Margotile ei ole Riia üldsegi võõras. Korduvalt Riga Fashion Weekil Ivo Nikkolo kollektsiooni esitlenud disainerit võib meie lõunanaabrite pealinnas kohata ka väljaspool suuri moesündmuseid. Jagades sarnast sümpaatiat selle imelise linna vastu, palusime Margotil reastada Riias oma lemmikkohad, mida ta soovitab külastada nii meil kui ka teil. Margot, sõna on sinul!
Bastejkalns Park ja Kornavlada Park on Riia kesklinnas asuvad rohealad, mis looklevad Pilsētase kanali ääres, tuues jõeäärse meeleolu kompaktselt vanalinna servale. Päikselise ilmaga must-go, sest see jalutuskäik pakub vahelduva looduse ning parki ääristavate hoonetaga silmailu nii looduse kui arhitektuuri lembelistele.
Töö on mind tihti viinud Galleria Riga kaubanduskeskusesse, sest seal asub Ivo Nikkolo uuendatud kontseptsiooniga esinduskauplus. Lisaks sellele peitub Galleria Riga kõige kõrgemal korrusel aga üks eriline aare: Herbary – valgusküllane kasvuhoonestiilis mõnusa ja vaba atmosfääriga restoran-baar, kust avanevad panoraamvaated Riia linnale. Ideaalne koht lõunaks või hästi valmistatud kokteiliks sõprade seltsis.
View this post on Instagram
Restoran Tails on hiliseks õhtusöögiks sobilik mereannirestoran, kus kohtuvad lisaks headele maitsetele minu masti mahedates toonides, naturaalsete materjalide ja delikaatsete detailidega mängiv interjöör ning hea meeleolu.
View this post on Instagram
3 Pavaru Restorans pakkus Riga Restaurant Weeki ajal huvitava fikseeritud menüüga kolmekäigulise lõuna kogemuse ja üllatas toidu presenteerimise viisiga niivõrd, et sellest sai omaette elamus. Teisele korrusele on peidetud avatud köögi ja pika lauaga ruum, mis inspireerib ja lausa küsib mõne erilise sündmuse järele.
Hanzas Perons on ajaloolise hõngu ja enam kui 100-aastase ajalooga, kuid modernse ja huvitava arhitektuurse lahendusega paik sündmuste korraldamiseks. See hoone pakub valgusküllase ala külaliste kogunemiseks, neutraalse pinnase erinevate ürituste korraldamiseks ning piisavalt ruumi ja mugavust backstage-tegevusteks. Ideaalne paik kontsertideks, esitlusteks, konverentsideks ja on juba ka mitmendat korda olnud Riia moenädala kodu.
Jõeäärne Andrejostas Quarter pakub suveõhtutel jõeäärseid vaateid, tänavatoidu elamusi ning kogunemispaiga hilisemateks õhtutundideks neile, kes peomeeleolus.
Selle nimekirja lõpetamiseks ärge unustage vaadata galeriist ka Riia moenädalal esitletud Ivo Nikkolo komplekte!
Kuigi paljude jaoks tuli säärane otsus üllatusena, siis tegelikult on Kylie Jenneri suhe tippmoega viimastel aastatel ainult süvenenud – tema kontole kuuluvad kampaaniad nii Acne Studios kui ka Jean Paul Gaultier moemajadega, lisaks astus ta üles Coperni moeetendusel. Seega polegi ehk Miu Miu radarile jõudmine nii suur ootamatus.
Kõnealuses kampaanias poseerib Jenner koos muusiku Towa Birdi, näitlejate Lou Doilloni, Rila Fukushima ja Myhalaga, modelli Yura Romaniuki ning räppari Cortisa Stariga.
Vaata pilte Jennerist Miu Miu kampaanias galeriist!
1. Juured ulatuvad Jaapanisse
Esimene Havaianase mudel sündis 1962. aastal ja oli inspireeritud Jaapani traditsioonilistest zōri-sandaalidest. Zōri’dele iseloomulik riisiteraline muster kandus üle ka Havaianase kummitallale, millest on saanud brändi äratuntav tunnusmärk.
2. Nimi viitab Havaile
Kuigi Havaianas on sündinud Brasiilias, viitab selle nimi hoopis Havaile – „havaianas“ tähendab portugali keeles… „hawailane“. See peegeldab elujaatavat, murevaba ja troopilist elustiili, mida bränd juba algusest peale kehastab.
3. Pea iga brasiillane ostab vähemalt ühe paari aastas
Brändi populaarsus kodumaal on peaaegu müstiline – hinnanguliselt ostab iga kolmas brasiillane aastas vähemalt ühe paari Havaianase plätusid. Kokku müüakse Brasiilias igal aastal üle 200 miljoni paari. Brändi kohta on isegi öeldud: „Havaianas is the official uniform of all Brazilians.“
4. Moerevolutsioon 1990ndatel
Algusaastatel peeti Havaianaseid pigem tööjalanõudeks, mida kanti maal ja kodus. 1990ndatel tehti aga brändile põhjalik uuenduskuur: tootevalikusse ilmusid uued värvid, mustrid ja mudelid, mis muutsid plätud trendikaks moeaksessuaariks.
5. Kõik kannavad Havaianaseid
Tänaseks on Havaianased esindatud enam kui 100 riigis ning nad on palju enamat kui lihtsalt rannaplätud. Need sobivad linnatänavatele, festivalidele ja isegi moenädalatele.
6. Disainikoostööd tippmoemärkidega
Läbi aastate on Havaianas teinud koostööd mitme luksusmärkide ja disaineriga, sealhulgas Valentino, Dolce & Gabbana, Missoni ja taanlaste ROTATE. Kusjuures, just Kopenhaageni moenädal oli esimesi, kus Havaianased tänavamoepilti ilmusid ja seeläbi (taaskord) viraalseks läksid.
7. Ka kuulsuste lemmik
Jennifer Lopez, Gigi Hadid, Reese Witherspoon ja paljud teised on märgatud Havaianaseid kandmas nii vabal ajal kui ka reisidel. Plätud on saanud sümboliks lõõgastusest, stiilist ja lihtsast, ent läbimõeldud maitsest.
Seega, Havaianas pole lihtsalt jalanõu – see on elustiil. Pole siis ime, et see lihtne plätu on kasvanud kultusobjektiks, mida tuntakse ja armastatakse kogu maailmas.
Eestis ootavad Havaianased avastamist Tallinna ja Tartu Kaubamajas, samuti veebipoes kaubamaja.ee!