Kuid alustame algusest. Skinonym on MÁDARA nahahooldusekspertide poolt välja töötatud õrnatoimeline jumestuskreem, mis kaunistab nahka koheselt ja peidab ebatäiused. Koostises on kasutatud taimseid peptiide, mis aitavad stimuleerida kollageeni sünteesi ja parandada elastsust, et nahk oleks täidlasem ja tugevam. Teine oluline komponent on dermatoloogide poolt armastatud hüaluroonhape, mis pakub intensiivset niisutust ja püsivat mugavustunnet. Uuele jumestuskreemile on lisatud ka põhjamaise mustika ning pojengi juure ekstrakte, mis sisaldavad antioksüdante, et aidata kaitsta nahka keskkonnamõjude eest.
Skinonym ise on saadaval kuues eri toonis, mis kohandvad kaunilt naha ainulaadse tekstuuriga, tuues esile värske, terve välimusega ja ühtlase jume. See on uue põlvkonna jumestuskreem, mis samaaegselt nii kaunistab kui ka toidab nahka.
Olgu meenutuseks öeldud, et kõik MÁDARA tooted on ECOCERT/COSMOS sertifitseeritud, vabad parabeenidest, silikoonidest, mineraalõlidest, sünteetilistest lõhnaainetest, kunstlikest värvainetest, keemilistest UV-filtritest, mikroplastikust ja muudest nahale ebavajalikest koostisosadest. Tooted on välja töötatud ainult ettevõtte enda laborites ning toodetud Riias.
MÁDARA uus jumestuskreem Skinonym on saadaval MÁDARA e-poes ning peatselt ka Kaubamajas, I.L.U. poodides ja Tradehouse’is.
Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.
Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.
Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.