Foto: Portail.ee

Mis imeloom on ööjuukseseerum?

Isegi, kui ma täpselt ei teadnud, mida teha öise taastava ja veel hüaluroonhappega seerumiga – mis on mõeldud juustele (!) –, siis teadsin seda, et minu ellu tuli see vägagi õigel hetkel.

Hüaluroonhape on tuntud ilutoodete niisutava koostisainena, kuid kas teadsite, et sellest võib kasu olla ka juustele? Julgen öelda, et ma võisin seda küll kahtlustada, kuid omal nahal, või õigemini oma juustel, ma seda seni proovinud ei olnud. Kuni tuli mängu juuksemärgi SEBASTIAN PENETRAITT sarja öine taastav seerum.

Mis see siis on? PENETRAITT sarja öine taastav seerum hüaluroonhappe ja niatsiinamiidiga lubab tungida sügavale juustesse ja niisutada neid kohe, muutes kuivad ja kahjustatud juuksed pehmemaks ja kohevamaks. Kohevusega mul juuste puhul otseselt probleeme pole olnud, küll aga tervitan alati rõõmuga tunnet, kui juuksed on katsudes pehmed ja siledad. Nimelt on viimastel nädalatel minu blondeeritud ja kahususe poole kalduvad juuksed olnud eriti tujukad – ei tea, kas on asi ilmas, milleski teises või kolmandas, aga midagi oli paigast ära. Ei olnud juuksed nii tavapäraselt siledad peale pesu ning hakkasin juba kahtlema minu vana, aga ustava juuksesirgendaja võimetes. Nii jõudsingi tõdemusele, et ehk mu juuksed vajavad „lisatoidet”, mis tooks pehmed juuksed tagasi.

Kas ma selle ka sain? Sain küll! Kandsin juhiste kohaselt 3–5 pumbatäit SEBASTIAN PENETRAITT sarja seerumit juuste keskosale ja otstele, kammisin läbi ja jätsin ööseks juustesse. Ei, padi ei saanud seerumiga kokku, sest see on kindlasti paljudel esimene mõte, kui asi puudutab öist iluhooldust. Seerum imendus kohe ning muretsemiseks polnud põhjust. Ainuke vihje sellele, et üldse midagi juustesse kantud sai, peitus seerumi meeldivas aroomis, mis mõneks ajaks minuga kaasa käima jäi. Hommikul ma esiti lausa unustasin, et olin möödunud ööl juustesse midagi pannud, aga seda ainult seni, kuni hakkasin juukseid… sättima. Nimelt juuksed „allusid” kuidagi paremini, kui teate, mida ma mõtlen. Siledus, olemas. Siidisus, olemas. Ja kui hoolega otsida, siis leiab üles ka sellesama meeldiva aroomi. Nii lihtne protseduur ja kõik lubadused täidetud!

Kas jään seerumit edasi kasutama? Kohe kindlasti. Kuna juhistes on mainitud, et seerumit võib kanda ka rätikukuivadesse juustesse, siis proovin kindlasti sellegi variandi ära. Ning kui juukseseerumi pikaaegsel kasutamisel peaks märkimisväärseid muudatusi veel tulema, siis luban, et annan sellest siingi teada.

SEBASTIAN PENETRAITT sarja öine taastav seerum on alates märtsist saadaval valitud juuksurisalongides ja suuremates ilupoodides üle Eesti.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Longines

MIDAGI MEESTELE: sügise kõige mõjukamad aksessuaarid

Sügis on aeg, mil tempo aeglustub ja detailid saavad uue tähenduse. Just siis, kui novembri tuuled tuletavad meelde lähenevat isadepäeva, tasub pilk pöörata meestemaailma kõige kõnekamatele detailidele – kelladele ja aksessuaaridele. On ju stiilne aksessuaar märk enesekindlusest ja -teadlikusest. 

Milliseid trende meestele tänavune sügishooaeg toob? Goldtime teab vastust.

Ei ole saladus, et Eesti mehed on aksessuaaride kandmises muutunud üha julgemaks – eriti kui jutt käib käeehetest. Lihtne nahkrihm või mustast metallist käevõru võib kanda endas rohkem tähendust, kui esmapilgul paistab. Trendid soosivad kihilist kandmist: mitu erinevat materjali ja tekstuuri ühes koos loovad isikupärase ja pingevaba tulemuse.

Animaalsed motiivid

Looma- ja taimemustrid on jõudnud ka meeste ehete maailma. Need sümboliseerivad jõudu, kaitset ja vabadust – väärtusi, mis kõnetavad meest, kes ei pelga näidata oma sisemist energiat. Olgu see Thomas Sabo käevõru panteriga või krokodilliga sõrmus, mille kujundus vihjab looduse rütmile – need detailid annavad välimusele jõulise ja iseloomuliku nüansi.

Must minimalism

Minimalism ei tähenda tagasihoidlikkust. Vastupidi – mustad metallid ja puhtad vormid on efektsed just oma lihtsuses. Need aksessuaarid, mida pakuvad nii The Man, Diesel kui Emporio Armani brändid, on korraga nii soliidse kui mässulise mehe valik, sobides ülikonna manseti kõrvale, aga ka nahkjaki alla. Ajatu ja universaalne must toon ei küsi olukorda ega aastaaega – see lihtsalt sobib.

Kell kui iseloomu peegel

Käekell jääb alati meeste aksessuaarimaailma keskmesse. Olgu eelistuseks klassikaline Šveitsi disain, sportlik nutikell või robustsem Casio kronograaf – kell on rohkem kui ajamõõdik, see on hoiak. Goldtime’i valikust leiab mainekaid brände nagu Tissot, Longines, Emporio Armani, mis ühendavad tehnilise täpsuse ja isikupärase disaini – ideaalse tasakaalu mehe jaoks, kes hindab nii funktsionaalsust kui ka esteetikat.

Igavene kaitsetahe

Eesti mehelikule jõule on Goldtime loonud ka midagi sügavamat – The Man “Kaitsetahe” kollektsiooni, mis on austusavaldus riigikaitsele ja neile, kes seisavad meie vabaduse eest. Iga selle kollektsiooni ost toetab Reservväelaste fondi, aidates tõsta Eesti kaitsetahet ja ühtsustunnet.

Parim valik kellasid ja ehteid meestele ootab Goldtime’i kauplustes üle Eesti ja e-poes goldtime.ee.

Veel sarnaseid artikleid


Barbour
Foto: Barbour

Briti pärandbränd Barbour nüüd Kaubamajas

Kui on üks bränd, mis teab, mida tähendab ajatu vastupidavus, siis on see Barbour. Tegu on inglise pereettevõttega, mis juba viiendat põlvkonda loob ajatuid vahariidest ülerõivaid ja jakke, mis nüüd on saadaval ka Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas ja Kaubamaja e-poes.

Brändi lugu sai alguse 1894. aastal Inglismaa kirdeosas South Shieldsis, kus John Barbour rajas oma ettevõtte J. Barbour & Sons. Üle 130 aasta hiljem on bränd endiselt perekonna omanduses – nüüd juba viienda põlvkonna juhtimisel – ning tegutseb samas piirkonnas. Just seal asub ka Barbouri tehas, kus valmistatakse siiani käsitsi brändi ikoonilisi Bedale’i ja Beauforti vahatatud jopesi. Samuti hoolitsetakse seal klientide rõivaste pikaealisuse eest – jopesid vahatatakse, parandatakse ja taaselustatakse käsitsi, et anda neile uus elu.

Barbour on sünonüüm praktilisele elegantsile ja ajatud britilikule stiilile. Brändi kollektsioonid – meestele, naistele, lastele ja isegi koertele – on inspireeritud Inglise maapiirkonna väärtustest ja loodusest. Lisaks legendaarsetele ülerõivastele pakub moemärk ka särke, pükse, kudumeid, kleite, aksessuaare ja jalanõusid.

Täna on bränd tõeline ülemaailmne ikoon, mille tooteid müüakse rohkem kui 55 riigis üle maailma – alates Suurbritanniast ja Euroopast kuni Ameerika Ühendriikide ja Aasiani.

Avasta Barbour Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas ja Kaubamaja e-poes!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid