Portail

SIIN SEE ON: Lady Gaga meigibränd Haus Laboratories

Foto: Haus Laboratories

The last thing the world needs is another beauty brand!” Täpselt sellise lause ütleb meigibrändi Haus Laboratories esimeses videoreklaamis selle asutaja Lady Gaga ning lisab: „But that’s too bad!” Sest meigibränd on valmis ja ilumaailm on hullumas.

Üheksa Grammy, kahe Kuldgloobuse ja ühe Oscari võitja Lady Gaga on öelnud, et ta ei tundnud ennast ilusana seni, kuni lõpuks ülikoolist välja kukkus, Lower East Side’ile kolis ja tutvus inimestega, kes väljendasid ennast meigi ja moe kaudu. Nad nägid kõik täiesti erinevad välja ja just need olid inimesed, kes teda inspireerisid. Nüüd, aastaid hiljem, otsustas superstaar lansseerida omaenda ilubrändi.

„Meik muutis mu elu. Ma ei tundnud ennast kunagi ilusana ja isegi praegugi on veel selliseid päevi. Kõik ebakindlust tekitavad olukorrad minu noorusest, näiteks koolikiusamine, tulevad pidevalt meelde. Siis ma teen endale ilusa meigi ja enne, kui isegi aru saan, tunnen ennast kangelasena. See annab mulle tiivad, et lennata!” ütleb Gaga ise.

Lady Gaga uus bränd kannab nime Haus Laboratories ning esimese satsina tulid eelmüüki huulepliiats, huuleläige ja sädelev all over color, mida tegelikult võib aktsendina kanda üle näo või miks mitte ka kehale. Iga toode on saadaval kuues toonis ning ettetellimiseks saadaval Amazoni veebipoes ja loomulikult Haus Laboratoriese kodulehel. Tellimusi hakatakse väljastama 17. septembril ja kliendid väljastpoolt Ameerika Ühendriike (ehk meie) saavad pakikese kätte kahe nädala jooksul. Muide, tooteid saab tellida ka komplektidena, mille superstaar on juba ise meile valmis pannud. 

Laulja oli kosmeetikabrändi luues ise ka väga palju protsessi kaasatud, kontrollides koostist ja valides komponente. Nii sobivad kõik tooted veganitele ja on parabeenivabad ning kohe kindlasti ei katsetata neid loomade peal. Samuti mõtles ta ise toodetele nimed ning nii võibki leida tootesarjade seast selliseid intrigeerivaid nimesid nagu „HAUS of Chained Ballerina”, „HAUS of Rose Bitch” ja „HAUS of Goddess”.

Olles ise modelliks „HAUS of Metalhead” kollektsioonile, tervitab Lady Gaga teistes reklaamides suuresti LGBTQ kogukonda, kasutades „HAUS of Goddess” sarja nägudena sooneutraalseid kaksikuid Joseph ja Jake Duponti. Lady Gaga sõnul ei olegi nii oluline kosmeetikasari ise, kuivõrd selle sõnum, mida ta maailmale öelda tahab. Gaga kirjeldab, et tema unistus oli muuta seda, et inimesed ei tunneks end ebamugavalt, kui nad näevad omamoodi välja, kasutavad väga vähe meiki või siis jumestavad end just igapäevaselt liiga professionaalselt. 

„Kogu oma karjääri jooksul on mind veidraks kutsutud. Isegi oma viimast albumit „Joanne” lansseerides kandsin roosat mütsi absoluutselt iga rõivakomplektiga. Naljatasime mu tollase stilisti Brandon Maxwelliga ja ta ütles, et see ju ei sobi mu riietega. „Nii ju ei saa! Kas sa pead seda kogu aeg kandma?” Aga ma ju teadsin seda! See ei sobigi absoluutselt mitte millegagi! See ongi asja point! See ongi Joanne!” meenutab Gaga. Sellised asjad on lauljat elus palju edasi viinud. Kui kellelegi ei meeldi tema veider müts, siis paneb ta neid lausa kaks tükki pähe, et näidata, mida ta sellest skeptilisest tagasisidest ise arvab. Ta tahab piire nihutada ja inimesi testida! See on ka Haus Laboratoriese visiooniks. 

Aga miks valiti just Amazoni veebipood Lady Gaga kosmeetikasarja lansseerima? Selle taga on taas kord tema sõnum, mis on tähtsam kui miski muu – ühtekuuluvus ja eneseväljendus. Gaga jutustab, et kümne aasta jooksul on talle öeldud mitmest firmast, et neile küll meeldib tema idee, aga siiski tuleks mitmeid aspekte muuta, kuna need on lihtsalt liiga riskantsed. Amazon oli aga valmis kohe pea ees vette hüppama ja Gaga hullustega kaasa minema. Tuntud veebipoodi ei häirinud ei Lady Gaga sõnum Haus Laboratoriese videos („Viimane asi, mida meil maailmas vaja läheb, on veel üks meigibränd!”), osatäitjad ega ka sõnum kogukonnale. Well done, Amazon, ja well done, Gaga!

Sarnased artiklid

Kommentaarid