Kas ka see ikooniline spordibränd plaanib moepilti naasta?

Foto: kappa-usa.com

Praegust moepilti vaadates tundub meile, et pea kõik on „comeback’i teinud”. Me ei saa enam arugi, kas algas see kõik Levi’se teksadega või Fila T-särkidega. Samas, arvestades 90ndatel kuldaega elanud brändide tagasituleku-edu, ei ole imestada, et nii Championi kui ka Fila eeskujul on moepilti hakanud naasma ka ikoonilised Kappa dressid.

Kappa dresside logo on mällu süüvinud ilmselt kõigile, kellel vanust natukenegi rohkem kui 25 aastat. See Itaalia spordirõivaste märk oli oma aja edukamaid ning mööda külgi jooksev logomuster üks meeldejäävamaid, seega oli tõesti ainult aja küsimus, millal bränd hakkab end tänavamoes taas sisse seadma. Esimesed sammud on selles suunas igatahes tehtud ning värskelt müügile paisatud helesinine dressipükste ja -pluusi komplekt kannab kohe kindlasti potentsiaali saada julgete ja nostalgiliste moemaanide ihaldusobjektiks. Kas Kappa-hullusega ühinevad aga ka tänased noored? Seda näitab aeg.

Sarnased artiklid

Kommentaarid