“Meie hoolikalt valitud kollektsioonid ja brändid näitavad, et klassika võib olla kaasaegne ja et šikk minimalism annab sinu garderoobile rafineeritust ja luksust,” sõnab Tamara Karpenko, üks moepoe BEIGE BROWN asutajatest. Ta lisab, et värsked kollektsioonid, mis on esindatud BEIGE BROWNi kaupluses ja veebipoes, on täis stiilseid hooajalisi ülerõivaid, hubaseid kudumeid ja trendikaid teksamudeleid, mis juba aitavad soojema hooaja meeleolule ümber lülituda.
BEIGE BROWN valikust leiab selliseid rahvusvahelisi kaubamärke nagu Aeronautica Militare, Moose Knuckles, Duno ja Blauer. Nende kollektsioonides on ühendatud kvaliteet, urbanistlikud noodid ja kõrgtehnoloogiline lähenemine, mis tagavad stiili ja mugavuse nii soojadeks kui ka külmadeks päevadeks. House of Dagmar ja FTC Cashmere äsja saabunud kollektsioonid pakuvad pehmeid kudumeid voolava siluetiga, polosärke, pükse ja seelikuid, mis on valmistatud esmaklassilisest kašmiirist ja meriinovillast. Lisaks on esindatud kena valik teksaseid, teksasärke ja -jakke firmadelt Agolde ja Citizens of Humanity.
Tutvu BEIGE BROWNi kevadsuvise valikuga allolevas galeriis!
BEIGE BROWN esinduskauplus asub Tallinnas, aadressil Poordi 3. Samuti on avatud veebipood beigebrown.com.
1. Juured ulatuvad Jaapanisse
Esimene Havaianase mudel sündis 1962. aastal ja oli inspireeritud Jaapani traditsioonilistest zōri-sandaalidest. Zōri’dele iseloomulik riisiteraline muster kandus üle ka Havaianase kummitallale, millest on saanud brändi äratuntav tunnusmärk.
2. Nimi viitab Havaile
Kuigi Havaianas on sündinud Brasiilias, viitab selle nimi hoopis Havaile – „havaianas“ tähendab portugali keeles… „hawailane“. See peegeldab elujaatavat, murevaba ja troopilist elustiili, mida bränd juba algusest peale kehastab.
3. Pea iga brasiillane ostab vähemalt ühe paari aastas
Brändi populaarsus kodumaal on peaaegu müstiline – hinnanguliselt ostab iga kolmas brasiillane aastas vähemalt ühe paari Havaianase plätusid. Kokku müüakse Brasiilias igal aastal üle 200 miljoni paari. Brändi kohta on isegi öeldud: „Havaianas is the official uniform of all Brazilians.“
4. Moerevolutsioon 1990ndatel
Algusaastatel peeti Havaianaseid pigem tööjalanõudeks, mida kanti maal ja kodus. 1990ndatel tehti aga brändile põhjalik uuenduskuur: tootevalikusse ilmusid uued värvid, mustrid ja mudelid, mis muutsid plätud trendikaks moeaksessuaariks.
5. Kõik kannavad Havaianaseid
Tänaseks on Havaianased esindatud enam kui 100 riigis ning nad on palju enamat kui lihtsalt rannaplätud. Need sobivad linnatänavatele, festivalidele ja isegi moenädalatele.
6. Disainikoostööd tippmoemärkidega
Läbi aastate on Havaianas teinud koostööd mitme luksusmärkide ja disaineriga, sealhulgas Valentino, Dolce & Gabbana, Missoni ja taanlaste ROTATE. Kusjuures, just Kopenhaageni moenädal oli esimesi, kus Havaianased tänavamoepilti ilmusid ja seeläbi (taaskord) viraalseks läksid.
7. Ka kuulsuste lemmik
Jennifer Lopez, Gigi Hadid, Reese Witherspoon ja paljud teised on märgatud Havaianaseid kandmas nii vabal ajal kui ka reisidel. Plätud on saanud sümboliks lõõgastusest, stiilist ja lihtsast, ent läbimõeldud maitsest.
Seega, Havaianas pole lihtsalt jalanõu – see on elustiil. Pole siis ime, et see lihtne plätu on kasvanud kultusobjektiks, mida tuntakse ja armastatakse kogu maailmas.
Eestis ootavad Havaianased avastamist Tallinna ja Tartu Kaubamajas, samuti veebipoes kaubamaja.ee!
CHANELi 2025/26. sügis-talve haute couture’i kollektsioon tähistas vaikset, ent tähendusrikast lõpp-peatükki. Tegemist oli viimase kollektsiooniga, mille lõi CHANELi loovmeeskond – kollektiiv, kes on aastate jooksul toetanud nii Karl Lagerfeldi kui ka Virginie Viardi visioone. Peagi võtab moemajas ohjad üle uus loovjuht Matthieu Blazy, kelle esimest kollektsiooni ootab kogu moemaailm suure põnevusega.
Ühe ajastu lõpp saabus ka Balenciaga moemajas. Pärast kümmet aastat astub Demna tagasi loovjuhi kohalt ning oma viimasel moesõul Pariisis ütles ta hüvasti magusa, kaunilt viimistletud haute couture’i kollektsiooniga, mis oli armastuskiri tema pärandile ja kõigile, kes on teda sellel teel toetanud. Etendus toimus salongistiilis ja algas heliribaga, kus kõik loovisikud, kes on kunagi Demnaga koostööd teinud, lugesid järjestikku oma nimed ette. Laval kõndisid tuntud nimed, sealhulgas Demna kuulsad muusad Kim Kardashian ja Isabelle Huppert.
Pärast viimaste nimede ettelugemist kõlaritest hakkas mängima Sade lugu “No Ordinary Love” – laul, mida Demna sõnul on ta kuulanud oma elu taustamuusikana alates üheksandast eluaastast. “Kogu oma elu olen ma enda vastu väga karm olnud,” ütles disainer lava taga, kui temalt küsiti, miks ta otsustas seekord kummardama tulla – midagi, mida ta pole kunagi varem teinud. “Tundsin, et võlgnen selle iseendale, Balenciagale ja kõigele, mida oleme viimase kümne aasta jooksul saavutanud.” Kummardus, mis sobis lõpetama ühte erakordset kümnendit.
Vaata Balenciaga moeetendusese videot allpool!