Ciao on Eesti looduskosmeetika bränd, mille fookus on naturaalsete deodorantide tootmisel. Ciao alustas tootearendust juba neli aastat tagasi, kaasati nii teadusasutus kui ka ning erinevad keemikud. Tänaseks on valminud kreemdeodorant, mis on alumiiniumi- ja parabeenivaba ning mis ei sisalda kunstlikke värv- ega lõhnaineid. Kindlasti ei ole vähem oluline, et kreemdeodoranti toodetakse Eestis ning kõik tooted valmivad käsitööna.
“Ciao eesmärk on tõsta inimeste teadlikkust ning tõestada, et deodorant ei pea sisaldama erinevaid kemikaale, et olla efektiivne,” räägib brändi asutanud Kaisa Orav-Kiil lisades, et Ciao toetab keha loomulikku toimimist, keskendudes ebameeldiva lõhna neutraliseerimisele. “See ei sulge poore ega takista higistamist, mida teevad enamus müügil olevad tooted,” täpsustab Kaisa.
“Deodorant on toode, mis on inimestel igapäevaselt kasutuses,” jätkab Kaisa. “Kui paljud aga loevad silte, mida need tooted sisaldavad? Mitmed neist on täis kemikaale, mis võivad olla tervisele ohtlikud, eriti pikas perspektiivis. See on väga oluline teema, mida soovin südamele panna.“
View this post on Instagram
Tutvu Ciao toodetega veebipoes ciao.ee!
Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.
Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.
Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.