Kuna oli ikkagi moenädal ning tegu Taani moemärgiga, siis tekkis paratamatult küsimus – kuhu jäi By Malene Birgeri moeetendus? Vastus on tegelikult üsnagi lihtne ja loogiline. Nimelt teeb bränd ettevalmistusi Pariisi minekuks, sest ka sealne moenädal ei ole enam mägede taga, ning kogu aur on pandud sellele, et esitleda end väärikalt just moepealinnas number üks.
Muidugi, et tegu on By Malene Birgeriga, siis juba pelgalt brändi showroom’i külastus on väärt sama palju (kui mitte enamgi) kui moeetenduse väisamine. Aadressil Antonigade 10 asuvad ruumid on täpselt nii maitsekad, kui Taani ühelt tippbrändilt ootaks. Esimese korruse esinduspoest viib mahedates toonides trepp otse showroom’i, kus lisaks väljapanekule teeb By Malene Birgeri tiim ka usinalt tööd.

Juba esimesest hetkest selles esteetiliselt kaunis loomeruumis on lihtne vaimustuda kõigest, mis stangedel ripub ja on ruumi läbimõeldult asetatud. Aksessuaaride riiul… Jalanõud… Statement pieces mannekeenidel. Väga kiirelt tekib siiras soov jätta vahele sügistalvine hooaeg ning sukelduda kohe järgmisesse kevadesse, kus teevad ilma lehvivad kangad, delikaatsed narmad, maalähedased toonid… See kõik oli ilus, tõesti, ning tõenäoliselt olin mina see, kes seda katkise grammofonina enim kordama kippus.
Kas tahate teiegi näha, millised tulevad By Malene Birgeri 2023. aasta kevad ja suvi? Avage aga galerii!
Kampaania ei keskendu üksnes pidustustele, vaid peatub ka vahehetkedel: argipäeva vaibumisel enne õhtuseid plaane, kodutee ootuses peituvas mugavustundes ning rahul, mis saabub siis, kui pühadeaegne sagin lõpuks vaibub.
By Malene Birgeri kampaania südames on muusa, mähitud hooaja kõige kutsuvamatesse tekstuuridesse: siidiselt kumavatesse satiinidesse, kunstipäraselt kroogitud kangastesse, sügavatesse talvetoonidesse ja kudumitesse, mis pakuvad õrna embust. Ta liigub läbi ruumide, mida raamivad monumentaalsed uksed, kaunis dekoor, rikkalik puit ja ajatult elegantsed sisustuselemendid – iga miljöö jutustab oma lugu, olles vaikne traditsioonide ja uute mälestuste hoidja.
Kollektsioon avaneb brändi ikooniliste lõigete ja siluettide kaudu, mis on juba aastaid olnud osa By Malene Birgeri pühadeaja garderoobist. Nende kõrval esitletakse ka uusi pidulikke komplekte, mis loovad värske vaatenurga hooaja trendidele.
Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis!
By Malene Birgeri pühadekollektsioon ootab avastamist moemärgi edasimüüjate juures – Eestis näiteks Tallinna Kaubamajas – ning aadressil bymalenebirger.com.
Rousteing, kes asus Balmaini loovjuhiks 2011. aastal kõigest 25-aastasena, oli sel hetkel noorim mitteasutajast loovjuht suure moemaja eesotsas pärast Yves Saint Laurent’i Dioris. Samuti oli ta esimene mustanahaline disainer, kes võttis enda alla kõikide kategooriate juhtimise Prantsuse moemajas.
„Nagu iga lugu, jõuab ka see kord lõpule,“ teatas Olivier Rousteing. „Olen sügavalt uhke kõige üle, mida oleme saavutanud, ja lõpmata tänulik oma erakordsele Balmaini tiimile – minu valitud perele –, kes on olnud mu kodu viimased 14 aastat.“
Brändi ametliku avalduse kohaselt oli tegemist vastastikusel kokkuleppel tehtud otsusega, ning Balmain lubab lähiajal teada anda moemaja edasistest sammudest. Meie jääme aga põnevusega ootama, kuhu Rousteing oma ande ja loovuse järgmisena viib.