Kõrgmoemärkide puhul ei või kunagi teada, millise hinnasildiga üks või teine – iseenesest lihtsamast lihtsam – moeese müügile jõuab. Vaadakem või Balenciagat, kes suudab nii prügikotist kui krõpsupakist teha fenomeni, mis müüb uskumatuna näiva hinna juures välja kiiremini kui see müügilegi jõudis.
Aga valge maika eest 690€? Kindlasti leidub neid, kes selle peale pööritavad silmi, kuid võime kihla vedada, et need maikad saavad Prada käesoleva hooaja enimmüüdud esemeteks.
Kel huvi, võib hinnalist maikat juba uudistada Prada veebipoes, peagi jõuab see müügile ka teiste edasimüüjate juurde.
Gucci endise loovjuhi Alessandro Michele edasisest käekäigust on spekuleeritud juba üle aasta. Iga kord, kui mõnest nimekast moemajast loovjuht lahkus, hakkas moemeedia sosistama, kas koht ehk vabastati Michelele. Täna pärastlõunal saabus selgus ning kinnitus, et Michele suundub just nimelt Valentinosse, Piccioli asemele.
Millal esimest Michele käe all valminud Valentino kollektsiooni näha saab? Kuigi tema esimene tööpäev Valentinos on juba 2. aprillil, saab see ilmselt olema naiste kevad/suvi 2025, mida esitletakse Pariisi moenädalal, käesoleva aasta septembris. Veelgi enam oodatakse aga järgmist Valentino haute couture kollektsiooni, sest see saab olema esimene kord, kus Michele kõrgmoodi selle kõige õigemas tähenduses loob.
Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.
Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.
Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!