Nimelt esitleb Nina Ricci puhta ja vegan koostisega klassiku Nina by Nina Ricci Eau de Toilette Collector versiooni, mis juba novembris jõuab müügile maagilises jõulupakendis. Tegemist on piiratud koguses lõhnaga, mille lumivalge pudel on kaunistatud särava kuldtähega, sobides ideaalselt jõulukingiks.
Piiratud koguses valges pudelis armastatud tualettvee Nina loojaks oli 2006. aastal meisterparfümeerija Olivier Cresp. Nina isuäratav tsitrus-lilleline aroom sai inspireeritud keelatud vilja magusast ahvatlusest. Nina avaneb Itaalia sidruni pulbitseva energia ja värskusega, mida toob esile õrn laimihõng. Lõhna südames on karamellõuna hõrku krõmpsuvust tasakaalustatud sametiste gardeenialilledega. Pimestavalt sensuaalses põhjas ümbritseb vahustatud valge muskuse kreemjas soojus väljapeetud seedripuu. Selle tulemusel tekib maagiliselt kaasaegne lõpunoot, mis muudab mängulise aroomi vastupandamatult veetlevaks.
Kindlasti ei ole vähem oluline, et uus Nina by Nina Ricci oma valmistatud keskkonnasäästlikult ja 90% looduslikku päritolu koostisainetest. See sisaldab Ninale omaseks saanud Itaalia sidrunit, mis on läbinud väärtust tõstva ümbertöötluse ja pärineb viljadest, mis jäeti toiduainetootjate poolt oma välimuse või suuruse tõttu kõrvale. Seejuures kasutatakse vilja kõiki osi alates mahlast kuni koore ja viljalihani.
Nagu eelpool mainitud, jõuab limiteeritud parfüüm müügile juba novembris.
Uus Le Parfum sisaldab kultuslikku roosi: ootamatut ja vabalt lillelist nooti, mis on endiselt parfümeeride lemmik. Seda on täiendatud ülevoolavalt intensiivsete akordidega, mis loovad ainulaadselt naiseliku ja sensuaalse koosluse. Lõhna sügavust ja väge rõhutab merevaigutooni essents, mis toob esile parfüümi intensiivsuse.
Parfüüm on pakendatud Chloé ikoonilisse plisseeritud klaaspudelisse, mida kaunistavad kullaga lakitud detailid ja käsitsi seotud sügavpunane lips – toon, mis on inspireeritud Chloé valmisriiete paletist.
Parfüümi autor, lõhnalooja Jérome Epinette, kirjeldab uut parfüümi kui helget ja sõltuvust tekitavat kooslust, kus troopiline kookos seguneb jasmiiniõite, muski ning soolase merevaiguga. Lõhna tasakaalustavad sandlipuu ja kašmiirpuit, luues sooja ja samas värske kompositsiooni.
Kampaania visuaalid jäädvustas Rio de Janeirost pärit fotograaf Rafael Maura, kes võttis eesmärgiks tuua esile brasiillaste loomuliku elurõõmu ja kultuurilise identiteedi. Muide, portugali keeles tähendab alto astral ülevat meeleseisundit — just seda emotsiooni püüabki Byredo uus eau de parfum edasi anda.