Kuna oli ikkagi moenädal ning tegu Taani moemärgiga, siis tekkis paratamatult küsimus – kuhu jäi By Malene Birgeri moeetendus? Vastus on tegelikult üsnagi lihtne ja loogiline. Nimelt teeb bränd ettevalmistusi Pariisi minekuks, sest ka sealne moenädal ei ole enam mägede taga, ning kogu aur on pandud sellele, et esitleda end väärikalt just moepealinnas number üks.
Muidugi, et tegu on By Malene Birgeriga, siis juba pelgalt brändi showroom’i külastus on väärt sama palju (kui mitte enamgi) kui moeetenduse väisamine. Aadressil Antonigade 10 asuvad ruumid on täpselt nii maitsekad, kui Taani ühelt tippbrändilt ootaks. Esimese korruse esinduspoest viib mahedates toonides trepp otse showroom’i, kus lisaks väljapanekule teeb By Malene Birgeri tiim ka usinalt tööd.
Juba esimesest hetkest selles esteetiliselt kaunis loomeruumis on lihtne vaimustuda kõigest, mis stangedel ripub ja on ruumi läbimõeldult asetatud. Aksessuaaride riiul… Jalanõud… Statement pieces mannekeenidel. Väga kiirelt tekib siiras soov jätta vahele sügistalvine hooaeg ning sukelduda kohe järgmisesse kevadesse, kus teevad ilma lehvivad kangad, delikaatsed narmad, maalähedased toonid… See kõik oli ilus, tõesti, ning tõenäoliselt olin mina see, kes seda katkise grammofonina enim kordama kippus.
Kas tahate teiegi näha, millised tulevad By Malene Birgeri 2023. aasta kevad ja suvi? Avage aga galerii!
Vogue Scandinaviale edastatud avalduses selgitab moemärk, et koostöö „lubas palju“, kuid „meie organisatsiooniline ülesehitus ja tööviisid ei olnud omavahel sobivad“. Le Schmidt, kes jätkab oma nime kandva moemärgi vedamist, märkis: „Minu eesmärk oli tuua By Malene Birgeri loomingusse uut energiat ja rahvusvahelist vaadet. Olen uhke algatuste üle, mida käivitasin, kuid suunan nüüd fookuse tagasi isiklikele projektidele ja koostöödele – seal, kus loominguline juhtimine saab tõeliselt õitseda.“
Täna jätkab By Malene Birgeri loomingulise suuna juhtimist brändi omanik ja senine loovjuht Emilie Martinsen-Kønigsfeldt, kes koos disainitiimiga töötab juba järgmiste kollektsioonide kallal.
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.