Vilve Unt on veendunud, et tänapäeva moemaailmas toimuvad muutused viitavad kiirmoe mõningasele taandumisele ja slow fashion’i tagasitulekule. „Vajadus kallima ja eksklusiivsema riideeseme järele on olemas: eelkõige soovitakse tooteid, mis on hooajaülesed, kuid disainilahendustes uudsed, ning millele kvaliteetsed materjalid tagavad pikema eluea,” alustab Vilve. Tema mõtteid toetavad ka uuringud, mis näidavad, et moetarbijad kulutavad rõivastele rohkem, kuid ostavad arvuliselt vähem ehk eelistatakse rahaliselt küll kallimat, ent sellegipoolest „vähem on rohkem” lähenemist.
„Tarbija on ise oma stiili kujundaja, mis tähendab, et ollakse üle minemas moekontseptsioonilt stiilikontseptsioonile,” jätkab Vilve. „Vanem tarbijagrupp, kes on oma mõtteviisilt endiselt väga nooruslik, iseseisev ja iseteadlik, on intelligentne ja Eesti moedisaini ostujõuline tarbija. Kasvav otsustusvõime ja eneseusaldus mõjutab ostuotsuste tegemist ning esiplaanile tõusevad ainueksemplarid, mis on juba kõrgemas hinnaklassis. Kõik need mõtteviisi muutused viitavad kiirmoe tarbimise vähenemisele ning eelistatakse kauem kestvamat ja väärtuslikumat toodet.”
Just selliste mõtetega lõi Vilve ka kudumikollektsiooni PROMENADE, mida ta Tallinn Fashion Weekil esitles ning millega ta soovib näidata, et valminud kvaliteetkudumite kandmisiga on pikem kui üks hooaeg, sest kasutatud on kvaliteetseid materjale ja teostuses uudseid tehnoloogialahendusi. Meie igal juhul aplodeerime nii kollektsioonile kui värskendavale mõtteviisile!
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.