NóLó kevadsuvine kollektsioon on kui mõtteline võitlus igavuse ja pimedusega. Kuid eelkõige on see meditsiinitöötajate vormirõivastest inspireeritud üdini ironiseeriv pühendus tervislikule elustiilile ja sellega liialdamisele. Retseptid, tabletid ja temaatilised sümbolid on mänguliselt paigutatud trükimustritele ning muudavad ka kõige klassikalisemad lõiked originaalseteks kunstiteosteks. NóLó disaineri poolt loodud originaalprindid on spetsiaalselt moebrändi jaoks trükitud Itaalias ja Saksamaal.
Kollektsiooni värvipalett on erk ja koosneb elavaloomulistest toonidest nagu elektriroheline, türkiissinine, fuksia, erkoranž ja -kollane. Üht lubab NóLó kindlalt – 2019. aasta suvi tuleb kuum (ning kindlasti mitte igav). Veendu selles ka allolevas galeriis!
Moebrändi NóLó disainer on Lätis kaks aastat järjest pärjatud ka Aasta Disaineri auhinnaga ning värske kollektsioon on suurepärane tõestus, miks bränd on sedavõrd populaarne.
NóLó kevadsuvine kollektsioon on müügil Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas ja Solarise keskuses disainipoes LEVI.
Gucci endise loovjuhi Alessandro Michele edasisest käekäigust on spekuleeritud juba üle aasta. Iga kord, kui mõnest nimekast moemajast loovjuht lahkus, hakkas moemeedia sosistama, kas koht ehk vabastati Michelele. Täna pärastlõunal saabus selgus ning kinnitus, et Michele suundub just nimelt Valentinosse, Piccioli asemele.
Millal esimest Michele käe all valminud Valentino kollektsiooni näha saab? Kuigi tema esimene tööpäev Valentinos on juba 2. aprillil, saab see ilmselt olema naiste kevad/suvi 2025, mida esitletakse Pariisi moenädalal, käesoleva aasta septembris. Veelgi enam oodatakse aga järgmist Valentino haute couture kollektsiooni, sest see saab olema esimene kord, kus Michele kõrgmoodi selle kõige õigemas tähenduses loob.
Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.
Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.
Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!