Acne Studios esitles toimunud meestemoenädalal kevad 2018 kollektsiooni, mis brändi loovjuhi Jonny Johanssoni sõnul on kergelt õrn ja romantiline. Etendusega loodigi meeldiv kontrast nii rõivaste kui ka valitud modellide vahel, kes võtsid oma rolli vägagi tõsiselt – lösutasid, igavlesid, aeg-ajalt (ja suvalisel hetkel) püsti tõustes, ja ajasid külalisi segadusse.
Kui aga rääkida kollektsioonist endast, siis silma jäid Acne Studiosele omased ülesuuruses esemed, laiadest pükstest hõljuvate mantliteni, samuti skandinaavia brändile omased rahulikud värvitoonid ja silmi mitte kriipivad mustrid. Nagu ütles loovjuht: „Aim was to capture that moment each summer when Swedish city men turn into country boys.” („Eesmärk oli tabada igasuvist hetke, mil rootsi linnameestest saavad maapoisid.”) Ning kuigi tegemist oli puhtalt meestekollektsiooniga, siis arvestades Acne Studiose moebrändi unisex’ilikkust ei pane meie kätt ette, kui ka mõni naisterahvas neist komplektidest snitti võtab (meie võtame ka!).
Esitletud kollektsiooniga, mis hakkab Acne Studiose poodidesse ja veebipoodi müügile jõudma juba detsembrist, saab tutvuda allolevas galeriis. Muide, lisapunktid kõigile neile, kes antud rivistuses vähemalt ühe Eesti noormehe ära tunnevad.
Kollektsioon on võtnud eesmärgiks ühendada klassikalised siluetid ja pärandviited, luues garderoobi, mis on ühtaegu mitmekülgne ja intrigeeriv.
Kui naiste kollektsioonis tõlgendatakse ajatuid lõikeid läbi hooajavahetuse prisma, tuues esile pehmed, kuid selgelt määratletud vormid, siis meestele mõeldud valik pakub selge joone ja karakteriga siluette, mis on inspireeritud traditsioonilistest vormidest, ent toodud kaasaega tänu uuenduslikele materjalidele ja viimistlustele.
Tulemuseks on mitmekülgne ja ajatult elegantne garderoob, mis liigub sujuvalt suvest sügisesse.
Tutvu COSi pre-fall 2025 kollektsiooniga galeriis ja veebipoes cos.com!
Vogue Scandinaviale edastatud avalduses selgitab moemärk, et koostöö „lubas palju“, kuid „meie organisatsiooniline ülesehitus ja tööviisid ei olnud omavahel sobivad“. Le Schmidt, kes jätkab oma nime kandva moemärgi vedamist, märkis: „Minu eesmärk oli tuua By Malene Birgeri loomingusse uut energiat ja rahvusvahelist vaadet. Olen uhke algatuste üle, mida käivitasin, kuid suunan nüüd fookuse tagasi isiklikele projektidele ja koostöödele – seal, kus loominguline juhtimine saab tõeliselt õitseda.“
Täna jätkab By Malene Birgeri loomingulise suuna juhtimist brändi omanik ja senine loovjuht Emilie Martinsen-Kønigsfeldt, kes koos disainitiimiga töötab juba järgmiste kollektsioonide kallal.