Water serves as a connector throughout the shots of the campaign – from the boat that takes the heroes to the different locations to water being the main backdrop and its colour determining the tinting of the overall imagery. The cold tone of the photos seemingly contradicts the collection itself, which features a range of pastel and brightly coloured essentials.
All of the brand’s pieces are designed to not only work on their own, but to be building blocks that allow for effortless styling through layering – ensuring easily adaptable ensembles. Samsøe Samsøe continues to prove its desirability no matter the personal style preference, showing off the versatility of its collection: classic T-shirts and denim meet the Salydia jacket in Dusty Yellow, a new take on the impactful Salylo jacket of the AW24 season.
Staying true to its name, the “CANAL TOUR” presents itself as a dynamic campaign that does not only take place at a wide array of different locations across the city, but that also shows a clear focus on movement. From taking a swim to jumping into the water or standing on a paddleboard, the designs are shown within the context of everyday wear.
After all, Samsøe Samsøe is known for its wearable aesthetic that crafts the perfect look for any situation and the Spring Summer 2025 collection proves that once more with a special nod to the brand’s Scandinavian roots.
See the photos in the gallery!
Demna nimetati Gucci loovjuhiks selle aasta alguses ja sellest hetkest alates on kogu moemaailma pilgud olnud endisel Balenciaga disaineril. Nüüd saab heita esimese pilgu sellele, milline saab olema Demna Gucci versioon.
Värskelt avaldatud kollektsioon ja sellega ühes kampaania kannab nime “La Famiglia” ning on pressiteate sõnul “uuring Gucci’likkusest” ehk annab aimu brändist kui mõtteviisist ja omaette keelest. Kaadris näeb selliseid Gucci karakteried nagu Miss Aperitivo, L’Influencer, La Bomba ja Primadonna.
Inspiratsiooni ammutas Demna 1960ndatest – kollektsioonist leiab dekadentlikud karusnahkkmantlid, sädelevad õhtukleidid ja nahast komplektid, taaselustades ning ümber mõtestades Gucci pärandit. Samuti leiab kollektsioonist värsked versioonid ikoonilistest Bamboo 1947 käekottidest ja brändi legendaarsetest loafers’itest ning loomulikult teeb tagasituleku GG-monogramm.
View this post on Instagram
Tundub, et Demnale omase sürrealistliku käekirja kaudu on sündimas segu traditsioonist ja mängulisusest, luksusest ja eksperimendist, elegantsist ja sensuaalsusest. Kampaania ise on justkui eelroog, pakkudes esimest maitset disaineri visioonist enne suurt debüüti, mis on planeeritud 2026. aasta veebruarikuusse.
View this post on Instagram
Tutvu kogu kampaania ligi 40 komplektiga Gucci Instagramis!
NikeSKIMS sündis eesmärgiga ühendada Nike’i sporditehnoloogia ja SKIMSi skulptuurne, keha toetav lähenemine – et panna iga naine tundma end samaaegselt kauni, mugava ja tugevana. Värskelt loodud brändi esimene dropp jõuab nii Nike’i kui ka SKIMSi veebipoodidesse juba käesoleval nädalal, 26. septembril. See koosneb kolmest põhikollektsioonist ja neljast hooajalisest lisast.
Lanseerimiskampaania raames valmis ka lühifilm “Bodies at Work”, mille lavastas Janicza Bravo ning mille visuaalid lõid Luis Alberto Rodriguez ja Rob Woodcox. Video toob fookusesse enam kui 50 sportlast, nende seas ka Serena Williams… ja muidugi Kim Kardashian ise.