Foto: Sokisahtel

Juba 50 Eesti moeettevõtet on öelnud karusnahale ei

Juba poolsada Eesti moeettevõtet on liitunud rahvusvahelise karusnahavaba programmiga “Fur Free Retailer”, mida Eesti haldab MTÜ Loomus. 50. liituja tiitli sai endale Sokisahtel.

Sokisahtli jaekaubanduse juht Eneli Agu rääkis, et nad hoolivad keskkonnast, loomadest ja loodusest ning karusnaha mittekasutamine on selle juures üks põhimõte, mida nad järgivad. “Loomad ja linnud on meie sokkidel lõbusad, vahvad ning rõõmsad, mistõttu hoiavad nad kandjal tuju üleval ja on sõbralikuks meeldetulekuks, et loomariik ja meid ümbritsev keskkond vajab hoolt, hellust ning kaitset igal sammul,” sõnas Agu.

Programmi “Fur Free Retailer” koordinaatori Maaja Mälli sõnul on poolsada liitujat Eesti väiksust arvestades väga hea tulemus. “Karusloomafarmide keelustamine on praegu väga aktuaalne teema ning mul on suur rõõm, et nii palju ettevõtteid on karusnahavaba Eesti poolt. See on selge märk, et moeloojad mõistavad, et karusnahk pole vajalik ega otstarbekas ning on aeg selle kasutamisele lõpp teha. Oleme iga uue liituja üle väga õnnelikud, sest see näitab, et veel üks ettevõte on otsustanud, et karusnahavaba mood on ainuõige,” rääkis ta ja lisas, et peagi liitub programmiga veel mainekaid ja tunnustatud ettevõtteid.

Programmiga “Fur Free Retailer” liitunud ettevõtted ei kasuta oma toodetes karusnahka. Lisaks Sokisahtlile on Eestis karusnahavaba moe kasuks otsustanud Reet Aus, Eve Hanson, Tanel Veenre, Diana Arno, Ennos, Studio August, e-pood astri.ee ning paljud teised. Välismaal on programmiga liitunud mitmed mainekad moeettevõtted, näiteks Hugo Boss, Armani, Versace ja Gucci.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: COS

Kevadsuvine COS Aterier on kohal

Oleme sel aastal juba mitmel korral kirjutanud moebrändi COS premium liinist, COS Atelier’st, ning täna saame teatada, et selle kevadsuvine kollektsioon on nüüd müügil.

Meenutuseks olgu öeldud, et tänavune COS Atelier kapselkollektsioon on loodud päevast õhtusse kulgevale riietusele mõeldes ning pakub värskendavaid ideid komplektide kokkupanekuks. Kollektsioon paistab silma oma loomingulise stiliseeringuga, peente kangaste ning ainulaadsete detailidega, mida omakorda seovad silmapaistvad aktsendid.

Kollektsioon COS Atelier kevad/suvi 2024 on saadaval valitud COSi esinduskauplustes, samuti veebipoes cos.com.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: GANNI

Kas 2024. aasta hitt-kott?

Sa oled silmanud seda sotsiaalmeedias, võimalik, et kohanud isegi tänaval. See on jäänud sulle meelde ning sa oled mõelnud, mis käekott see on. See on GANNI Bou ning meie ei ole ainukesed, kes sellele tõelise it-käekoti staatust ennustavad.

Meile meeldib mõelda, et 2024. aasta moemaailmas ei nõua luksus enam hiiglaslikke investeeringuid ega umbmääraseid ooteaegu. Üheks säravaks näiteks on Taani moebrändi GANNI loodud Bou kott, mille hind jääb alla 350 euro. See kuusnurkse disaini ja põimitud sangaga kott on mänguline, kuid mitte liialt pretensioonikas, esindades Taani disaini parimaid külgi.

GANNI loovjuht Ditte Reffstrup peab just Bou kotti tänapäeva luksuse kehastuseks. Viimastel aastatel on ettevõte loobunud uue, nii-öelda virgin naha kasutamisest, püüdes leida vastutustundlikke alternatiive. Bou kott, mis on valmistatud taaskasutatud nahast, vastab brändi endi seatud kõrgetele eetilistele standarditele. Ditte sõnul on Bou kott mõeldud olema kaaslane igas olukorras – olgu siis tööl, õhtusöögil või toidupoes käies. Muide, Ditte on andnud kotile nime oma vanima tütre Betty Lou hüüdnime – Bou – järgi, sest just nooremale põlvkonnale mõtles ta käekotti luues.

It’s a bag designed to live life boldly as you do,” on Bou kirjeldamiseks ideaalne. 

Eestis on GANNI kollektsiooni esemed, kaasa arvatud Bou käekott, saadaval Kaubamajas.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid