Lindex toob naistepäeva puhul fookusesse naistekstiilitöölised

Foto: Lindex

Lindex tähistab 8. märtsil rahvusvahelist naistepäeva, tuues tähelepanu keskpunkti naistekstiilitöölised ja algatuse HERhealth, mis pakub naistekstiilitöölistele tervisealast haridust ja koolitust. Lindex annetab 10% oma 8. märtsi müügitulust HERhealth’ile.

„Just naised on need, kes hoiavad Lindexi äri käigus. Enamus meie klientidest, töötajatest ja tekstiilitöölistest, kes valmistavad meie rõivaid, on naised. Soovime tähistada rahvusvahelist naistepäeva koos oma klientide ja töötajatega ning juhtida tähelepanu naistele, kes valmistavad meie rõivaid”, räägib Sara Winroth, jätkusuutlikkuse valdkonna juht Lindexis.

Lindex on teinud koostööd HERhealth’iga alates 2012. aastast, et parandada naistekstiilitööliste olukorda. HERhealth on algatus, mida korraldab sotsiaalselt vastutustundliku ettevõtluse organisatsioon BSR (Business for Social Responsibility). Algatus pakub naistekstiilitöölistele tervisealast haridust ja koolitust, et suurendada nende teadlikkust tervist puudutavates küsimustes ja parandada nende ligipääsu tervishoiuteenustele. Alates ajast, mil Lindex alustas koostööd HERhealth’iga, on nad pakkunud ligikaudu 13 000 naisele Bangladeshist, Indiast ja Pakistanist tervisealast haridust ja koolitust.

„HERhealth on Lindexile väga südamelähedane algatus. Oleme sellele pühendunud juba mitu aastat ning selleks, et jõuda veelgi suurema hulga naisteni, annetame 10% oma naistepäeva müügitulust HERhealth’ile”, ütleb Sara Winroth.

Annetust kasutatakse HERhealth’i projektide jaoks Bangladeshis, Hiinas, Indias ja Myanmaris.

Loe lähemalt Lindexi koostööst HERhealth’iga siit.

Sarnased artiklid

Kommentaarid