja levitamine.  

Mida Kaubamaja pakub? 

  • võimalust oma panusega kujundada Kaubamaja kuvandit ja juhtida suuri kampaaniaid;  
  • professionaalseid ja inspireerivaid tiimikaaslasi;  
  • võimalust pidevalt õppida ja arendada oma oskusi ettevõtte erinevates valdkondades;  
  • pere- ja spordisoodustusi.  

Olgu lisatud, et tegemist on tähtajalise lepinguga (vanemapuhkuse asendus). Kui tunned, et see väljakutse võiks olla just sulle, siis võta ühendust personal@kaubamaja.ee või kandideeri läbi selle lingi siin. 

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid