Kuldgloobuste jagamisega käivad alati kaasas uhkeimast uhkemad kleidid ning selles osas tänavune aasta pettumust ei valmistanud. Me ei hakka siinkohal tegema pingerida, kes kandis mida kõige paremini. Ent meil avanes eksklusiivne võimalus piiluda näitlejanna Margot Robbie kleidi valmimise tahatuppa, nii et loomulikult ei jätnud me seda võimalust kasutamata.
Nimelt kandis Margot, kes pälvis ka Kuldgloobuse nominatsiooni osatäitmise eest filmis „Babülon“, tänavusel galal Chaneli moemaja haute couture kleiti. Roosades toonides meistriteos sai inspiratsiooni moemaja sügistalvise haute couture kollektsiooni kleidist number 41. Numbritest veel – selle kleidi valmistamiseks kulus Chaneli haute couture meistritel 750 töötundi ning ligikaudu 30 000 (!) osakest, tikanditest ja sulgedest sädelevate kivikesteni välja, mis kleidile käsitsi kinnitati.
„Haute couture on tõeline kunstivorm. Mul on olnud suur privileeg olla Chaneli moesaadik viimased viis aastat ja näha nende kleitide loomise taga olevat meisterlikkust. Selles kleidis on nii palju imekauneid, käsitööna valminud detaile – mul on uskumatult vedanud, et saan seda Kuldgloobuste auhinnagalal kanda,” sõnas Margot.
Vaata galeriist, kuidas Margotile loodud kleit valmis!
Vogue Scandinaviale edastatud avalduses selgitab moemärk, et koostöö „lubas palju“, kuid „meie organisatsiooniline ülesehitus ja tööviisid ei olnud omavahel sobivad“. Le Schmidt, kes jätkab oma nime kandva moemärgi vedamist, märkis: „Minu eesmärk oli tuua By Malene Birgeri loomingusse uut energiat ja rahvusvahelist vaadet. Olen uhke algatuste üle, mida käivitasin, kuid suunan nüüd fookuse tagasi isiklikele projektidele ja koostöödele – seal, kus loominguline juhtimine saab tõeliselt õitseda.“
Täna jätkab By Malene Birgeri loomingulise suuna juhtimist brändi omanik ja senine loovjuht Emilie Martinsen-Kønigsfeldt, kes koos disainitiimiga töötab juba järgmiste kollektsioonide kallal.
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.