„Stockmannis on jätkusuutlikkus ja taaskasutus alati au sees olnud ning see on ka meie klientide jaoks väga oluline teema – rõivad peavad olema kvaliteetsed ja kaua kantavad ning neil peab olema järelturg,” ütleb Stockmanni müügidirektor Mairika Juhandi. “Stockmanni Helsingi ja Tampere kaubamajades on juba avatud Relove second-hand poed ning seda kontseptsiooni järgides otsustasimegi Tallinnas RiiSaikeliga koostöö kasuks. Meil on hea meel, et nüüd on klientidel Stockmannis uusi kollektsioone avastades võimalus tutvuda ka RiiSaikeli kvaliteetse ja eriti hoolikalt kureeritud taaskasutusse suunatud rõivavalikuga. RiiSaikeli klientidele saame omakorda pakkuda meie õmblusteenust, kui mõni ese uue omaniku järgi parajaks kohendamist vajab.”
RiiSaikeli juht Riia Aigro on koostööst põnevil ja loodab, et Stockmanni katusekorrusele rajatud filiaal leiab ruttu tee nii seniste kui ka uute RiiSaikeli sõprade südamesse. “Kui meie esimene kauplus keskendub pigem tänavamoele ja erilistele leidudele taskukohase hinnaga, siis Riisaikel 2.0-i eesmärk on pakkuda taaskasutuse kõrgemat taset, mis igati Stockmanni vääriline. Mis võiks olla veel parem kui eksklusiivne kaup eksklusiivses kohas, otse linna südames ja tuntud moebrändide keskel,” leiab ta.
RiiSaikel x Stockmann on Stockmanni kaubamaja 5. korrusel avatud alates 20. novembrist tööpäeviti kell 11.00-19.00. RiiSaikeli kliendile on Stockmanni kaubamaja parklas parkimine 2 tunni jooksul tasuta.
Frasers Group omandas digitaalse jaemüüja – mis oli viimastel aastatel pidevalt kahjumit kandnud – 2023. aasta detsembri lõpus Apax Partnersilt 52 miljoni naela eest. Frasersi sõnul on Matches kahe kuuga, mis on möödunud ülevõtmisest, jätkanud kahjumi kogumist ja ärieesmärkide mittesaavutamist. Meediasse on jõudnud ka kuuldused, et Matches on hilinenud platvormil müügil olevatele kaubamärkidele maksmisega, mille tõttu on mitmed neist katkestanud jaemüüjaga sidemed.
Frasers Group teatas avalduses, et kuigi Matchesi juhtkond on üritanud leida viisi äri stabiliseerimiseks, on selgeks saanud, et äri ümberkorraldamiseks oleks vajalik liiga palju muudatusi ning jätkuv rahastamisvajadus ületaks summasid, mida uued omanikud peavad elujõuliseks. Selles valguses on Matchesi direktorid astunud esimesed sammud, mis võivad viia kas ettevõtte ümberstruktureerimiseni, et see muutuks elujõuliseks, või likvideerimiseni ja täieliku sulgemiseni. Kõige tõenäolisem tundub, et Matchesi ootab ees viimane.
Taustast ka. Matchesfashion asutati 1987. aastal butiigina Londoni äärelinnas Wimbledonis abikaasade Tom ja Ruth Chapmani poolt. Chapmanid, kellele kuulus poe enamusosalus aastakümneid, müüsid selle erakapitali investoritele 2017. aastal, teenides sellega umbes 400 miljonit naela. Toona hinnati ettevõtte väärtuseks 800 miljoni naela.
Muide, ka äsjalõppenud Kopenhaageni moenädalal jäi silma erakordselt palju komplekte, kus domineerisid punased ning roosad toonid. Samuti sai näha omajagu maitsekaid roosakaspunaseid aksessuaare, mis oma efektsusega mõjusid tõesti kui kirsike tordil.
Kuidas aga kanda armutoonid välja nii, et komplekt saaks romantiline, aga mitte üle pakutud? Galeriist leiad hulganisti ideid!