Lacoste on välja vahetanud oma legendaarse logo

Foto: lacoste.com

Prantsuse moemärk Lacoste on teinud midagi ajaloolist. Nimelt on bränd välja vahetanud oma legendaarse logo ning signatuurkrokodilli asemel pannud polosärkidele kümne väljasuremisohus looma pildi.

Antud aktsioon on käima lükatud üheskoos ICUNiga (International Union for Conservation of Nature) ning nagu projekti nimigi − „Save the Species” – ütleb, on selle eesmärk aidata päästa neid kümmet ohustatud liiki. Või vähemasti tõsta teadlikkust nende väljasuremisest.

Iga väljasuremisohus looma pildiga särki valmistatakse piiratud koguses ning täpselt nii mitu eksemplari, kui on selle liigi esindajaid maailmas veel teadaolevalt alles jäänud. Esimeses erikollektsioonis pööratakse tähelepanu sellistele loomadele (ja nende logod leiab ka polosärkidelt) nagu Sumatra tiiger, kakkpapagoi, Jaava ninasarvik ja Burmese pruunkilpkonn. Kokku toodetakse polosärke täpselt 1775 tükki ning neid saab soetada Lacoste’i veebipoest aadressil lacoste.com.

Sarnased artiklid

Kommentaarid