Nagu ikka, esitleti nii Milano kui ka Pariisi meestemoenädalatel mõnusas koguses meeldivaid kevad-suvi 2018 kollektsioone (osadest neist kirjutame kindlasti siingi), kuid mis oleks parem viis antud meestetemaatikat sisse juhatama kui mitte legendaarse tänavamoe-jäädvustaja Phil Ohi tänavastiili kaadrid. First up, streets of Milan!
“Tallinn Fashion Weeki programm näitab, nagu ikka, Eesti moe hetkeseisu – moelaval saab näha tuntud tegijaid ja uusi tulijaid, aga ka lisaks üllatusi välismaalt. Meil on hea meel selle üle, et vaatamata maailmas ja majanduses toimuvale keerulisele foonile on meie disainerid täis loomeindu ja valmis seda ka moesõpradega jagama,” ütleb Tallinn Fashion Weeki peakorraldaja Anu Kikas.
Sügisesel moenädalal kroonitakse traditsioonilisel Kuldnõela galal Eesti moedisaini ihaldatuima auhinnaga Kuldnõel viimasel viiel aastal silma paistnud moelooja ning Hõbenõelaga avaldatakse tunnustust viimase aasta jooksul tähelennu teinud disainerile. Kuldnõela on välja antud aastast 1996 – sellest on kujunenud Eesti kõige olulisem ja ihaldatum moeauhind.
Tänavused Kuldnõela nominendid on Cärol Ott, Katrin Kuldma ning Kirill Safonov. Hõbenõelale on nomineeritud Kristiina Jeromans, Auria Nurm ning Sandra Luks.
Sügisese Tallinn Fashion Weeki programmist leiab teiste seast ka sellised nimed nagu Kristina Viirpalu, Iris Janvier ja Karl-Christoph Rebane.
Tutvu kogu Tallinna moenädala programmiga siin.
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!