„Osa meie teekonnast ringmajanduse suunas Lindexis hõlmab meie materjalide valikut ning meie mõju vähendamist loodusvaradele ja nendest sõltumisele. Meie koostöö OnceMore®’iga on oluline samm meie teekonnal ringmajanduse suunas, mille käigus soovime suurendada materjalide taaskasutust ja vähendada esmase tooraine kasutamist,” ütleb Annette Tenstam, Lindexi ringlus- ja keskkonnasäästlikkuse strateegiline juht.
OnceMore® on maailma esimene suuremahuline segamaterjalidest tekstiilide ümbertöötlemise protsess ja uuenduse taga on Rootsi suurim metsaomanike ühendus Södra, millel on 52 000 liiget. Protsess ühendab taaskasutatud tekstiili Rootsi metsadest pärit puidukiududega, mis loob puhta ja kvaliteetse lahustuva paberimassi. Protsessi suure ulatusega suudab Lindex juba praegu toota nullist umbes miljon rõivast uue, OnceMore®’il põhineva kiuga, mis on alternatiiv säästlikumale viskoosile, mida Lindex on juba mõnda aega kasutanud. Rõivad on Lindexi sortimendis saadaval alates 2023. aasta algusest.
Koostöö OnceMore®’iga on kooskõlas Lindexi jätkusuutlikkuse lubadusega – muuta maailm tulevaste põlvkondade jaoks paremaks – kus moefirma üks eesmärke on, et aastaks 2025 oleks 100% Lindexi materjalidest ümbertöödeldud või säästvalt hangitud.
Gucci endise loovjuhi Alessandro Michele edasisest käekäigust on spekuleeritud juba üle aasta. Iga kord, kui mõnest nimekast moemajast loovjuht lahkus, hakkas moemeedia sosistama, kas koht ehk vabastati Michelele. Täna pärastlõunal saabus selgus ning kinnitus, et Michele suundub just nimelt Valentinosse, Piccioli asemele.
Millal esimest Michele käe all valminud Valentino kollektsiooni näha saab? Kuigi tema esimene tööpäev Valentinos on juba 2. aprillil, saab see ilmselt olema naiste kevad/suvi 2025, mida esitletakse Pariisi moenädalal, käesoleva aasta septembris. Veelgi enam oodatakse aga järgmist Valentino haute couture kollektsiooni, sest see saab olema esimene kord, kus Michele kõrgmoodi selle kõige õigemas tähenduses loob.
Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.
Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.
Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!