“Rahu on noor kodumaine juuksehooldusbränd, mis ühendab endas salongikvaliteedi ja jätkusuutlikkuse. Ligi kahe aasta pikkuse protsessi tulemusena on meie valikus hetkel neli šampooni, kaks palsamit, pesu-eelne peanaha ja juukseõli ning peanaha kamm,” tutvustab Rahu asutaja Paula Bogdanov lisades, et juba mõne nädala pärast on valik täienemas ka esimese aerosoolivaba kuivšampooniga, mis ei kahjusta peanaha mikrofloorat ning aitab oma prebiootiliste omaduste poolest hoida mikrobioomi tasakaalus.
Rahu teekond ise sai alguse 2021. aasta jaanuaris, kui sai selgeks, et Paula vajab oma ellu juuksehooldustooteid, mis oleksid jätkusuutlikud ja toetaksid peanaha mikrofloorat. “Oma juuksuris töötamise aastate jooksul olen näinud lugematul hulgal inimesi, kellel on erinevaid probleeme peanaha ja juustega,” räägib naine. “Olen alati seadnud peanaha võrdsele tasemele juuste heaoluga, sest terve peanahk on terved juuksed. Olles näinud kümneid, kui mitte sadu erinevaid juukse- ja peanahatüüpe ning aastaid põhjalikult uurinud juuksehooldustoodete koostisosi, oli mul nüüd võimalus luua bränd, mis aitab neid probleeme lahendada.” Paula lisab, et on ka ise pikalt maadelnud nii psoriaasi kui ka peanaha ekseemiga ega ole leidnud endale sobivat ja peanahka toetavat juuksehoolduskombot. Seega, tuli see luua ise.
Teine oluline ja südamelähedane tegur Rahu teekonnas on keskkond ja loodus. Statistika järgi viskab keskmiselt üks majapidamine ära 24 plastikust šampooni- ja palsamipudelit aastas. “Meie motoks oli panna kokku kaks asja – salongikvaliteediga juuksehooldustooted jätkusuutlikus formaadis,” avab Paula, miks mindi tahkete šampoonide ja palsamite teed.
Märkimist väärib seegi, et kui brändi esialgne tootmine asus Eestist väljas, siis tänaseks on jõutud arusaamisele, et väga hea toote tegemiseks tuleb olla 100% kohal ning teha katseid ja muudatusi täpselt nii nagu vaja. “2021. aasta septembriks oli selge, et toome tootmise Eestisse ja alustame kogu protsessi nullist,” räägib Paula. “Võtsime teadlikult pika testperioodi, et turule tulla. Kaasasime protsessi ka keemiku, kellega koostöö on toonud mulle tõelise südamerahu.”
Rahu brändiga tahabki Paula anda edasi teadmist, et meil on täna võimalused tegemaks salongikvaliteediga juuksehooldust sellisel kujul, mis ei kahjustaks meie keskkonda ja oleks õrn mikrofloorale meie peanahal. “Eesmärgiks on harida klienti tegemaks paremaid valikuid enda juuksehooldusrutiinis üleüldiselt ehk jagada näpunäiteid saavutamaks soovitud tulemus,” ütleb ta lõpetuseks.
Tutvu Rahu toodetega galeriis ning veebipoes rahucare.com!
Hoia Rahu tegemistel silma peal Instagrami-lehel @rahucare.
Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.
Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.
Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.