Saksamaal valmistatud unisex kott on valmistatud kergest alumiiniumist ning seda saab kanda nii käes, õlal kui ka risti üle keha. Selle vastupidav väliskülg on austusavaldus Rimowa arhitektuurilisele disainikeelele. Koti kandmismugavust suurendavad nahast sang, mida toetab alumiiniumraam, ning eemaldatav ja reguleeritav õlarihm. Kott on varustatud Rimowa uuendusliku nupumehhanismiga kiireks avamiseks ja sulgemiseks ning selle sisemus on kaetud täielikult Itaalia nahaga, mis omakorda sisaldab lukuga taskut ja kaardipesasid.
“Original koti turule toomine tähistab uut peatükki meie ajaloos,” sõnab Rimowa tegevjuht Hugues Bonnet-Masimbert. “Me näeme seda kotti kui asendamatut kaaslast mitmesugustel teekondadel ja erinevatele isiksustele. Selle visiooni elluviimine oli ambitsioonikas tehniline väljakutse ning oleme tulemusega väga rahul: mitmekülgne kott, mis kehastab Rimowa innovaatilisust ja meisterlikkust.”
Rimowa Original käekott on juba saadaval veebipoes rimowa.com.
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.