Foto: Acne Studios

Personaalne kiidujutt Acne Studiosele

Ma usun, et ma ei ole seda Portaili veergudel kuigivõrd varjanud, et rootslaste moemärk Acne Studios on üks minu isiklikke lemmikuid. 

See ei ole muidugi alati nii olnud. Vaid mõni aasta tagasi tundus Acne brändina, mille kollektsiooni lõiked olid arusaamatud, värvilahendused mitte alati just skandinaavialikud ning jalanõudes valitsesid eriskummalised kujundid. Kuid bränd jätkas minu orbiidile ilmumist ning tänaseks ei kujuta ma ettegi, et ma ei ihaldaks midagi moemärgi igast kollektsioonist. Ning selle „ihalemise” tipp saabus nüüd vähem kui nädal tagasi, mil bränd esitles Pariisis oma tänavust sügis/talv 2019 naistekollektsiooni. 

Juba esimesest pilgust kogu kollektsioonile hakkasid peas keerlema sellised sõnapaarid nagu power dressing, vana Céline, oversizing selle parimas võtmes, ja need detailid! Kusjuures, võrdlust old Céline’iga on välja toonud teisedki ning eks oli arvata, et valitud disainerid asuvad seda lünka phoebephilomaanide nimel täitma. Acne on siinkohal üheks parimaks teejuhiks, kuidas seda õigesti teha. 

Mis mind ennast kogu kollektsiooni juures korraks aga isegi ehmatas, oli moelaval näidatud karusnahk, sest see näis kuidagi liiga realistlik. Samas tundus parajalt ebareaalsena, et Acne Studios täna päris karusnahka kasutada võiks. Südamerahu saabus Acne ametliku pressiteate vahendusel, kus kinnitati, et tegemist on siiski kunstkarusnahaga. Mulle meeldis selle pressiteate juures veel seegi, kuidas brändi loominguline juht Jonny Johansson kirjeldas kollektsiooni kui „tradition is given new energy” ning täpselt nii see ka on. Kõik traditsiooniline, alates pükskostüümidest kuni käekoti suuruseni välja, on saanud värske acneliku tõlgenduse, millele jagus kiidusõnu nii Pariisist, Ameerikast kui ka mitme kaasmõtleja seas siinsamas Eestiski. Nii tunduski igati kohane tavapärase lihtsa like’i asemel Instagramis seekord võtta Acne kiitmine suuremalt ja personaalsemalt ette. Sest olgem ausad, see kollektsioon lihtsalt väärib seda!

Illustreerimaks eelnevat juttu on allolevas galeriis toodud välja nii kollektsiooni moelava kui ka lavatagused ametlikud fotod. Nautigem!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Inez & Vinoodh

CHANELi kummardus filmile “Mees ja naine”

Käesoleval nädalal ilmavalgust näinud moemärgi CHANELi tänavukevadine reklaamkampaania teeb kummarduse ikoonilisele 1966. aasta Claude Lelouchi filmile “Mees ja naine” (“A Man and A Woman”). See austusavaldus tuleneb moemaja loovjuhi Virginie Viardi sügavast armastusest kino, eriti Lelouchi loomingu ja niinimetatud uue laine ajastu vastu.

Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.

Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.

Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: COS

VAATA, millist moodi tutvustas COS Roomas

Käesoleval nädalal esitles moemärk COS Itaalias, Roomas moeetenduse raames oma 2024. aasta kevad-suvist kollektsiooni. Lisaks said valitud külalised – kelle hulka kuulus ka Pamela Anderson – esimeste seas näha COSi selle aasta Atelier liini moepalu.

Millist sõnumit kannab COSi tänavune kevad/suvi? Pressiteate kohaselt on kollektsioon täis kaasaegset luksust ja lihtsust, mis toob igapäevasesse garderoobi uut hingamist ja elegantsi. Roomas toimunud moeetendusel sai näha nii käsitöö ja modernismi sulandumist, kerguse ja läbipaistvuse kontrasti skulpturaalsete siluettidega kui ka oskuslikult stiliseeritud komplekte, mis on loodud kestma.

Atelier, COSi premium liin, pakkus silmailu peente kangaste ja ainulaadsete detailidega.

Tutvu esitletud kollektsiooniga allolevas videos ja galeriis!

Kõnealuse kollektsiooni esimesed saabujad on juba kohal COSi esindustes, kaasa arvatud Tallinna omas Rotermanni kvartalis. Samuti on kollektsiooni palad saadaval veebipoes cos.com.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid