Foto: Xerjoff

Mis parfüümibränd on Xerjoff?

Xerjoff on Itaalia luksusbränd, mis on oma loominguliste ja põnevate aroomidega võitnud miljonite inimeste südamed – ka eestlaste omad, sest bränd on juba mõnda aega olnud eksklusiivselt saadaval Kaubamaja Lõhnatoas.

Soliidsed, ekspressiivsed ja ainulaadsed Xerjoffi parfüümid on sündinud Itaalia loovuse ja meisterliku, hoolika töö geniaalsest kooslusest. 2007. aastal asutatud ettevõte on algusest peale lähtunud filosoofiast, et iga lõhn on ainulaadne kunstivorm. Seetõttu valmistatakse Xerjoffi parfüüme ka tänapäeval vaid ülikvaliteetsetest koostisosadest ning nende loomine on alati inspireeritud millestki ebatavalisest. Muide, luksuslikkusest annavad tunnistust mitte ainult Xerjoffi parfüümide eksklusiivsed lõhnakompositsioonid, vaid ka kulla, pronksi, nahkdetailide ja luksuslike kivikestega kaunistatud pudelid – igaüks läbimõeldud disainiga kunstiteos.

Kuidas aga Xerjoff sündis? Olgu öeldud, et bränd ei ilmunud parfümeeriamaailma juhuslikult. Ettevõtte asutaja Sergio Momo kasvas üles inimeste keskel, kes mõistsid parfüümide tähtsust juba varakult: tema vanaema jumaldas Lanvini ja Coty parfüüme, isa, kes reisis pidevalt mööda maailma, hindas looduslikel essentsidel põhinevaid lõhnu, ning ka tema emal oli eksklusiivne parfüümikogu.

Nii leidis Sergio end peagi maailma parfümeeria pealinnaks peetavas Grasse’is, kus ta omandas teadmisi parfüümiloomest peensusteni, tutvus looduslike lõhnade loomise tehnikate ja muude parfümeeria saladustega. Tulemuseks ilmus 2007. aastal esimene Xerjoffi parfüüm.

Täna – mitu-mitu parfüümi hiljem – ütlevad Xerjoffi loojad, et pole paremat viisi õdusate hetkede taaselustamiseks, erakordsetesse paikadesse reisimiseks või oma unikaalsuse tunnetamiseks kui läbi parfüümi. Või õigemini – Xerjoffi parfüümi.

Milline on Portaili toimetuse lemmik Xerjoffi valikust? “TORINO21” – tennisele pühendatud ainulaadne nootide kombinatsioon, mis viib hetkega tenniseplatsile, kus energiliste mängude vahel saab nautida Itaalia päikest ja hingata rosmariini ning basiiliku lõhnu, värskendades end mündi ja väljendusrikka bergamotiga. See on tõeliselt värske ja dünaamiline aroom, mis tekitab adrenaliini ja meenutab võidukat hetke pärast intensiivset mängu…

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Longines

MIDAGI MEESTELE: sügise kõige mõjukamad aksessuaarid

Sügis on aeg, mil tempo aeglustub ja detailid saavad uue tähenduse. Just siis, kui novembri tuuled tuletavad meelde lähenevat isadepäeva, tasub pilk pöörata meestemaailma kõige kõnekamatele detailidele – kelladele ja aksessuaaridele. On ju stiilne aksessuaar märk enesekindlusest ja -teadlikusest. 

Milliseid trende meestele tänavune sügishooaeg toob? Goldtime teab vastust.

Ei ole saladus, et Eesti mehed on aksessuaaride kandmises muutunud üha julgemaks – eriti kui jutt käib käeehetest. Lihtne nahkrihm või mustast metallist käevõru võib kanda endas rohkem tähendust, kui esmapilgul paistab. Trendid soosivad kihilist kandmist: mitu erinevat materjali ja tekstuuri ühes koos loovad isikupärase ja pingevaba tulemuse.

Animaalsed motiivid

Looma- ja taimemustrid on jõudnud ka meeste ehete maailma. Need sümboliseerivad jõudu, kaitset ja vabadust – väärtusi, mis kõnetavad meest, kes ei pelga näidata oma sisemist energiat. Olgu see Thomas Sabo käevõru panteriga või krokodilliga sõrmus, mille kujundus vihjab looduse rütmile – need detailid annavad välimusele jõulise ja iseloomuliku nüansi.

Must minimalism

Minimalism ei tähenda tagasihoidlikkust. Vastupidi – mustad metallid ja puhtad vormid on efektsed just oma lihtsuses. Need aksessuaarid, mida pakuvad nii The Man, Diesel kui Emporio Armani brändid, on korraga nii soliidse kui mässulise mehe valik, sobides ülikonna manseti kõrvale, aga ka nahkjaki alla. Ajatu ja universaalne must toon ei küsi olukorda ega aastaaega – see lihtsalt sobib.

Kell kui iseloomu peegel

Käekell jääb alati meeste aksessuaarimaailma keskmesse. Olgu eelistuseks klassikaline Šveitsi disain, sportlik nutikell või robustsem Casio kronograaf – kell on rohkem kui ajamõõdik, see on hoiak. Goldtime’i valikust leiab mainekaid brände nagu Tissot, Longines, Emporio Armani, mis ühendavad tehnilise täpsuse ja isikupärase disaini – ideaalse tasakaalu mehe jaoks, kes hindab nii funktsionaalsust kui ka esteetikat.

Igavene kaitsetahe

Eesti mehelikule jõule on Goldtime loonud ka midagi sügavamat – The Man “Kaitsetahe” kollektsiooni, mis on austusavaldus riigikaitsele ja neile, kes seisavad meie vabaduse eest. Iga selle kollektsiooni ost toetab Reservväelaste fondi, aidates tõsta Eesti kaitsetahet ja ühtsustunnet.

Parim valik kellasid ja ehteid meestele ootab Goldtime’i kauplustes üle Eesti ja e-poes goldtime.ee.

Veel sarnaseid artikleid


Barbour
Foto: Barbour

Briti pärandbränd Barbour nüüd Kaubamajas

Kui on üks bränd, mis teab, mida tähendab ajatu vastupidavus, siis on see Barbour. Tegu on inglise pereettevõttega, mis juba viiendat põlvkonda loob ajatuid vahariidest ülerõivaid ja jakke, mis nüüd on saadaval ka Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas ja Kaubamaja e-poes.

Brändi lugu sai alguse 1894. aastal Inglismaa kirdeosas South Shieldsis, kus John Barbour rajas oma ettevõtte J. Barbour & Sons. Üle 130 aasta hiljem on bränd endiselt perekonna omanduses – nüüd juba viienda põlvkonna juhtimisel – ning tegutseb samas piirkonnas. Just seal asub ka Barbouri tehas, kus valmistatakse siiani käsitsi brändi ikoonilisi Bedale’i ja Beauforti vahatatud jopesi. Samuti hoolitsetakse seal klientide rõivaste pikaealisuse eest – jopesid vahatatakse, parandatakse ja taaselustatakse käsitsi, et anda neile uus elu.

Barbour on sünonüüm praktilisele elegantsile ja ajatud britilikule stiilile. Brändi kollektsioonid – meestele, naistele, lastele ja isegi koertele – on inspireeritud Inglise maapiirkonna väärtustest ja loodusest. Lisaks legendaarsetele ülerõivastele pakub moemärk ka särke, pükse, kudumeid, kleite, aksessuaare ja jalanõusid.

Täna on bränd tõeline ülemaailmne ikoon, mille tooteid müüakse rohkem kui 55 riigis üle maailma – alates Suurbritanniast ja Euroopast kuni Ameerika Ühendriikide ja Aasiani.

Avasta Barbour Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas ja Kaubamaja e-poes!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid