Water serves as a connector throughout the shots of the campaign – from the boat that takes the heroes to the different locations to water being the main backdrop and its colour determining the tinting of the overall imagery. The cold tone of the photos seemingly contradicts the collection itself, which features a range of pastel and brightly coloured essentials.
All of the brand’s pieces are designed to not only work on their own, but to be building blocks that allow for effortless styling through layering – ensuring easily adaptable ensembles. Samsøe Samsøe continues to prove its desirability no matter the personal style preference, showing off the versatility of its collection: classic T-shirts and denim meet the Salydia jacket in Dusty Yellow, a new take on the impactful Salylo jacket of the AW24 season.

Staying true to its name, the “CANAL TOUR” presents itself as a dynamic campaign that does not only take place at a wide array of different locations across the city, but that also shows a clear focus on movement. From taking a swim to jumping into the water or standing on a paddleboard, the designs are shown within the context of everyday wear.
After all, Samsøe Samsøe is known for its wearable aesthetic that crafts the perfect look for any situation and the Spring Summer 2025 collection proves that once more with a special nod to the brand’s Scandinavian roots.
See the photos in the gallery!
Rousteing, kes asus Balmaini loovjuhiks 2011. aastal kõigest 25-aastasena, oli sel hetkel noorim mitteasutajast loovjuht suure moemaja eesotsas pärast Yves Saint Laurent’i Dioris. Samuti oli ta esimene mustanahaline disainer, kes võttis enda alla kõikide kategooriate juhtimise Prantsuse moemajas.
„Nagu iga lugu, jõuab ka see kord lõpule,“ teatas Olivier Rousteing. „Olen sügavalt uhke kõige üle, mida oleme saavutanud, ja lõpmata tänulik oma erakordsele Balmaini tiimile – minu valitud perele –, kes on olnud mu kodu viimased 14 aastat.“
Brändi ametliku avalduse kohaselt oli tegemist vastastikusel kokkuleppel tehtud otsusega, ning Balmain lubab lähiajal teada anda moemaja edasistest sammudest. Meie jääme aga põnevusega ootama, kuhu Rousteing oma ande ja loovuse järgmisena viib.
Algselt 2018. aastal loodud COCO NEIGE on CHANEL’i talvine erikollektsioon, mis on mõeldud nii nõlvadele kui ka linnatänavatele. See toob kokku mugavuse, liikuvuse ja majesteetliku peenuse – täpselt sellise lähenemise, mis on Gabrielle Chaneli pärandi tuum.
„Mulle meeldib, kuidas kollektsioon pole piiratud – see annab vabaduse mängida moega nii mägedes kui linnas,“ ütleb Nana Komatsu. Ning tõesti, tema kanda on komplektid, mis toovad talve garderoobi poeetilist soojuse ja jõulisuse kontrasti: roosa taftist suusakomplekt, rohekas-lilla bukleest ülikond, kašmiirkampsunid, kahetoonilised tepitud joped ning graafilised mustvalged komplektid.
Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis!
Kollektsioon on juba saadaval ka CHANELi butiikides.