Mis ilubränd on lõbusanimeline Pixi?

Foto: Pixi

Meile siin Portailis meeldib ikka värskeimate ilu-uudistega kursis olla. Seega, kui meieni jõudis info, et Eestisse on jõudnud paljude armastatud ilumärk Pixi, võtsime kätte ja uurisime, millega täpsemalt tegu on.

Alustuseks saime teada, et Pixi on loodud 1999. aastal Sohos, Londonis ning on tänaseks kogunud lojaalseid kliente ja austajaid üle maailma. Brändi loojaks on Petra Strand, kes on juba üle 20 aasta töötanud jumestuskunstniku ja tootearendajana – eesmärk ei ole muu, kui luua tooteid, mis aitaksid kiire elutempoga naistel kustutada väsimusilminguid ning tuua esile särav ja puhanud ilme.

Just sellest unistusest puhanud ning värske jume järele sündis ka Pixi tänaseks kõige ikoonilisemaks tooteks tõusnud Glow Tonic – 16 aastat tagasi väikeses laboris loodud säraandev näotoonik, mis eemaldab surnud naharakud, kiirendades rakkude uuenemist ning tuues esile uue ja säravama naha. Samas, seda tööd võiks ju teha iga teine toonik tänases ilukaubanduses. Kuidas tõusis siis just Glow Tonic kultusstaatusesse?

Võimalik, et Pixi toonik osutus nii populaarseks, kuna see sobib kõikidele nahatüüpidele ja ei sisalda alkoholi, mis tähendab, et see ei kuivata nahka. Hoopis vastupidi, see sisaldab aaloet, mis niisutab ja rahustab nahka; ženšenni, mis parandab vereringet, ning nahka kirgastavaid fruktoosi ja sahharoosi. Seega ei ole üldsegi välistatud, et Pixi on loonud ideaalse toonikuretsepti, mis teebki ära kõik selle, mida ühelt täiuslikult toonikult alati soovinud oleme. Igal juhul britid on seda meelt, vaatame siis, kuidas võtavad selle sära vastu eestlased.

Tegelikult kuulub Pixi tootevalikusse veel teisigi tooteid näohooldusest dekoratiivkosmeetikani ning, kui need kannavad nimesid nagu Flawless & Poreless ja täidavad ka oma nimedes välja hõigatud lubadusi, võib Pixi edulugu jätkuda ka Eestis.

Pixi tooted on saadaval Kaubamaja Ilumaailmas ning Kaubamaja veebipoes kaubamaja.ee.

Sarnased artiklid

Kommentaarid