Chloé Atelier des Fleurs on seitsmeteistkümnest (!) erinevast lõhnast koosnev kollektsioon, millest igaüks rõhutab ikoonilist lille, taime või oksa, mida floristid kasutavad. Iga lõhna loomise taga on andekas parfüümimeister, kes on loonud parfüümi oma lemmiklillest. Ehk iga lõhna taga on üks lill, üks parfüümimeister, üks lugu…
Iga Atelier des Fleurs parfüümi võib kanda eraldi, kuid samas on iga lõhn kui kutse oma isikliku lillebuketi loomiseks – täpselt nagu valime lilleateljees õisi oma kimpu. Parfüümid on komponeeritud selliselt, et need pakuksid lõputult harmoonilisi kombineerimisvõimalusi – võib lisada ühe, kaks, kolm või isegi enam lille. Igaüks neist toob uue nüansi lõhnasümfooniasse. Oluline on ka märkida, et kõik kollektsiooni lilled on naturaalsed ja puhtal aroomiõlil põhinevad.
Chloé Atelier des Fleurs kollektsioon on “istutatud” elegantsetesse plisseeritud klaaspudelitesse. Neid kroonivad elevandiluust korgid, mis näevad välja justkui oleksid need kivist raiutud. Pudelite kaeluseid ehivad ja siltide ääri raamivad kuldsed detailid, mis toovad esile iga kauni lõhna õrna tooni. Muide, 15% pudelite klaasist ja 100% pakendite paberist on valmistatud ringlussevõetud materjalidest.
Chloé Atelier des Fleurs kollektsioon on Eestis eksklusiivselt saadaval Tallinna Kaubamaja Ilumaailmas.
Uus Le Parfum sisaldab kultuslikku roosi: ootamatut ja vabalt lillelist nooti, mis on endiselt parfümeeride lemmik. Seda on täiendatud ülevoolavalt intensiivsete akordidega, mis loovad ainulaadselt naiseliku ja sensuaalse koosluse. Lõhna sügavust ja väge rõhutab merevaigutooni essents, mis toob esile parfüümi intensiivsuse.
Parfüüm on pakendatud Chloé ikoonilisse plisseeritud klaaspudelisse, mida kaunistavad kullaga lakitud detailid ja käsitsi seotud sügavpunane lips – toon, mis on inspireeritud Chloé valmisriiete paletist.
Parfüümi autor, lõhnalooja Jérome Epinette, kirjeldab uut parfüümi kui helget ja sõltuvust tekitavat kooslust, kus troopiline kookos seguneb jasmiiniõite, muski ning soolase merevaiguga. Lõhna tasakaalustavad sandlipuu ja kašmiirpuit, luues sooja ja samas värske kompositsiooni.
Kampaania visuaalid jäädvustas Rio de Janeirost pärit fotograaf Rafael Maura, kes võttis eesmärgiks tuua esile brasiillaste loomuliku elurõõmu ja kultuurilise identiteedi. Muide, portugali keeles tähendab alto astral ülevat meeleseisundit — just seda emotsiooni püüabki Byredo uus eau de parfum edasi anda.