Foto: Pressifoto

Stanley Tucci köögitarvikud teevad kokkamise nauditavaks

Kui eelmise aasta lõpus jõudis Kaubamajja eksklusiivne Stanley Tucci ja GreenPani koostöös valminud köögitarvikute sari, müüs see nii kiiresti läbi, et me ei jõudnud sellest isegi kirjutada. Hea uudis on aga see, et täna on sari taas täies mahus saadaval. Seega on aeg olulised detailid üle käia.

Kaubamaja oli üks esimesi kohti Euroopas, kuhu kuulsa näitleja, lavastaja ja praeguseks samavõrra kuulsa koka Stanley Tucci köögitarvikute sari müügile jõudis. Tucci pole kunagi varjanud, et tema elu keerleb suuresti hea toidu ümber – nagu tõelisele itaallasele kohane. Aastate jooksul jõudis ta arusaamisele, et tema vajadustele vastavad kõige paremini just köögitarvikud, mille ta lõi ise koostöös Belgia keraamiliste köögitarvikute tootja GreenPaniga. „Itaalia köögi reeglid on lihtsad – kui tahad luua maitsva roa, vali selle valmistamiseks ainult parimad koostisosad. Sama põhimõtet järgisin ka köögitarvikute loomisel. Olen alati leidnud inspiratsiooni Itaaliast ning kasutanud ainult parimaid materjale. See kollektsioon on samaaegselt kaunis ja funktsionaalne ning muudab toiduvalmistamise veelgi nauditavamaks,“ lubab Staney Tucci omanimelisest kollektsioonist rääkides.

Mille poolest on need pannid ja potid nii erilised? Esimene põhjus on muidugi see, et tegemist on GreenPaniga – Belgia ettevõttega, kes tõi turule PFAS-vabad keraamilised mittenakkuvad pannid, tehes kokandusmaailmas väikese revolutsiooni. Tucci kollektsioonis on iga detail hoolikalt läbi mõeldud – nii esteetiliselt kui ka funktsionaalselt. Näiteks pastakeedupotil on sisseehitatud sõel kurnamiseks, pottide servad on disainitud täpseks kallamiseks ning nõude põhjad on ülimalt tasased, et kuumus jaotuks igat tüüpi pliidil ühtlaselt.

Tucci võtab oma kollektsiooni kokku järgmiselt: „Imetlen kõiki, kes võtavad aega, et teha nullist oma perele ja sõpradele süüa. Minu kööginõud muudavad kokkamise lihtsamaks ja näevad suurepärased välja. Need aitavad sul toidu kaudu tõeliselt elu nautida.“

Seega, kui tahad valmistada süüa sama elegantselt ja maitsvalt nagu Stanley Tucci, külasta Kaubamaja Kodumaailma ja leia oma kööki uus lemmik!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Longines

MIDAGI MEESTELE: sügise kõige mõjukamad aksessuaarid

Sügis on aeg, mil tempo aeglustub ja detailid saavad uue tähenduse. Just siis, kui novembri tuuled tuletavad meelde lähenevat isadepäeva, tasub pilk pöörata meestemaailma kõige kõnekamatele detailidele – kelladele ja aksessuaaridele. On ju stiilne aksessuaar märk enesekindlusest ja -teadlikusest. 

Milliseid trende meestele tänavune sügishooaeg toob? Goldtime teab vastust.

Ei ole saladus, et Eesti mehed on aksessuaaride kandmises muutunud üha julgemaks – eriti kui jutt käib käeehetest. Lihtne nahkrihm või mustast metallist käevõru võib kanda endas rohkem tähendust, kui esmapilgul paistab. Trendid soosivad kihilist kandmist: mitu erinevat materjali ja tekstuuri ühes koos loovad isikupärase ja pingevaba tulemuse.

Animaalsed motiivid

Looma- ja taimemustrid on jõudnud ka meeste ehete maailma. Need sümboliseerivad jõudu, kaitset ja vabadust – väärtusi, mis kõnetavad meest, kes ei pelga näidata oma sisemist energiat. Olgu see Thomas Sabo käevõru panteriga või krokodilliga sõrmus, mille kujundus vihjab looduse rütmile – need detailid annavad välimusele jõulise ja iseloomuliku nüansi.

Must minimalism

Minimalism ei tähenda tagasihoidlikkust. Vastupidi – mustad metallid ja puhtad vormid on efektsed just oma lihtsuses. Need aksessuaarid, mida pakuvad nii The Man, Diesel kui Emporio Armani brändid, on korraga nii soliidse kui mässulise mehe valik, sobides ülikonna manseti kõrvale, aga ka nahkjaki alla. Ajatu ja universaalne must toon ei küsi olukorda ega aastaaega – see lihtsalt sobib.

Kell kui iseloomu peegel

Käekell jääb alati meeste aksessuaarimaailma keskmesse. Olgu eelistuseks klassikaline Šveitsi disain, sportlik nutikell või robustsem Casio kronograaf – kell on rohkem kui ajamõõdik, see on hoiak. Goldtime’i valikust leiab mainekaid brände nagu Tissot, Longines, Emporio Armani, mis ühendavad tehnilise täpsuse ja isikupärase disaini – ideaalse tasakaalu mehe jaoks, kes hindab nii funktsionaalsust kui ka esteetikat.

Igavene kaitsetahe

Eesti mehelikule jõule on Goldtime loonud ka midagi sügavamat – The Man “Kaitsetahe” kollektsiooni, mis on austusavaldus riigikaitsele ja neile, kes seisavad meie vabaduse eest. Iga selle kollektsiooni ost toetab Reservväelaste fondi, aidates tõsta Eesti kaitsetahet ja ühtsustunnet.

Parim valik kellasid ja ehteid meestele ootab Goldtime’i kauplustes üle Eesti ja e-poes goldtime.ee.

Veel sarnaseid artikleid


Silverspoon
Foto: Koyo

Silverspoon autasustas 2025. aasta parimaid restorane

31. oktoobri õhtul kogunesid gastronoomia valdkonna esindajad Lennusadamas pidulikule Silverspoon/Hõbelusikas galale tunnustamaks Eesti gastronoomia- ja restoranimaastiku parimaid tegijaid 

Pidulikule õhtusöögile oli kogunenud külalislahkuse valdkonna koorekiht eesotsas tipprestoranide juhtide ja peakokkadega, kellele elasid kaasa tuntud avaliku elu tegelased ja kohaliku toidukultuuri austajad.

Silverspooni tänavuse õhtusöögi menüü autoriks oli 2024. aasta parimaks kokaks tunnistatud Silver Illak ning taimetoidu eelistajad said nautida Ragnar Bambergi (Tervise Catering) loomingut. 

Rikkaliku meelelahutusprogrammi naelaks oli maailmas suurt tähelepanu saavutanud mitmekülgne artist ja modell Rita Lynch, kelle artisti ampluaasse kuuluvad laulmine, näitlemine ja burleskinumbrid. Lavale astusid ka Koit Toome, Uku Suviste, Karl Killingu ja Lauri Pihlapi poistebänd.

Õhtu tõelisteks kangelasteks olid aga parimatest parimad gastronoomia valdkonna tegijad, kes viisid koju Silverspoon/Hõbelusikas 2025. aasta tunnustusauhinnad järgmistes kategooriates:

Best Fine Dining – Ecrin

Best Casual Dining – Dominic

Best National Cuisine – Gobi 

Best Restaurant Service  Koyo

Best Family Restaurant – GOSPA

Best Italian Cuisine – Dominic

Best Asian Cuisine – Koyo

Best French Cuisine – Ecrin

Best Chef – Alexey Aleksandrov (Ecrin) 

Media Award – Kaupo Karelson

Jätkusuutliku ning püsiva kvaliteedi auhind – Rudolf

Selle aasta tulemuste puhul märkisid korraldajad, et kõikide kategooriate esimese kümne hulka tulnud restorane eraldasid peaauhinnast vaid punktisummade üksikud komakohad. See näitab kohaliku restorani valdkonna tugevat ja ühtlast taset, mis omakorda iseloomustab meie toidu- ja restoranikultuuri elujõudu.

Silverspoon/Hõbelusikas võitjad selguvad 150-liikmelise kohtunik-hindajate kogu anonüümsete restoranikülastuste põhjal. Hindajad täidavad elektroonilised ankeedid, mis edastatakse audiitorfirmale PricewaterhouseCoopers, kes kogutud ankeetide punktisummades põhjal selgitab välja kõikide kategooriate edetabeli. 

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid