Lindex Pink – meeldivalt pehme, meeldivalt hooliv

Lindex Pink – meeldivalt pehme, meeldivalt hooliv

Foto: Lindex

Lindex on aastaid osalenud Roosa lindi kampaanias. See on kampaania, mis kaasab ja ühendab igal aastal moeettevõtte kliente ja töötajaid, et toetada üheskoos rinnavähiuuringuid. Sel aastal on Lindex loonud koduriiete kollektsiooni, mis koosneb kokkusobivatest riietest emadele ja lastele ning mille oktoobrikuu müügitulust annetatakse 10 protsenti rinnavähiuuringutele.

„Oleme Roosa lindi kampaaniat toetanud nüüdseks pea 20 aastat ning see on jätkuvalt meie ja meie klientide jaoks oluline algatus. Naine on Lindexi jaoks kõige olulisem ja iga sent, mida ühiste jõupingutuste abil panustame, on uuringute edenemiseks oluline,“ ütleb Lindexi tegevjuht Susanne Ehnbåge.

Tänavune Lindexi Pink kollektsioon koosneb valgetes, vanaroosades ja pruunides toonides koduriietest, mis on valmistatud luksuslikust veluur-, kohevast karus- ja mõnusast bukleekangast. Kollektsioonist leiab rõivaid emadele ja lastele, mis on ideaalsed talvekuudel soojas hoidmiseks. Nagu oktoobris ikka annetab ka tänavu Lindex 10% kollektsiooni müügitulust rinnavähiuuringutele. Lisaks teeb moeettevõte täiendavaid jõupingutusi selleks, et levitada teadmisi rindade regulaarse kontrollimise olulisusest ja saidil lindex.com leiab juhendi rindade enesekontrolli tegemiseks.

Olgu lisatud, et Lindex on võtnud osa Roosa lindi kampaaniast alates 2003. aasta algusest ja on tänaseks ühes klientidega kogunud vähiraviuuringute jaoks kokku 16 miljonit eurot.

Galerii

Sarnased artiklid

Kommentaarid