Acne Studios esitles toimunud meestemoenädalal kevad 2018 kollektsiooni, mis brändi loovjuhi Jonny Johanssoni sõnul on kergelt õrn ja romantiline. Etendusega loodigi meeldiv kontrast nii rõivaste kui ka valitud modellide vahel, kes võtsid oma rolli vägagi tõsiselt – lösutasid, igavlesid, aeg-ajalt (ja suvalisel hetkel) püsti tõustes, ja ajasid külalisi segadusse.
Kui aga rääkida kollektsioonist endast, siis silma jäid Acne Studiosele omased ülesuuruses esemed, laiadest pükstest hõljuvate mantliteni, samuti skandinaavia brändile omased rahulikud värvitoonid ja silmi mitte kriipivad mustrid. Nagu ütles loovjuht: „Aim was to capture that moment each summer when Swedish city men turn into country boys.” („Eesmärk oli tabada igasuvist hetke, mil rootsi linnameestest saavad maapoisid.”) Ning kuigi tegemist oli puhtalt meestekollektsiooniga, siis arvestades Acne Studiose moebrändi unisex’ilikkust ei pane meie kätt ette, kui ka mõni naisterahvas neist komplektidest snitti võtab (meie võtame ka!).
Esitletud kollektsiooniga, mis hakkab Acne Studiose poodidesse ja veebipoodi müügile jõudma juba detsembrist, saab tutvuda allolevas galeriis. Muide, lisapunktid kõigile neile, kes antud rivistuses vähemalt ühe Eesti noormehe ära tunnevad.
Kampaania ei keskendu üksnes pidustustele, vaid peatub ka vahehetkedel: argipäeva vaibumisel enne õhtuseid plaane, kodutee ootuses peituvas mugavustundes ning rahul, mis saabub siis, kui pühadeaegne sagin lõpuks vaibub.
By Malene Birgeri kampaania südames on muusa, mähitud hooaja kõige kutsuvamatesse tekstuuridesse: siidiselt kumavatesse satiinidesse, kunstipäraselt kroogitud kangastesse, sügavatesse talvetoonidesse ja kudumitesse, mis pakuvad õrna embust. Ta liigub läbi ruumide, mida raamivad monumentaalsed uksed, kaunis dekoor, rikkalik puit ja ajatult elegantsed sisustuselemendid – iga miljöö jutustab oma lugu, olles vaikne traditsioonide ja uute mälestuste hoidja.
Kollektsioon avaneb brändi ikooniliste lõigete ja siluettide kaudu, mis on juba aastaid olnud osa By Malene Birgeri pühadeaja garderoobist. Nende kõrval esitletakse ka uusi pidulikke komplekte, mis loovad värske vaatenurga hooaja trendidele.
Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis!
By Malene Birgeri pühadekollektsioon ootab avastamist moemärgi edasimüüjate juures – Eestis näiteks Tallinna Kaubamajas – ning aadressil bymalenebirger.com.
Rousteing, kes asus Balmaini loovjuhiks 2011. aastal kõigest 25-aastasena, oli sel hetkel noorim mitteasutajast loovjuht suure moemaja eesotsas pärast Yves Saint Laurent’i Dioris. Samuti oli ta esimene mustanahaline disainer, kes võttis enda alla kõikide kategooriate juhtimise Prantsuse moemajas.
„Nagu iga lugu, jõuab ka see kord lõpule,“ teatas Olivier Rousteing. „Olen sügavalt uhke kõige üle, mida oleme saavutanud, ja lõpmata tänulik oma erakordsele Balmaini tiimile – minu valitud perele –, kes on olnud mu kodu viimased 14 aastat.“
Brändi ametliku avalduse kohaselt oli tegemist vastastikusel kokkuleppel tehtud otsusega, ning Balmain lubab lähiajal teada anda moemaja edasistest sammudest. Meie jääme aga põnevusega ootama, kuhu Rousteing oma ande ja loovuse järgmisena viib.