See on Matin Lutensi kollektsiooni neljas lõhn, mida Serge Lutens on kirjeldanud järgmiselt: “Point du Jour esindab hetke, kui saabub aovalgus. Hetke, mille saab pühendada iseendale. See on lõhn, mis sümboliseerib mere tagant tõusvat varahommikust päikest, mis katab maa oma puhaste kiirtega. See on kui uue päeva renessanss. Minu jaoks seostub lõhna peamine komponent tüümian Maroko aedades kasutatava traditsioonilise niisutussüsteemiga ja veega. Tänu sellele pakub aroom lihtsakoelise pelgupaiga. Sellel on rahustav hõng nagu kuival Vahemere tüümianil, kui seda sõrmede vahel hõõruda. See on kui toonik, mis on inspireeritud oja vulinast…”
Serge Lutensi uus parfüüm Point du Jour on saadaval näiteks Kaubamaja Ilumaailmas ja veebipoes kaubamaja.ee.
Soliidsed, ekspressiivsed ja ainulaadsed Xerjoffi parfüümid on sündinud Itaalia loovuse ja meisterliku, hoolika töö geniaalsest kooslusest. 2007. aastal asutatud ettevõte on algusest peale lähtunud filosoofiast, et iga lõhn on ainulaadne kunstivorm. Seetõttu valmistatakse Xerjoffi parfüüme ka tänapäeval vaid ülikvaliteetsetest koostisosadest ning nende loomine on alati inspireeritud millestki ebatavalisest. Muide, luksuslikkusest annavad tunnistust mitte ainult Xerjoffi parfüümide eksklusiivsed lõhnakompositsioonid, vaid ka kulla, pronksi, nahkdetailide ja luksuslike kivikestega kaunistatud pudelid – igaüks läbimõeldud disainiga kunstiteos.
Kuidas aga Xerjoff sündis? Olgu öeldud, et bränd ei ilmunud parfümeeriamaailma juhuslikult. Ettevõtte asutaja Sergio Momo kasvas üles inimeste keskel, kes mõistsid parfüümide tähtsust juba varakult: tema vanaema jumaldas Lanvini ja Coty parfüüme, isa, kes reisis pidevalt mööda maailma, hindas looduslikel essentsidel põhinevaid lõhnu, ning ka tema emal oli eksklusiivne parfüümikogu.
Nii leidis Sergio end peagi maailma parfümeeria pealinnaks peetavas Grasse’is, kus ta omandas teadmisi parfüümiloomest peensusteni, tutvus looduslike lõhnade loomise tehnikate ja muude parfümeeria saladustega. Tulemuseks ilmus 2007. aastal esimene Xerjoffi parfüüm.
Täna – mitu-mitu parfüümi hiljem – ütlevad Xerjoffi loojad, et pole paremat viisi õdusate hetkede taaselustamiseks, erakordsetesse paikadesse reisimiseks või oma unikaalsuse tunnetamiseks kui läbi parfüümi. Või õigemini – Xerjoffi parfüümi.
Milline on Portaili toimetuse lemmik Xerjoffi valikust? “TORINO21” – tennisele pühendatud ainulaadne nootide kombinatsioon, mis viib hetkega tenniseplatsile, kus energiliste mängude vahel saab nautida Itaalia päikest ja hingata rosmariini ning basiiliku lõhnu, värskendades end mündi ja väljendusrikka bergamotiga. See on tõeliselt värske ja dünaamiline aroom, mis tekitab adrenaliini ja meenutab võidukat hetke pärast intensiivset mängu…
Huvitav, kuidas see postkaardivääriline stseen lõhnaks? Parfüümimaja Jo Malone London esitleb sellest oma nägemust – uut lõhna Beach Blossom Cologne, mis on kui magus troopiline kokteil, ühendades endas kookosvee, särava laimi, värskendava mündi ja võrgutava tonka oa noote. Päikeseline ja koheselt meeliülendav Beach Blossom Cologne on nagu rauge pärastlõuna rannas – kerge ja mõnusalt aeglaselt nauditav.
Jo Malone Londoni uut lõhna Beach Blossom Cologne saab juba soetada Viru Keskuses asuvast Jo Malone Londoni butiigist ja veebibutiigist cremedelacreme.shop.