Juba mitu hooaega on kaunistanud Diori reklaamikampaaniaid näitlejanna Jennifer Lawrence. Sama muster jätkub nüüdki, kuid te eksite, kui ootate Diori muinasjutulisi printsessikleite ning pastelseid ja romantilisi värvitoone. Diori sügis-talv 2017 kampaania jäädvustas fotograaf Brigitte Lacombe, kes otsustas hoopiski mustvalge, väga vaba oleku ning – lubage öelda – pisut lihtsama stiliseeringuga fotokeele kasuks. Nii näemegi piltidel end mugavalt sisse seadnud Jennifer Lawrence’it muuseas edastamas Diori tänavust kõige tugevamat sõnumit „We should all be feminists.” Mugavad feministid Portaili ridades kiidavad igal juhul heaks!
Kollektsioon on võtnud eesmärgiks ühendada klassikalised siluetid ja pärandviited, luues garderoobi, mis on ühtaegu mitmekülgne ja intrigeeriv.
Kui naiste kollektsioonis tõlgendatakse ajatuid lõikeid läbi hooajavahetuse prisma, tuues esile pehmed, kuid selgelt määratletud vormid, siis meestele mõeldud valik pakub selge joone ja karakteriga siluette, mis on inspireeritud traditsioonilistest vormidest, ent toodud kaasaega tänu uuenduslikele materjalidele ja viimistlustele.
Tulemuseks on mitmekülgne ja ajatult elegantne garderoob, mis liigub sujuvalt suvest sügisesse.
Tutvu COSi pre-fall 2025 kollektsiooniga galeriis ja veebipoes cos.com!
Vogue Scandinaviale edastatud avalduses selgitab moemärk, et koostöö „lubas palju“, kuid „meie organisatsiooniline ülesehitus ja tööviisid ei olnud omavahel sobivad“. Le Schmidt, kes jätkab oma nime kandva moemärgi vedamist, märkis: „Minu eesmärk oli tuua By Malene Birgeri loomingusse uut energiat ja rahvusvahelist vaadet. Olen uhke algatuste üle, mida käivitasin, kuid suunan nüüd fookuse tagasi isiklikele projektidele ja koostöödele – seal, kus loominguline juhtimine saab tõeliselt õitseda.“
Täna jätkab By Malene Birgeri loomingulise suuna juhtimist brändi omanik ja senine loovjuht Emilie Martinsen-Kønigsfeldt, kes koos disainitiimiga töötab juba järgmiste kollektsioonide kallal.