Nimelt on Louis Vuitton välja tulnud pühadekollektsiooniga ning disaininud ja oma logoga katnud selliseid esemeid nagu mängukaru, mänguauto, nahkkandikud ja miks mitte ka lauatennise reketi ümbrised. Ja kuigi kollektsiooni loojad on ise absoluutselt veendunud, et tõenäoliselt maailma kõige kuulsama logoga kingitused on igati fail-safe valik, sest valikust ei puudu ka LV-logoga kuusekaunistused, siis meie kahtlustame, et nende hinnasildid ei pruugi igaühele sugugi meelepärased olla. Aga samas, on ju ikkagi jõulud…
Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.
Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.
Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!
Millist sõnumit kannab COSi tänavune kevad/suvi? Pressiteate kohaselt on kollektsioon täis kaasaegset luksust ja lihtsust, mis toob igapäevasesse garderoobi uut hingamist ja elegantsi. Roomas toimunud moeetendusel sai näha nii käsitöö ja modernismi sulandumist, kerguse ja läbipaistvuse kontrasti skulpturaalsete siluettidega kui ka oskuslikult stiliseeritud komplekte, mis on loodud kestma.
Atelier, COSi premium liin, pakkus silmailu peente kangaste ja ainulaadsete detailidega.
Tutvu esitletud kollektsiooniga allolevas videos ja galeriis!
Kõnealuse kollektsiooni esimesed saabujad on juba kohal COSi esindustes, kaasa arvatud Tallinna omas Rotermanni kvartalis. Samuti on kollektsiooni palad saadaval veebipoes cos.com.