“Meie hoolikalt valitud kollektsioonid ja brändid näitavad, et klassika võib olla kaasaegne ja et šikk minimalism annab sinu garderoobile rafineeritust ja luksust,” sõnab Tamara Karpenko, üks moepoe BEIGE BROWN asutajatest. Ta lisab, et värsked kollektsioonid, mis on esindatud BEIGE BROWNi kaupluses ja veebipoes, on täis stiilseid hooajalisi ülerõivaid, hubaseid kudumeid ja trendikaid teksamudeleid, mis juba aitavad soojema hooaja meeleolule ümber lülituda.
BEIGE BROWN valikust leiab selliseid rahvusvahelisi kaubamärke nagu Aeronautica Militare, Moose Knuckles, Duno ja Blauer. Nende kollektsioonides on ühendatud kvaliteet, urbanistlikud noodid ja kõrgtehnoloogiline lähenemine, mis tagavad stiili ja mugavuse nii soojadeks kui ka külmadeks päevadeks. House of Dagmar ja FTC Cashmere äsja saabunud kollektsioonid pakuvad pehmeid kudumeid voolava siluetiga, polosärke, pükse ja seelikuid, mis on valmistatud esmaklassilisest kašmiirist ja meriinovillast. Lisaks on esindatud kena valik teksaseid, teksasärke ja -jakke firmadelt Agolde ja Citizens of Humanity.
Tutvu BEIGE BROWNi kevadsuvise valikuga allolevas galeriis!
BEIGE BROWN esinduskauplus asub Tallinnas, aadressil Poordi 3. Samuti on avatud veebipood beigebrown.com.
Vogue Scandinaviale edastatud avalduses selgitab moemärk, et koostöö „lubas palju“, kuid „meie organisatsiooniline ülesehitus ja tööviisid ei olnud omavahel sobivad“. Le Schmidt, kes jätkab oma nime kandva moemärgi vedamist, märkis: „Minu eesmärk oli tuua By Malene Birgeri loomingusse uut energiat ja rahvusvahelist vaadet. Olen uhke algatuste üle, mida käivitasin, kuid suunan nüüd fookuse tagasi isiklikele projektidele ja koostöödele – seal, kus loominguline juhtimine saab tõeliselt õitseda.“
Täna jätkab By Malene Birgeri loomingulise suuna juhtimist brändi omanik ja senine loovjuht Emilie Martinsen-Kønigsfeldt, kes koos disainitiimiga töötab juba järgmiste kollektsioonide kallal.
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.