“Tavaelus hoian ma oma meigi üsna lihtsana, kuid punase vaiba ürituste jaoks muutub see mängulisemaks. Mulle meeldib mängida erinevate värvide ja toodetega, kuid igapäevaselt kasutan ma tõenäoliselt ainult 5 erinevat asja,” ütleb Robbie. Millise meigi kasuks näitlejanna seekord otsustas? Soojade toonide ning roosakaspruunikate huulte kasuks.
Et aga asi liiga lakooniline ei tunduks, toome teieni täpselt kõik need tooted, millega Margot Robbie oma CHANELi õhtusöögiks oma kauni palge veelgi kaunimaks sai.
Tema näonahk valmistati ette SUBLIMAGE L’ESSENCE FONDAMENTALE YEUX silmaseerumi ning SUBLIMAGE LA CRÈME TEXTURE UNIVERSELLE näokreemiga. Seejärel kanti näonahale meigialuskreem LA BASE MATIFIANTE. Järgmise etapina LES BEIGES Healthy Glow niisutav ja kauapüsiv jumestuskreem toonis B30 ja BD41. Nahavead peideti peitekreemiga LE CORRECTEUR DE CHANEL, toonid B30 ja BR32. Margot põsed pandi kumama JOUES CONTRASTE põsepunaga toonis 604 Brun Rouge. Kerget sära anti juurde LES BEIGES päikesepuudriga toonis 390 Soleil Tan Bronze ning BAUME ESSENTIEL multifunktsionaalse meigipulgaga. Lõpetuseks kanti peale kiht POUDRE UNIVERSELLE LIBRE puudrit toonis 20.
Aga silmad ja huuled? Siin tulid appi STYLO OMBRE ET CONTOUR toonis 12 Contour Clair, BOY DE CHANEL silmapliiats toonis 202 Light Brown ning LES 4 OMBRES komplektist lauvärv 268 Candeur et Expérience. Ripsmed võõbati üle INIMITABLE tuššiga toonis 10 Noir Black.
Huuled said esiti niisutatud HYDRA BEAUTY huulepalsamiga. Seejärel kanti peale LE CRAYON LÈVRES huulepliiats, kahes erinevas toonis – 180 Rouge Brique ja 162 Nude Brun. Ning lõpetuseks CHANELi uustulija – huulepulk ROUGE ALLURE VELVET NUIT BLANCHE, mille reklaamnägu Margot Robbie on, toonis 04:00. Et voilà!
Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.
Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.
Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.