Telefoniklõpsud või päris reklaamkampaania?

Telefoniklõpsud või päris reklaamkampaania?

Foto: Balenciaga

Moemajad võitlevad pidevalt selle nimel, kes suudab toota paremad, meeldejäävamad, „internetti purustavad” kampaaniafotod. Fotosessioonideks kulutatakse meeletuid rahasummasid ning palgatakse oma ala parimaid. Vaadates aga Balenciaga sügistalviseid kampaaniapilte, tundub, et midagi on nüüd küll teisiti.

Esiteks näevad kampaaniafotod välja, justkui oleksid need telefoniga klõpsitud ning neile oleks peale „visatud” mõni hägustav filter. Teiseks ei ole seekord mindud sügistalviseid komplekte jäädvustama mõnda efektsesse keskkonda, vaid taustaks on valitud lihtsaimast lihtsam Balenciaga logodega vaip. Rekvisiidiks üks tool ning muud justkui polegi vaja. Maailma moemeedia on kergelt segaduses − kas on see laiskus või uus normcore? Või oli eesmärk lihtsalt eristuda reklaamkampaaniate tavapärasest särast? Igal juhul on diskussioon algatatud ning ei jää üle muud, kui oodata, kas sarnast teed lähevad sügistalvisel hooajal teisedki tuntud moemajad.

Balenciaga AW17 kampaaniafotodega saab tutvuda allolevas galeriis.

Galerii

Sarnased artiklid

Kommentaarid