Foto: Michael Kors

Ka Michael Kors loobub karusnahast

Rahvusvaheline karusnahavaba liit Fur Free Alliance, mida Eestis esindab MTÜ Loomus, tervitab tunnustatud Ameerika disaineri Michael Korsi värsket otsust loobuda karusnaha kasutamisest oma toodetes alates 2018. aasta detsembrist.

Karusnahast loobumisega liitub Michael Kors Holdings Limited, mille alla kuuluvad tuntud luksusmoe brändid Michael Kors ja Jimmy Choo, paljude teiste moemaailma juhtivate brändide ja edasimüüjatega, sealhulgas Gucci, Armani, Hugo Bossi, Ralph Lauren’i, Yoox Net-a-Porteri ja Stella McCartney’ga ning kuulub nüüdsest rahvusvahelisse Fur Free Retailer programmi. Eestist on programmiga liitunud 16 moeloojat, brändi ja ettevõtet.

“Mul on siiralt hea meel teatada, et meie ettevõte loobub karusnahast oma Michael Korsi ja Jimmy Choo kollektsioonides,” ütles Michael Kors Holdings Limited juhatuse esimees John D. Idol. “See otsus tähistab meie ettevõtte ajaloos uut peatükki ja sammu innovatiivsete materjalide suunas.”

“Tänu tehnoloogia arengule on meil võimalik luua luksuslikku esteetikat ilma karusnahata,” teatas disainer Michael Kors. “Uusi tehnoloogiaid esitleme juba veebruarikuisel moeetendusel.”

Fur Free Retailer programmi esimehe Joh Vindingu sõnul on üha selgem, et moeettevõtted ja tarbijad ei soovi enam tegemist teha toodetega, mille tõttu kannatavad miljonid loomad. Ja seda eelkõige olukorras, kus on saadaval innovatiivsed alternatiivid.

MTÜ Loomuse kommunikatsioonijuht Annika Lepp on samuti veendunud, et märgid karusnaha kui materjali populaarsuse tuhmumisest on ilmselged nii kodu- kui ka välismaal. “Kaasajal on igasuguse tootmise võtmeküsimusteks siiski jätkusuutlikkus, loomade heaolu ja sotsiaalne vastutus.”

Veel sarnaseid artikleid


Foto: COS

Kevadsuvine COS Aterier on kohal

Oleme sel aastal juba mitmel korral kirjutanud moebrändi COS premium liinist, COS Atelier’st, ning täna saame teatada, et selle kevadsuvine kollektsioon on nüüd müügil.

Meenutuseks olgu öeldud, et tänavune COS Atelier kapselkollektsioon on loodud päevast õhtusse kulgevale riietusele mõeldes ning pakub värskendavaid ideid komplektide kokkupanekuks. Kollektsioon paistab silma oma loomingulise stiliseeringuga, peente kangaste ning ainulaadsete detailidega, mida omakorda seovad silmapaistvad aktsendid.

Kollektsioon COS Atelier kevad/suvi 2024 on saadaval valitud COSi esinduskauplustes, samuti veebipoes cos.com.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: GANNI

Kas 2024. aasta hitt-kott?

Sa oled silmanud seda sotsiaalmeedias, võimalik, et kohanud isegi tänaval. See on jäänud sulle meelde ning sa oled mõelnud, mis käekott see on. See on GANNI Bou ning meie ei ole ainukesed, kes sellele tõelise it-käekoti staatust ennustavad.

Meile meeldib mõelda, et 2024. aasta moemaailmas ei nõua luksus enam hiiglaslikke investeeringuid ega umbmääraseid ooteaegu. Üheks säravaks näiteks on Taani moebrändi GANNI loodud Bou kott, mille hind jääb alla 350 euro. See kuusnurkse disaini ja põimitud sangaga kott on mänguline, kuid mitte liialt pretensioonikas, esindades Taani disaini parimaid külgi.

GANNI loovjuht Ditte Reffstrup peab just Bou kotti tänapäeva luksuse kehastuseks. Viimastel aastatel on ettevõte loobunud uue, nii-öelda virgin naha kasutamisest, püüdes leida vastutustundlikke alternatiive. Bou kott, mis on valmistatud taaskasutatud nahast, vastab brändi endi seatud kõrgetele eetilistele standarditele. Ditte sõnul on Bou kott mõeldud olema kaaslane igas olukorras – olgu siis tööl, õhtusöögil või toidupoes käies. Muide, Ditte on andnud kotile nime oma vanima tütre Betty Lou hüüdnime – Bou – järgi, sest just nooremale põlvkonnale mõtles ta käekotti luues.

It’s a bag designed to live life boldly as you do,” on Bou kirjeldamiseks ideaalne. 

Eestis on GANNI kollektsiooni esemed, kaasa arvatud Bou käekott, saadaval Kaubamajas.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid