Portail

Kriipskulmud, robotid ja nostalgilised soengud CHANEL SS17 kampaanias

Kriipskulmud, robotid ja nostalgilised soengud CHANEL SS17 kampaanias

Foto: Karl Lagerfeld

Kui moemaailmas on hooaeg vahetumas, hakkab meieni jõudma igast uksest ja aknast kauaoodatud uut hooaega tervitavaid reklaamkampaaniafotosid maailma nimekamatelt brändidel. Loomulikult on iga moemärgi eesmärk teiste seast rohkem silma paista.

Chaneli moemaja kampaaniad on moeringkonnas alati väga oodatud, sest tahavad ju teada kõik, millega üllatab seekord Karl Lagerfeld, kes kannab nii moemaja loovjuhi kui juba aastaid ka Chaneli reklaamkampaaniate fotograafi tiitlit. Ja üllatus mõnevõrra ka tuli, sest cyber punk’i, popkunsti ja kollaažitehnikat pole me varem ikooniliselt moemajalt näha saanud. Lagerfeld ise põhjendas, et eesmärk oligi luua kontrastide mäng nii klassikaliste tviidjakkide kui ka Chaneli moeetenduselgi nähtud robotite vahel. „Naiselik, aga ka ultra-modernne,” ütles Lagerfeld nii SS17 kollektsiooni kui ka oma fotode kohta.

Samas leidus kohe neidki, kes pidasid kergelt öeldes kummaliseks, et nii ikooniline moemaja pani ühte patta nii 80ndate kui 90ndate hiphopi mõjutusi kui Marlene Dietrichi unustamatud joonistatud kriipskulmud. Kuid kas ei olegi tänapäeva moe mõte pigem julgustada erilisust ja individuaalsust? Võiks ju täitsa olla.

Igatahes, kui juba moemaailma eksperdid ei oska seisukohta võtta, ons kampaania väga kummaline või ikkagi väga hea, jätame meiegi hinnangu andmise igaühe enda teha.

Galerii

Sarnased artiklid

Kommentaarid